Renault dCi motorji in vaše izkušnje
Objavljeno: Če okt 18, 2012 4:46 pm
Zdravo,
Osebno poznam več ljudi in tudi sam sem se srečal z več težavami pri 1,9 dCi motorju letnik 2006.
Težave, ki so se pojavile pri meni so posledično zahtevale:
- Menjava EGR ventila in posledično sesalnega kolektorja
- Menjava nosilcev motorja
- Menjava turbine
- Ojnični ležaji in posledično menjava celega motorja
- Menjava vztrajnika
- Menjava MAP senzorja
- Menjava MAF senzorja
- Menava solenoidnega ventila (vakum za turbino)
- Menjava ekspanzijske posode za hladilno tekočino
- Menjava intercoolerja
V treh letih lastništva je tako za servise, ki niso bili predvideni šlo približno 7000 eurov. Redne servise sem delal na Renault servisu na 15k km, vedno je bilo v motorju predpisano olje Elf.
Renaulta na srečo že nekaj časa nimam več. Zanimivo je da se mi z vozili drugih znamk te težave ne (niso) ponavljajo
Vem, da sedaj Renault ponuja celo tovarniško obnovljeni spodnji del motorja. Prijatelj je nedolgo nazaj za Laguno II l. 2004 prevoženih 200K km, prvi lastnik
plačal Euro 3.800,00 za popravilo, potem ko so ojnični ležaji odpovedali...
Kakšne so vaše izkušnje z dCi motorji, ali je krog mojih znancev, vključno z menoj, imel samo smolo ali smo šalabajzerji ali se to kar sem zgoraj opisal dogaja tudi vam?
Osebno vem, da z dTi in prvimi dCi motorji znanci niso imeli takih težav, medtem ko pri tistih z dCi 88kW težave kar mrgolijo.
Pograjal bi tudi tiste uporabnike foruma, ki pišejo, da je Renault po določenem letu težave odpravil (npr po l. 2004...) kajti meni so se identične težave pojavile tudi na letniku 2006.
Poznam tudi teorije, da dvomasni vztrajnik uničuje ojnične ležaje, sam sem sicer menjal tudi tega z enomasnim Valeo in preventivno menjal ojnične ležaje pri približno 140k km, pa je motor na 200k vseeno odpovedal.
Ali mislite, da je Renault s svojim dCi 2.2 in 1.9 lahko primerljiv z ostalimi (JTD, TDI, TDCI, HDI) ali je bolj ali manj vzdržljiv'
Kaj pa novi 1,6 dCi? je res tako dober kot pišejo, ali gre zgolj za dober Renault marketing?
Glede na podatke o prodaji novih vozil v Evropi sem nedolgo nazaj zasledil podatek, da je Renault doživel največji padec med vsemi znamkami.
Ali je to posledica (ne) zaupanja v njihovo kvaliteto, kljub novemu marketinškemu sloganu Quality Made?
Glede cene so nesporno ugodni, ampak to v mojem primeru velja za CAPex, medtem ko je OPex neverjetno visok in drastično ogroža družinski proračun, TCO pa je nedvomno višji kot pri vozilih, ki sem jih doslej imel iz raznih korporacij (GM, Ford, PSA, VW).
Da ne bi izgledalo kot neko blatenje Renault znamke, moram tudi napisati, da sem imel z Renault bencinskim motorjem dobre izkušnje, enako lahko rečem tudi za znance, ki vozijo Renault bencinarje.
Dajte prosim še vi kaj napisati. Moj namen je predvsem v tem da bi potencialni dCi kupci lahko dobili čim več realističnih informacij in se bolj preudarno odločili za nakup.
Osebno poznam več ljudi in tudi sam sem se srečal z več težavami pri 1,9 dCi motorju letnik 2006.
Težave, ki so se pojavile pri meni so posledično zahtevale:
- Menjava EGR ventila in posledično sesalnega kolektorja
- Menjava nosilcev motorja
- Menjava turbine
- Ojnični ležaji in posledično menjava celega motorja
- Menjava vztrajnika
- Menjava MAP senzorja
- Menjava MAF senzorja
- Menava solenoidnega ventila (vakum za turbino)
- Menjava ekspanzijske posode za hladilno tekočino
- Menjava intercoolerja
V treh letih lastništva je tako za servise, ki niso bili predvideni šlo približno 7000 eurov. Redne servise sem delal na Renault servisu na 15k km, vedno je bilo v motorju predpisano olje Elf.
Renaulta na srečo že nekaj časa nimam več. Zanimivo je da se mi z vozili drugih znamk te težave ne (niso) ponavljajo
Vem, da sedaj Renault ponuja celo tovarniško obnovljeni spodnji del motorja. Prijatelj je nedolgo nazaj za Laguno II l. 2004 prevoženih 200K km, prvi lastnik
plačal Euro 3.800,00 za popravilo, potem ko so ojnični ležaji odpovedali...
Kakšne so vaše izkušnje z dCi motorji, ali je krog mojih znancev, vključno z menoj, imel samo smolo ali smo šalabajzerji ali se to kar sem zgoraj opisal dogaja tudi vam?
Osebno vem, da z dTi in prvimi dCi motorji znanci niso imeli takih težav, medtem ko pri tistih z dCi 88kW težave kar mrgolijo.
Pograjal bi tudi tiste uporabnike foruma, ki pišejo, da je Renault po določenem letu težave odpravil (npr po l. 2004...) kajti meni so se identične težave pojavile tudi na letniku 2006.
Poznam tudi teorije, da dvomasni vztrajnik uničuje ojnične ležaje, sam sem sicer menjal tudi tega z enomasnim Valeo in preventivno menjal ojnične ležaje pri približno 140k km, pa je motor na 200k vseeno odpovedal.
Ali mislite, da je Renault s svojim dCi 2.2 in 1.9 lahko primerljiv z ostalimi (JTD, TDI, TDCI, HDI) ali je bolj ali manj vzdržljiv'
Kaj pa novi 1,6 dCi? je res tako dober kot pišejo, ali gre zgolj za dober Renault marketing?
Glede na podatke o prodaji novih vozil v Evropi sem nedolgo nazaj zasledil podatek, da je Renault doživel največji padec med vsemi znamkami.
Ali je to posledica (ne) zaupanja v njihovo kvaliteto, kljub novemu marketinškemu sloganu Quality Made?
Glede cene so nesporno ugodni, ampak to v mojem primeru velja za CAPex, medtem ko je OPex neverjetno visok in drastično ogroža družinski proračun, TCO pa je nedvomno višji kot pri vozilih, ki sem jih doslej imel iz raznih korporacij (GM, Ford, PSA, VW).
Da ne bi izgledalo kot neko blatenje Renault znamke, moram tudi napisati, da sem imel z Renault bencinskim motorjem dobre izkušnje, enako lahko rečem tudi za znance, ki vozijo Renault bencinarje.
Dajte prosim še vi kaj napisati. Moj namen je predvsem v tem da bi potencialni dCi kupci lahko dobili čim več realističnih informacij in se bolj preudarno odločili za nakup.