Stran 1 od 1

P307; kaj je s sklopko?

Objavljeno: Sr okt 24, 2012 7:17 pm
Napisal/-a mišek
Pozdravljeni!

Stvar je sledeča; že lep čas opažam, da je zlo težko prestavljat iz prve v drugo in tretjo, da se to neb čutlo, tak rukne. Moraš res zlo obrate vlovit, da se ne čuti. Pri speljevanju z manj obrati se včasih pojavi rukanje. Danes sem pa naredil test; prazna cesta, vlažna od rose, asfalt lep brez lukenj. Počakam in poskušam na "šarf" speljat, da bi zakopalo; se ne da, avto ne koplje (oziroma je rukanje močnejše, da se ne opazi) imaš pa občutek da ga bo zlomlo. Ne da bi malo treslo, ruka ga, prav tak skače, direkt sklopka ne zagrabi v celoti, bi rekel da neenakomerno prijema.
Kaj je to s sklopko narobe? Je kaj odlomlo? To ni klasično drsenje, ko obrati narastejo avto pa ne gre, ampak ga zelo grobo ruka, očitno pri normalne speljevanju je še vredu, pri polni moči pa sklopka tega ni sposobna prenest in v bistvu dela podobno kot ABS zagrabi pa spusti, zagrabi-spusti. S tem da ima komaj dobrih 123 tisoč prevoženih, jaz sem lastnik eno leto. Avto je letnik 2006 in pa 1.6 bencinar. V glavnem na suhem asfaltu bi moralo sukat kot za šalo, če bi na silo speljal, ne pa da še na mokrem ne gre.

Re: P307; kaj je s sklopko?

Objavljeno: Sr okt 24, 2012 7:53 pm
Napisal/-a =swen=
Moje mnenje je, da se sklopka in vztrajnik poslavljata. Vztrajnik običajno povzroči močno potresavanje/tresenje ob speljevanju.
Si poskusil zategnit ročno in speljat s kakšno prestavo višje od prve? Avto takoj ugasne, ali se kar suče v prazno (in avto miruje)?

Re: P307; kaj je s sklopko?

Objavljeno: Sr okt 24, 2012 7:58 pm
Napisal/-a čare
1.6 bencinar najbrž ima najbrž kar navaden vztrajnik tko da ti je po vsej verjetnosti počila kaka vzmet na košari in kot si že sam ugotovil ne odvaja/grabi po celi površini in bo potrebna menjava.

Re: P307; kaj je s sklopko?

Objavljeno: Sr okt 24, 2012 8:03 pm
Napisal/-a mišek
To nisem probal, probal sem pa ko sem ga rikverc tiščal v garažo.zategnil ročno, ga začne dušit, drsenja ni opazit, treslo pa tudi ni.
Kaj a da bi bil vztrajnik tudi zanič?

Re: P307; kaj je s sklopko?

Objavljeno: Sr okt 24, 2012 9:41 pm
Napisal/-a čare
Ma ni vztrajnik.Ta avto ma navaden vztrajnik ki ne crkne.

Re: P307; kaj je s sklopko?

Objavljeno: Če okt 25, 2012 3:32 am
Napisal/-a mišek
Aha. Kaj pa potem lahko se jaz to vozim dokler bo slo, ali bi blo treba takoj menjat? Glede na to da imam dolgo relacijo z ne ravno veliko saltanja. Koliko je pa kaj strosek? Sem gledal reklamni letak od peugeota, s popustom moj peugeot je garnitura 117 eur. Orginal, je kar tako kaj cenej? Mende tezko da a. Kolk je pa delo, dve ure ze ali je vec?

Re: P307; kaj je s sklopko?

Objavljeno: Če okt 25, 2012 5:08 am
Napisal/-a ESX
mišek je napisal/-a: Sem gledal reklamni letak od peugeota, s popustom moj peugeot je garnitura 117 eur. Orginal, je kar tako kaj cenej? Mende tezko da a. Kolk je pa delo, dve ure ze ali je vec?


cena je OK, dela je pa več

Re: P307; kaj je s sklopko?

Objavljeno: Če okt 25, 2012 7:39 am
Napisal/-a mišek
Tako da 200 eur vprasanje ce je dost? Koliko en na fus racuna za tako delo? Na servisu tak lahko dobim predracun. S temi popusti na starost avta so orginal deli po isti ceni kot ce kar tak kupis, na delo dajo pa tudi popust se mi zdi da do 25%. Vprasanje ce se splaca it k fusarju. Pri velikem servisu bi me fusar prisel drazje, sem ga potem na pooblascencu delal. Za delo mi je reko da bi racunal 100 eur, na servisu sem pa placal 80 z racunom, garancijo in vse.

Re: P307; kaj je s sklopko?

Objavljeno: Pe jan 25, 2013 9:42 pm
Napisal/-a sann
Tudi jaz sem imel problem s sklopko na 307, prevoženih 62000, sicer letnik 2005, prvi lastnik. Zadeva je bila takšna: ko sem se pripeljal do doma, in ko sem hotel dati iz 2 v prvo prestavo je nekaj zaštekalo in ni šlo več v nobeno prestavo, razen ko sem ga ugasnil sem ga lahko dal, menjavati prestav pa ni šlo. Kličem servis, ˝ja to pa bo sklopko potrebno menjati komplet s potisnim lažajem.˝ Koliko stane? cc 500€ pa en teden bo potrebno počakat, ker imamo gužvo :) , in z avto vleko ga je potrebno pripeljati.
Pokličem s.p. privatni servis univerzalni he he, ˝to pa to imam , ni problema˝ reče, ˝pridem po njega čez kaki 2 uri, sklopka stane 180€, 20€ prevoz, delo 100€ pa lahko prideš pojutrišnjem po njega, pa garancijo imaš prav tako 1 leto˝ Ja, ja, to je to, vprašam zakaj je tako hitro crknil? ˝Ste vozili prikolico? (ne), ste prvi lastnik? (da), mogoče zaradi mestne vožnje?˝ Pa to ne bi smelo tako hitro crkniti, jaz pa šparam ko butl brez kakih hitrih spelavanj he, he.
Da ti sklopka crkne pri 60000km- to bi rekel, da je Peugeot eno veliko sranje- prav tako tudi peugeotovi serviserji. Ponujajo neke popuste za starejša vozila, na koncu pa toliko dražji deli in popravilo sama manipulacija, za oljni filter sem dal z 10% popustom nekaj čez 10€, kasneje sem pa videl enak filter v eni trgovini z rezervnimi deli za 7.20€ in to brez nekega popusta. Tudi volanska ključavnica mi je crknila pri 50000, menjava same ključavnice pri SERVIS DUMIDA me je stalo 275€, nenormalno,sem vprašal zakaj je tako hitro odpovedala, je rekel šef verjetno zaradi obeska, za popizdit, pa montaža za popizdit nisem bil takoj pozoren, ko se pripeljem domov vidim, da se ključavnica nenormalno giblje, tudi zunanje ohišje sploh ni bilo prav pritrjeno, spet dodatni stroški, čas, gorivo itd. Šef Dumide se pa pol nekaj opravičuje, bla, bla- s tem se ni za igrati ko ti lahko volan zablokira sredi vožnje. Tudi s prejšnjim avtom sem imel na servisih probleme, ali niso znali popraviti (kasirati ja) ali pa je delo bilo napol narejeno , da sem ga moral skoraj vedno peljati nazaj, ali pa sem ga peljal na popravilo v Avstrijo, kjer so delo opravili dobro. Naši servisi -žal pač z razlogom, eni ali drugi isto sranje a to je že druga tema.
Spodaj na teh dveh straneh si lahko ogledate slike, kako so vzmeti obrabile tanko pločevino na sklopki, nato pa jo je ven vrglo, zakaj????? Zato ker je eno veliko sranje -isto imajo tudi nekateri citroeni.

http://postimage.org/image/u5y16nf61/

http://postimage.org/image/ngrhqmtu1/

Re: P307; kaj je s sklopko?

Objavljeno: Po jan 28, 2013 8:37 pm
Napisal/-a mišek
Ja jaz še zdaj kr s staro sklopko vozim, vse toliko se zgodi, da pri speljevanju tak čudno ruka - cuka. :?
Menjalnik je drugače tako bol žalost, sploh zdaj pozimi. Prva pa rikverc, morš bit kr močn, za rikverc še to včasih ne pomaga.

Re: P307; kaj je s sklopko?

Objavljeno: To feb 05, 2013 10:44 pm
Napisal/-a kesneberg
Jaz sem pri svojem 307 2.0 hdi 2002 letnik, 1. menjal sklopko pri 180K km. Notr sem dal tovarniško obnovljeno (Peugeot obnova) in pri 360K Km počasi razmišljam o novi. Ne zaradi sklopke ampak zato ker se sliši potisni ležaj. Sem pri prvi predolgo čakal z menajvo tako da sem z medgasom pripeljal do servsa in moral menjati še vstrajnik. Še pri nobenem avtu nisem menjal sklopke pri 60K pa mam 10-12% klance do doma. Kar se pa tiče menjalnika se moraš Peugeota malo navadit. anjvečkrat pomaga ta stisneš pa spustiš sklopko če ne gre direkt v rikverc. Kar se pa tiče trdote menjanja pozimi je pa krivo olje. Verjetno še nisi menjal olja v menjalniku, zima pa slaba viskoznost (123KKm) pomeni kašo v menjalniku. Ne verjami tistim ki pravijo da ga ni treba, to je za garažirane in 1x mesecno vožene avtomobile morda res.

Re: P307; kaj je s sklopko?

Objavljeno: Sr feb 06, 2013 8:13 am
Napisal/-a Tonkobalonko
Očitno je šla kvaliteta z modelom 307 samo navzdol. Sam imam 306 1.6 l.2000 - 230.000km, pa nisem še menjal sklopke, ležajev, končnikov, amortizerjev,... Kako je recimo s sklopko pri 308?

Re: P307; kaj je s sklopko?

Objavljeno: Sr feb 06, 2013 2:41 pm
Napisal/-a joztom
Vse je v načinu vožnje, že vsak misli, da zna prav voziti. Večina EU ima Valeo sklopke, tako da ni na PSA nobene posebne težave. Je pa na Peugeotu znano zelo slab menjalnik z ležaji v njem.