lučke na armaturi
Objavljeno: Če nov 01, 2012 2:39 pm
Na žarometu se je stopil konektor in ga je bilo treba zamenjat.
Ko je šel konektor in posledično žaromet ni več delal, se je hkrati na armaturi pri prižganih kratkih lučeh prižgala lučka za dolge luči. Kolega mi je nato zasilno zvezal žaromet brez konektorja, problem je ostal - torej na armaturi je ob kratkih lučeh še vedno gorela lučka za dolge. Malo sem se igrala in žaromet znižala, in čez čas je začela goreti normalna lučka - torej za kratke.
Potem mi je mehanik zamenjal konektor in na novo zvezal žaromet. Zdaj je z lučkami na armaturi takole: ob prižganih kratkih lučeh še vedno sveti modra lučka za dolge, če so prižgane dolge luči, pa ta ista lučka sveti res za procent manj močno. V bistvu obakrat sveti močna modra lučka, medtem ko je prvotno ob kratkih lučeh bila lučka za žaromete osvetljena minimalno - podnevi se sploh ni videlo, da kaj gori, samo ponoči se je videlo, da je šibko osvetljeno.
Če mi gre električar brskat, imam občutek, kakršne sem sreče, da bo delal to dva dni in zaračunal mastne denarje, itak. Tako da če ima kdo kako idejo, zakaj bi kar na lepem strigla osvetlitev na armaturi.
Še vedno imam pa naslednji problem: pri nizkih temperaturah in vlagi ostane prižgana lučka za ročno zavoro, dokler se avto ne ogreje. Vmes se lučka nekaj časa prižge, če pritisnem na zavore in nato spet ugasne, čez par km je pa vse v redu. Zavore so b.p., zavorna tekočina dolita za vsak slučaj.
Ko je šel konektor in posledično žaromet ni več delal, se je hkrati na armaturi pri prižganih kratkih lučeh prižgala lučka za dolge luči. Kolega mi je nato zasilno zvezal žaromet brez konektorja, problem je ostal - torej na armaturi je ob kratkih lučeh še vedno gorela lučka za dolge. Malo sem se igrala in žaromet znižala, in čez čas je začela goreti normalna lučka - torej za kratke.
Potem mi je mehanik zamenjal konektor in na novo zvezal žaromet. Zdaj je z lučkami na armaturi takole: ob prižganih kratkih lučeh še vedno sveti modra lučka za dolge, če so prižgane dolge luči, pa ta ista lučka sveti res za procent manj močno. V bistvu obakrat sveti močna modra lučka, medtem ko je prvotno ob kratkih lučeh bila lučka za žaromete osvetljena minimalno - podnevi se sploh ni videlo, da kaj gori, samo ponoči se je videlo, da je šibko osvetljeno.
Če mi gre električar brskat, imam občutek, kakršne sem sreče, da bo delal to dva dni in zaračunal mastne denarje, itak. Tako da če ima kdo kako idejo, zakaj bi kar na lepem strigla osvetlitev na armaturi.
Še vedno imam pa naslednji problem: pri nizkih temperaturah in vlagi ostane prižgana lučka za ročno zavoro, dokler se avto ne ogreje. Vmes se lučka nekaj časa prižge, če pritisnem na zavore in nato spet ugasne, čez par km je pa vse v redu. Zavore so b.p., zavorna tekočina dolita za vsak slučaj.