Tresenje Audi 8B pri 120 km/h
Objavljeno: Pe nov 02, 2012 4:48 pm
Pozdravljeni,
sicer sem s pomočjo tujih forumov že našel vzrok težave ampak vseeno vprašam še tukaj, če imam mogoče kdo podobne izkušnje. Gre se za Audi Avant letnik 2009, ki ima original športno podvozje in original 18 col lita platišča. Prevoženih ima prib. 100.000 km. Od kar sem ga kupil (85000 km) se soočam s težavo, da mi trese volan pri hitrosti okrog 120km/h. Na samem začetku sem dal pregledati vsa platišča, eno smo celo morali poravnati. Scentrirali smo vsa štiri kolesa in jih namestili, tako da smo dali sprednja nazaj. Naj omenim, da so bile nameščene popolnoma nove gume, ki sem jih pred tem vozil pibl. 2000km. Testna vožnja in na žalost nobenega rezultata, trese popolnoma enako. Potem smo zamenjali obe polosi in ponovno centrirali kolesa. Testna vožnja in trese popolnoma enako.
Sedaj sem zamenjal gume s popolnoma novimi zimskimi KUMHO kw27 (super gume) ampak avto še kar trese. Vozil sem zopet pribl. 1500km dal ponovno centrirat in dal sprednje nazaj. Rezultat --> trese popolnoma enako --> WTF! Nato sem kot finalno zamenjal še oba sprednja kolesna ležaja in s tem nisem dosegel ničesar. Brez vidnega izhoda sem napisal v GOOGLE bedarijo AUDI VIBRATION in našel presenetljive pogovore na forumih iz Amerike, Nemčije, Avstrije, Italije itd. Prilagam še linke:
--> NEMŠKI
- http://www.motor-talk.de/forum/vibratio ... 66993.html
- http://www.motor-talk.de/forum/news-zu- ... 61248.html
- http://www.audi4ever.com/forumv2/index. ... ic=59122.0
--> AMERIŠKI IN ANGLEŠKI
- http://www.audiforums.com/forum/b8-mode ... ns-135739/
- http://forums.audiworld.com/archive/ind ... 92082.html
- http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ion-judder
--> ITALIJANSKI
- http://forum.audirsclub.it/showthread.p ... 2&p=694357
Teh prispekov je še mnogo več, vsi skupaj pa imajo skupno rdečo nit. Težava se skriva namreč v spodnjih krmilnih rokah, ki jih je potrebno zamenjat za novejšo verzijo. Serijska številka teh rok, ki bi jih bilo potrebno vgraditi je 8k0 407 693 R in 8k0 407 694 R. Ta novejša verzija krmilne roke ima vgrajen HYDROLAGER in večji fi glave za 15 mm. Te roke prodajojo na e-bayu celo s pripisoma za kaj je potrebno vgraditi to novo verzijo oz. da odpravi vibracije na volanu --> (http://www.ebay.de/itm/190516972803?nma ... 255wt_1026).
Obrnil sem se na naše ˝zveste˝ servise na štajerskem in o tem problemu ne vejo popolnoma nič. Niti v Ingolstadtu nimajo nobenih podatkov o tem problemu. A vendar se na forumih pojavlja veliko lastnikov, ki imajo te težave. Mnogi med njimi so celo dosegli zamenjavo teh rok v garancijskem roku drugi v lastni režiji, vsi ki so to storili pa poročajo o odpravljeni težavi s tresenjem oz. vibracijami.
Zanima me, ali ima kdo med vami že podobne izkušnje s to problematiko, ki je prisotna na Audi A4, A5 in Q5. Podvozja so namreč identična in imajo vsi trije tipi vgrajene enake krmilne roke. Sedaj so pri novejših avtomobilih te novejše roke vgrajene serijsko!
sicer sem s pomočjo tujih forumov že našel vzrok težave ampak vseeno vprašam še tukaj, če imam mogoče kdo podobne izkušnje. Gre se za Audi Avant letnik 2009, ki ima original športno podvozje in original 18 col lita platišča. Prevoženih ima prib. 100.000 km. Od kar sem ga kupil (85000 km) se soočam s težavo, da mi trese volan pri hitrosti okrog 120km/h. Na samem začetku sem dal pregledati vsa platišča, eno smo celo morali poravnati. Scentrirali smo vsa štiri kolesa in jih namestili, tako da smo dali sprednja nazaj. Naj omenim, da so bile nameščene popolnoma nove gume, ki sem jih pred tem vozil pibl. 2000km. Testna vožnja in na žalost nobenega rezultata, trese popolnoma enako. Potem smo zamenjali obe polosi in ponovno centrirali kolesa. Testna vožnja in trese popolnoma enako.

--> NEMŠKI
- http://www.motor-talk.de/forum/vibratio ... 66993.html
- http://www.motor-talk.de/forum/news-zu- ... 61248.html
- http://www.audi4ever.com/forumv2/index. ... ic=59122.0
--> AMERIŠKI IN ANGLEŠKI
- http://www.audiforums.com/forum/b8-mode ... ns-135739/
- http://forums.audiworld.com/archive/ind ... 92082.html
- http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ion-judder
--> ITALIJANSKI
- http://forum.audirsclub.it/showthread.p ... 2&p=694357
Teh prispekov je še mnogo več, vsi skupaj pa imajo skupno rdečo nit. Težava se skriva namreč v spodnjih krmilnih rokah, ki jih je potrebno zamenjat za novejšo verzijo. Serijska številka teh rok, ki bi jih bilo potrebno vgraditi je 8k0 407 693 R in 8k0 407 694 R. Ta novejša verzija krmilne roke ima vgrajen HYDROLAGER in večji fi glave za 15 mm. Te roke prodajojo na e-bayu celo s pripisoma za kaj je potrebno vgraditi to novo verzijo oz. da odpravi vibracije na volanu --> (http://www.ebay.de/itm/190516972803?nma ... 255wt_1026).
Obrnil sem se na naše ˝zveste˝ servise na štajerskem in o tem problemu ne vejo popolnoma nič. Niti v Ingolstadtu nimajo nobenih podatkov o tem problemu. A vendar se na forumih pojavlja veliko lastnikov, ki imajo te težave. Mnogi med njimi so celo dosegli zamenjavo teh rok v garancijskem roku drugi v lastni režiji, vsi ki so to storili pa poročajo o odpravljeni težavi s tresenjem oz. vibracijami.
Zanima me, ali ima kdo med vami že podobne izkušnje s to problematiko, ki je prisotna na Audi A4, A5 in Q5. Podvozja so namreč identična in imajo vsi trije tipi vgrajene enake krmilne roke. Sedaj so pri novejših avtomobilih te novejše roke vgrajene serijsko!