Stran 1 od 1

Tresenje Audi 8B pri 120 km/h

Objavljeno: Pe nov 02, 2012 4:48 pm
Napisal/-a ledi
Pozdravljeni,
sicer sem s pomočjo tujih forumov že našel vzrok težave ampak vseeno vprašam še tukaj, če imam mogoče kdo podobne izkušnje. Gre se za Audi Avant letnik 2009, ki ima original športno podvozje in original 18 col lita platišča. Prevoženih ima prib. 100.000 km. Od kar sem ga kupil (85000 km) se soočam s težavo, da mi trese volan pri hitrosti okrog 120km/h. Na samem začetku sem dal pregledati vsa platišča, eno smo celo morali poravnati. Scentrirali smo vsa štiri kolesa in jih namestili, tako da smo dali sprednja nazaj. Naj omenim, da so bile nameščene popolnoma nove gume, ki sem jih pred tem vozil pibl. 2000km. Testna vožnja in na žalost nobenega rezultata, trese popolnoma enako. Potem smo zamenjali obe polosi in ponovno centrirali kolesa. Testna vožnja in trese popolnoma enako. :( Sedaj sem zamenjal gume s popolnoma novimi zimskimi KUMHO kw27 (super gume) ampak avto še kar trese. Vozil sem zopet pribl. 1500km dal ponovno centrirat in dal sprednje nazaj. Rezultat --> trese popolnoma enako --> WTF! Nato sem kot finalno zamenjal še oba sprednja kolesna ležaja in s tem nisem dosegel ničesar. Brez vidnega izhoda sem napisal v GOOGLE bedarijo AUDI VIBRATION in našel presenetljive pogovore na forumih iz Amerike, Nemčije, Avstrije, Italije itd. Prilagam še linke:
--> NEMŠKI
- http://www.motor-talk.de/forum/vibratio ... 66993.html
- http://www.motor-talk.de/forum/news-zu- ... 61248.html
- http://www.audi4ever.com/forumv2/index. ... ic=59122.0
--> AMERIŠKI IN ANGLEŠKI
- http://www.audiforums.com/forum/b8-mode ... ns-135739/
- http://forums.audiworld.com/archive/ind ... 92082.html
- http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ion-judder
--> ITALIJANSKI
- http://forum.audirsclub.it/showthread.p ... 2&p=694357

Teh prispekov je še mnogo več, vsi skupaj pa imajo skupno rdečo nit. Težava se skriva namreč v spodnjih krmilnih rokah, ki jih je potrebno zamenjat za novejšo verzijo. Serijska številka teh rok, ki bi jih bilo potrebno vgraditi je 8k0 407 693 R in 8k0 407 694 R. Ta novejša verzija krmilne roke ima vgrajen HYDROLAGER in večji fi glave za 15 mm. Te roke prodajojo na e-bayu celo s pripisoma za kaj je potrebno vgraditi to novo verzijo oz. da odpravi vibracije na volanu --> (http://www.ebay.de/itm/190516972803?nma ... 255wt_1026).
Obrnil sem se na naše ˝zveste˝ servise na štajerskem in o tem problemu ne vejo popolnoma nič. Niti v Ingolstadtu nimajo nobenih podatkov o tem problemu. A vendar se na forumih pojavlja veliko lastnikov, ki imajo te težave. Mnogi med njimi so celo dosegli zamenjavo teh rok v garancijskem roku drugi v lastni režiji, vsi ki so to storili pa poročajo o odpravljeni težavi s tresenjem oz. vibracijami.

Zanima me, ali ima kdo med vami že podobne izkušnje s to problematiko, ki je prisotna na Audi A4, A5 in Q5. Podvozja so namreč identična in imajo vsi trije tipi vgrajene enake krmilne roke. Sedaj so pri novejših avtomobilih te novejše roke vgrajene serijsko!

Re: Tresenje Audi 8B pri 120 km/h

Objavljeno: Pe nov 02, 2012 5:09 pm
Napisal/-a esem
Hvala za info :D
Precej podobno se dogaja tudi pri Leonu (glej temo).
Si mogoče zasledil tudi omembe Leona v temah, ki si jih pregledal? In mogoče celo kako rešitev?

Re: Tresenje Audi 8B pri 120 km/h

Objavljeno: Pe nov 02, 2012 5:22 pm
Napisal/-a ledi
Hm toliko se nisem ukvarjal z ostalimi znamkami, kolikor pa vidim ima drugačno podvozje ta avto in težko rečem, da je ta težava podobna.

Re: Tresenje Audi 8B pri 120 km/h

Objavljeno: Pe nov 02, 2012 5:46 pm
Napisal/-a chan
ledi je napisal/-a:Pozdravljeni,

Zanima me, ali ima kdo med vami že podobne izkušnje s to problematiko, ki je prisotna na Audi A4, A5 in Q5. Podvozja so namreč identična in imajo vsi trije tipi vgrajene enake krmilne roke. Sedaj so pri novejših avtomobilih te novejše roke vgrajene serijsko!


Ko sem sam "reševal" težavo s Seatom Freetrack (kar je omenil @esem), sem od uvoznika hkrati dobil tudi informacijo o njim poznanih primerih tresenja pri Audijih B8, večinoma s športnim podvozjem ter nizkoprofilnimi pnevmatikami. Menda se je podobna težava pojavljala tudi pri testnem, "superšportnem" modelu RS6. Po njihovem pričanju menda, skupaj s tovarno, niso našli rešitve.
Off: Pri Seatu sicer tudi menjava rok ni odpravila tresenja.

Re: Tresenje Audi 8B pri 120 km/h

Objavljeno: Pe nov 02, 2012 6:12 pm
Napisal/-a ledi
Menjavo rok misliš, da ste samo zamenjali z novimi ali kakšno drugo verzijo. Kajti v primeru z Audijem so izdelali drugo verzijo krmilnih rok, kot sem omenil zgoraj. Problem pa se pojavlja pri vseh tipih z navadnim, športnim podvozjem (tudi RS4 in RS5) in z nizkoprofilnimi ali višjimi gumami. Le da je intenzivnost vibracij na 16 col kolesih veliko manjša. Sem tudi sam probal z original 16 col kolesi! Kar se tiče šestke pa ta problem z vibracijami ni bil posebej izpostavljen razen manjših izjem.

Re: Tresenje Audi 8B pri 120 km/h

Objavljeno: Pe nov 02, 2012 6:21 pm
Napisal/-a chan
ledi je napisal/-a:Menjavo rok misliš, da ste samo zamenjali z novimi ali kakšno drugo verzijo.


Po priporočilu tovarne je bila narejena zamenjava rok z drugo (močnejšo) verzijo. A vendarle je šlo bolj za (obupen) poskus iskanja rešitve, z eliminacijo posameznih sklopov.

Re: Tresenje Audi 8B pri 120 km/h

Objavljeno: Pe nov 02, 2012 6:37 pm
Napisal/-a ledi
Torej še nisi rešil težave?

Re: Tresenje Audi 8B pri 120 km/h

Objavljeno: Pe nov 02, 2012 6:50 pm
Napisal/-a chan
Sama srž težave žal ni bila odkrita. :cry: Tovarna si je "oprala roke" s tem, da je preceeej post festum poslala pisno informacijo, da gre za "normalen" pojav pri tovrstnih vozilih. Kot pa si že omenil, je intenzivnost vibracij manjša pri 16" platiščih oziroma v mojem primeru tudi pri zelo dobro centriranih kolesih (po centriranju se občuti le še rahla resonanca/vibracije pri cca 14-150 km/h, vendar v okviru toleranc).

Zanimiva pa je ugotovitev, da imajo podobne probleme tudi pri Seatu Exeo, ki je v osnovi Audijev B7. Eden izmed primerov na tujih forumih: http://uk.answers.yahoo.com/question/in ... 932AAnZJte

Re: Tresenje Audi 8B pri 120 km/h

Objavljeno: Pe nov 02, 2012 9:30 pm
Napisal/-a sašo5
ledi je napisal/-a:Zanima me, ali ima kdo med vami že podobne izkušnje s to problematiko, ki je prisotna na Audi A4, A5 in Q5. Podvozja so namreč identična in imajo vsi trije tipi vgrajene enake krmilne roke. Sedaj so pri novejših avtomobilih te novejše roke vgrajene serijsko!

prvič slišim za kaj takega.......... :shock:
imam S-line podvozje 4,5 let star avto(B8) 85.000 km "pilotke" na koncu, ampak niti najmanjših vibracij ne na 18 col ne na 16 nisem zaznal, pa sem zelo, zelo občutljiv na to, centriram 2x letne in 1x zimsle, vsakih 7-10t. km tudi zarotiram .................skratka, če se bo kaj pojavilo, ne bo druge kot spodnje roke menjat, kar seveda boš moral naredit tudi ti - druge ni

In ironija: na koncu je človek še vsel, da se je sploh diagnosticiral problem, oz. kot vidiš sam, ker tavaš v temi in menjaš eno stavr za drugo, efekta pa nobenega, euri pa kr frčijo iz žepa....

Re: Tresenje Audi 8B pri 120 km/h

Objavljeno: Pe nov 02, 2012 11:30 pm
Napisal/-a ledi
No zanimivo, tole! Se pa popolnoma strinjam s tem ja, da ti odleže ko najdeš oz. diagnosticiraš problem. Upam le, da bo zadeva rešena s tem posegom, ker zopet ne bo poceni. V primeru, da to ne reši problema se poslovim od Audija, ker je to že res preveč. Res škoda no za takšen avto. :(

Re: Tresenje Audi 8B pri 120 km/h

Objavljeno: Ne nov 04, 2012 7:13 pm
Napisal/-a chan
Malce off: kako pa si rešil na koncu težavo pri Seat Toledu iz te teme: viewtopic.php?f=6&t=77166&start=40 ?

Re: Tresenje Audi 8B pri 120 km/h

Objavljeno: Ne nov 11, 2012 7:01 pm
Napisal/-a ledi
Točno sem že čisto pozabil na tole ja. V glavnem rešitev je bila čisto preprosta. Potrebno je bilo samo pravilno privijačit kolesa. Torej po šolsko križem in postopno. S tem je bila težava rešena. Sedaj sem že trikrat premenjal kolesa zima/pomlad in ni belo težav. Samo pravilna montaža je potrebna. So tale kolesa z centrirnimi obročki zelooooo občutljiva zadeva. Sem imel s tem problemom kar šolo ja! Ampak sem bil trmast in sem rešil! :huh: :D :twisted: