Stran 1 od 2

Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 7:04 pm
Napisal/-a crxdelsol
Zakaj je na pestu naležna površina za felno-tisto mislim kamor ponavadi damo centrirni obroček če imamo aftermarket felne.

Večkrat si kateri trdi da če nam ne trese se nerabimo obremenjevat z tem, saj vijaki so tisti, ki držijo felno in vso težo avta. Drugi trdijo da naležni rob drži vso težo avta in da vijaki držijo samo felno k pestu. Kaj je tu res, je kaka znanstvena razlaga ali kak link ki potrdi eno ali drugo tezo ?

Ne zanima me sedaj debata v smislu: jaz sem vozil 2 leti z preveliko luknjo pa ni bilo nič...

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 8:01 pm
Napisal/-a primozek68
ne moreš...

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 8:29 pm
Napisal/-a Žiiga
vijačna zveza poveča trenje med pestom in platiščem.... :roll:

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 9:08 pm
Napisal/-a stinge
Pesto ti zagotavlja pozicioniranje feltne, vijaki pa ti z zadostno silo prednapetja zagotavljajo da ti feltna ne pade stran :D

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 9:47 pm
Napisal/-a sašo5
crxdelsol je napisal/-a: Drugi trdijo da naležni rob drži vso težo avta in da vijaki držijo samo felno k pestu.


tole je pravilno....

PS. videl že vijake, ki jih je povilo, ker niso bili distančniki narejeni kot treba....(brez nabe)....
vulkanizerji bi znali še marsikaj povedat....

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 10:02 pm
Napisal/-a crxdelsol
primozek68 je napisal/-a:ne moreš...


Razloži, argumentiraj, ne nabijaj kot vedno.

Žiiga je napisal/-a:vijačna zveza poveča trenje med pestom in platiščem.... :roll:

Ga poveča toliko da naležna površina pesta nima več druge kot centrirne vloge ?

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 10:03 pm
Napisal/-a lancia hf
sašo5 je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a: Drugi trdijo da naležni rob drži vso težo avta in da vijaki držijo samo felno k pestu.


tole je pravilno....

PS. videl že vijake, ki jih je povilo, ker niso bili distančniki narejeni kot treba....(brez nabe)....
vulkanizerji bi znali še marsikaj povedat....


Če bi feltno držal samo rob bi vijake še zmeraj pokrivilo pri vsakem močnem speljevanju ali pri močnem zaviranju saj bi feltno kar zavrtelo.
Tako da mene ne bo noben prepričal, da feltna sloni samo na robu

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 10:14 pm
Napisal/-a crxdelsol
Ja no ne samo na robu, logično morajo vijaki držat felno da ne pade dol, zanima me kdo naj bi nosil večino teže avtomobila, tisti rob ali vijaki.

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 10:27 pm
Napisal/-a lancia hf
Pri speljevanju ali bremzanju vsa obremenitev "pade" na vijake. Pri "skokih" pa rob peste. tako, da oboje ima svojo lastnost.

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 10:30 pm
Napisal/-a abbe
najvecjo tezo nosi trenje med feltno in diskom ki ga dosezemo z vijaki..
centrirni obrocki znajo bit tut iz plastike pa se cisto dobro obnesejo,ce bi centrirni obrocki drzali tezko vozila poj bi se plastika deformirala.

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 10:34 pm
Napisal/-a lancia hf
abbe je napisal/-a:najvecjo tezo nosi trenje med feltno in diskom ki ga dosezemo z vijaki..
centrirni obrocki znajo bit tut iz plastike pa se cisto dobro obnesejo,ce bi centrirni obrocki drzali tezko vozila poj bi se plastika deformirala.


Bolj točne razlage mislim, da že nemoreš več napisati. To je to.

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 10:39 pm
Napisal/-a zlica22
Oboje je važno... Vijak nikoli ne sme biti obremenjen na strig! (razen prilagodnega). Na feltnah funkcijo opravljata trenje in pa nateg...

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 10:43 pm
Napisal/-a crxdelsol
lancia hf je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:najvecjo tezo nosi trenje med feltno in diskom ki ga dosezemo z vijaki..
centrirni obrocki znajo bit tut iz plastike pa se cisto dobro obnesejo,ce bi centrirni obrocki drzali tezko vozila poj bi se plastika deformirala.


Bolj točne razlage mislim, da že nemoreš več napisati. To je to.


En post gor pa trdiš da pri "skokih" trpi rob peste...torej če bi imel takrat plastične obročke bi bili deformirani pa niso. Torej rob peste pri skokih NE "trpi" ?

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 10:51 pm
Napisal/-a lancia hf
crxdelsol je napisal/-a:
En post gor pa trdiš da pri "skokih" trpi rob peste...torej če bi imel takrat plastične obročke bi bili deformirani pa niso. Torej rob peste pri skokih NE "trpi" ?


Ravno tako trpi samo ne toliko, da bi obroček uničil zato je pa lahko plastičen.

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Če nov 15, 2012 11:11 pm
Napisal/-a crxdelsol
Hvala za odgovore.

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Pe nov 16, 2012 9:58 am
Napisal/-a sašo5
lancia hf je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:
En post gor pa trdiš da pri "skokih" trpi rob peste...torej če bi imel takrat plastične obročke bi bili deformirani pa niso. Torej rob peste pri skokih NE "trpi" ?


Ravno tako trpi samo ne toliko, da bi obroček uničil zato je pa lahko plastičen.

ne more ga uničit - obroček zadevo samo "halta" - lahko je iz "dreka" pa bo držalo feltno_bistvo je da če le tega ni, skače gor dol (ne dobesedno, ampak bolje razložit ne znam) posledično trese in zvije vijake - zopet ne dobesedno, ampak zdeformirani pa so....

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Pe nov 16, 2012 12:55 pm
Napisal/-a lazo23
Torej jast imam na feltnah 4 vijake in enega pač ni ker je požrt navoj, po tej razlagi ni to potem nič narobe sicer se tako vozim že dva meseca...

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Pe nov 16, 2012 1:07 pm
Napisal/-a zlica22
lazo23 je napisal/-a:Torej jast imam na feltnah 4 vijake in enega pač ni ker je požrt navoj, po tej razlagi ni to potem nič narobe sicer se tako vozim že dva meseca...


Popraviti navoj pa je vesoljska znanost....?

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Pe nov 16, 2012 1:21 pm
Napisal/-a f.taunus
sašo5 je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a: Drugi trdijo da naležni rob drži vso težo avta in da vijaki držijo samo felno k pestu.


tole je pravilno....

PS. videl že vijake, ki jih je povilo, ker niso bili distančniki narejeni kot treba....(brez nabe)....
vulkanizerji bi znali še marsikaj povedat....

Kakšne gluposti pa so zdaj to? Me res zanima, kako zgleda zvit vijak iz kaljenega jekla???? Razen, če so bili doma narejeni iz aluminija? :roll:

Re: Zakaj je na pestu naležna površina za felno ?

Objavljeno: Pe nov 16, 2012 3:29 pm
Napisal/-a alanq4
Uf vijak se zvije bp, niso vsemogočni.
Centrirni del je bolj kot ne pomemben za samo montažo platišča. Ko so enkrat vijaki zategnjeni ne gre zadeva več nikamor. Pri distančnikih brez roba je seveda možno zvijanje vijakov ker so le ti daljši. Zaključek kombinacija sredinskega obroča, trenja med naležnimi površinami in sile vijakov skrbi da je platišča tam kjer mora biti.