Stran 1 od 1

Vijak glavne gredi Clio

Objavljeno: Če nov 22, 2012 8:12 pm
Napisal/-a Mars85
Torej, danes sem se lotil menjave zobatega jermena na Clio 1.2. 99

Vijak glavne gredi sem pritegnil z moment ključem. Ali sem ravnal narobe, ko sem vijak glavne gredi, ki drži jermenico zategnil z silo 135nM? Je to preveč za takšen vijak?

Lp

Re: Vijak glavne gredi Clio

Objavljeno: Če nov 22, 2012 8:35 pm
Napisal/-a joztom
Pomembno je, ali je jermenica na kajlo ali prosta in zategnjena v fazi. Za prosti tip je potrebno pogledati v Dialogys, mislim pa da je ena kilaža in še dodatne kotne stopinje. Večina pa to zateguje s pnevmatsko pištolo in to kar zelo močno, torej več kot 135Nm, za vijak feltne je za Espace recimo 130Nm.

Re: Vijak glavne gredi Clio

Objavljeno: Če nov 22, 2012 9:09 pm
Napisal/-a zlica22
Samo da popravim. Nm In ne nM! Če že govorimo o navoru;) Nevem zakaj je bilo potrebno snemati jermenico ročične gredi? Sicer pa, po šolsko se privija na 20Nm+90°...

Re: Vijak glavne gredi Clio

Objavljeno: Če nov 22, 2012 11:05 pm
Napisal/-a joztom
To je bil podatek iz AutoData, obstojata pa dve varianti motorja, ena 20Nm+90°, druga 20Nm+80°. Kot rečeno večina uporabi novi vijak, ki je namazan z maso proti odvijanju, zategne pa s pištolo kar močno.