Nekaj problemov z escortom
Objavljeno: Pe nov 30, 2012 2:17 pm
Hej!
Torej, par stvari me muči v povezavi z mojim avtom, gre pa se za Ford Escort 1998 1.6i 66kw 5vraten. 218kkm.
1.) Kje se nastavlja ročna zavora? Prime zelo visoko, pa tudi z nožnim zaviranjem se mi zdi da bobni ne primejo dovolj. Se nastavlja zajla ali zadaj bobni in ali je postopek za bobne kaj drugačen kot pri večini avtomobilov?
2.) Pokanje v podvozju spredaj. Čez luknje in ležeče policaje se sliši pokanje. Avto je bil na dvigalu kjer niso našli nič sumljievga. Nosilci motorja ali kaj drugega?
3.) Zniževanje nivoja hladilne tekočine. Antifriz je treba dolit na vsakih nekaj tankov. Vode v olju ni. Se mi zdi da kaplja iz killerja ali nekje tam. Tisti killer sealant se splača noter nalit ali je škoda še večja?
Predvsem me zanima če je to kakšna napaka skupna večim escortom da se približno ve kaj in kako.
Torej, par stvari me muči v povezavi z mojim avtom, gre pa se za Ford Escort 1998 1.6i 66kw 5vraten. 218kkm.
1.) Kje se nastavlja ročna zavora? Prime zelo visoko, pa tudi z nožnim zaviranjem se mi zdi da bobni ne primejo dovolj. Se nastavlja zajla ali zadaj bobni in ali je postopek za bobne kaj drugačen kot pri večini avtomobilov?
2.) Pokanje v podvozju spredaj. Čez luknje in ležeče policaje se sliši pokanje. Avto je bil na dvigalu kjer niso našli nič sumljievga. Nosilci motorja ali kaj drugega?
3.) Zniževanje nivoja hladilne tekočine. Antifriz je treba dolit na vsakih nekaj tankov. Vode v olju ni. Se mi zdi da kaplja iz killerja ali nekje tam. Tisti killer sealant se splača noter nalit ali je škoda še večja?
Predvsem me zanima če je to kakšna napaka skupna večim escortom da se približno ve kaj in kako.