Stran 1 od 1

audi a6 1.9 TDI

Objavljeno: Po dec 03, 2012 1:07 pm
Napisal/-a crnipanter
Lep pozdrav imam problem avto AUDI 1.9TDI letnik 2001 pred kratkim imel težave z akumulatorjem se mi spraznil do konca zamenjal kupil novega ga namestil upal da bo končno vse ok ampak spet mi ne kaže dovolj napetosti kot da mi jemlje nekje drugje ne vem sicer kaj bi bilo akumulator je nov ali je kaj z njim narobe mogoče alternator ne vem prosil bi za nasvet hvala lepa že vnaprej

Re: audi a6 1.9 TDI

Objavljeno: Po dec 03, 2012 1:33 pm
Napisal/-a =swen=
Lahko da res alternator ne polni dovolj. Premeri kakšna je napetost ob prižganem vozilu (14,4V)?
Ko je vozilu ugasnjeno premeri koliko toka ti avto vleče. Namreč lahko imaš porabnika energije, ko je vozilo ugasnjeno... Okvirno 0,05A je normalen tok ob ugasnjenem vozilu.
Če je res to drugo: Kako odkriti kaj ti porablja energijo? Izvleči eno varovalko, poglej če je tok padel, če ni vrneš prejšnjo in izvlečeš novo varovalko... Tako boš ugotovil v katerem tokokrogu se nahaja porabnik.

Re: audi a6 1.9 TDI

Objavljeno: Po dec 03, 2012 2:30 pm
Napisal/-a robig
Jaz imam podoben problem z identičnim avtomobilom. In sicer se meni akumulator izprazne samo ob hladnejšem vremenu (lani pozimi, letos ko so temperature okoli 0 in če avto stoji več kot 2 dni). čez leto nobenega problema. Sicer na mojem primeru sumim na akumulator. V tvojem primeru pa je po moje altenator.

Re: audi a6 1.9 TDI

Objavljeno: Po dec 03, 2012 6:59 pm
Napisal/-a crxdelsol
robig je napisal/-a:Jaz imam podoben problem z identičnim avtomobilom. In sicer se meni akumulator izprazne samo ob hladnejšem vremenu (lani pozimi, letos ko so temperature okoli 0 in če avto stoji več kot 2 dni). čez leto nobenega problema. Sicer na mojem primeru sumim na akumulator. V tvojem primeru pa je po moje altenator.


Če bi se ti izprazno, avtomobila prižgal nebi več.

Aku je dobro pred zimo menjat če je bogi, ker ga bo v vsakem primeru kmalu treba če ti že zdaj dela take piz******. Pozimi se zaradi nizkih temperatur intenzivnost kemišne reakcije v akumulatorju zniža, število uporabnikov pa se poveča (gretje, ventilacija, brisalci, pri dizlih daljše gretje grelnih svečk, klima itd.) zato so obremenitve še toliko večje.

Pol pa je še tu krčenje materialov, in slabša viskoznost olja zaradi temeratur in smo tam ko imamo isti primer, kot da bi poleti prižigali avto z 3X slabšim akumulatorjem.