Stran 1 od 1

Problem z zavorami

Objavljeno: Ne dec 09, 2012 6:09 pm
Napisal/-a nevermind
Pri enem avtomobilu katerega servisiram je čuden problem. Tri mesece nazaj sem mu menjal spredaj ploščice. Do sedaj je bilo vse ok. Prime kot se zagre. Kakšen teden pa se pojavlja čuden problem... namreč kdaj prime vredu, kdaj pa se pedal od zavore kar pogrezne dol in prime bolj na koncu. To pa dela en dan cel dan ok, drug dan pa se pogrezne, potem je spet ok, itn.. Preverili sem ploščice in so ok, ni se nič odlimalo proč. Zadaj so tudi ok. Kaj lahko še naredim? Avto je star skoraj 5 let. Naj menjam še cevke in zavorno olje? Je mogoče prišel zrak noter/voda?

Re: Problem z zavorami

Objavljeno: Ne dec 09, 2012 6:20 pm
Napisal/-a peroRS
nevermind je napisal/-a:Naj menjam še cevke in zavorno olje? Je mogoče prišel zrak noter/voda?


Preveri to dvoje.
Kolegu se je tudi zgodilo, da je ena cevka imela "luft" in si se res moral "obesit" na zavoro, da se je avto ustavil, kot da bi bil brez servo ojačevalnika :)

Re: Problem z zavorami

Objavljeno: Ne dec 09, 2012 6:35 pm
Napisal/-a Fan
nevermind je napisal/-a:Kakšen teden pa se pojavlja čuden problem... namreč kdaj prime vredu, kdaj pa se pedal od zavore kar pogrezne dol in prime bolj na koncu. To pa dela en dan cel dan ok, drug dan pa se pogrezne, potem je spet ok, itn..


Pozdravljeni

Pri menjavi zavornih ploščic, se je prehitro/premočno stisnilo zavorne batke na zavornih cilindrih, olje je odlšlo nazaj v lonček in pri tem dejanju poškodovalo zavorna tesnila v glavnem zavornem cilindru.
Potrebno bo pregledati zavorna tesnila v glavnem zavornem cilindru in jih po potrebi menjati. To je začetek okvare, ko bo tesnilo spustilo .............. bo zavorna stopalka na tleh.
Vsekakor pa pred demontažo/menjavo glavnega zavornega cilindra, napravite hiter test. Ko boste v vozilu, me pokličite ( 031-797-021 ) in vas bom vodil ........................ da se ne demontira po nepotrebnem.

Lep pozdrav

Re: Problem z zavorami

Objavljeno: Ne dec 09, 2012 6:45 pm
Napisal/-a nevermind
Fan je napisal/-a:
nevermind je napisal/-a:Kakšen teden pa se pojavlja čuden problem... namreč kdaj prime vredu, kdaj pa se pedal od zavore kar pogrezne dol in prime bolj na koncu. To pa dela en dan cel dan ok, drug dan pa se pogrezne, potem je spet ok, itn..


Pozdravljeni

Pri menjavi zavornih ploščic, se je prehitro/premočno stisnilo zavorne batke na zavornih cilindrih, olje je odlšlo nazaj v lonček in pri tem dejanju poškodovalo zavorna tesnila v glavnem zavornem cilindru.
Potrebno bo pregledati zavorna tesnila v glavnem zavornem cilindru in jih po potrebi menjati. To je začetek okvare, ko bo tesnilo spustilo .............. bo zavorna stopalka na tleh.
Vsekakor pa pred demontažo/menjavo glavnega zavornega cilindra, napravite hiter test. Ko boste v vozilu, me pokličite ( 031-797-021 ) in vas bom vodil ........................ da se ne demontira po nepotrebnem.

Lep pozdrav


Je mogoče krivec, ker sem vtekal zavore po tistem postopku? (najprej rahlo zaviranje, da se ogreje zadeva - potem pri 100 km/h močnejše zaviranje,...)

Re: Problem z zavorami

Objavljeno: Ne dec 09, 2012 6:49 pm
Napisal/-a primozek68
Ne. Kot je fan rekel, preliva ti cilinder.

Re: Problem z zavorami

Objavljeno: Ne dec 09, 2012 7:04 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Pri novih zavornih ploščicah in starih zavornih diskih je utekanje zavornih elementov sledeč:
- prvih 300 prevoženih kilometrov ( mestne vožnje ) se je potrebno izogibati naglim zaviranjem in obremenitev zavornih elementov. V nobenem primeru pa jih ni priporočljivo polno obremenitev. Zakaj? Ker se novi in stari elementi dotikajo samo točkovno in ne na celi površini, torej točke se pregreje, posledično spremeni strukturo materiala in škoda je tu.

Pri vseh zavornih ploščicah ( seveda normalne kvalitete ) je v embalaži tudi navodilo o utekanju:
- Pri vsaki menjavi zavornih ploščic ali oblog, mora voznik prvih 300 km zmerno zavirati, zaradi medsebojnega prilagajanja zavornih elementov - zaviranje povzroča trenje med zavornimi elementi in ustvarja visoko temperaturo. Če se zavorni elementi prekomerno segrejejo, ne delujejo več vsklajeno, ker se poškodujejo, vaš avto pa se ne ustavi dovolj hitro in varno.

Res pa je, da je na netu polno navodil, kako utekati zavorne elemente. Večina teh navodil ima skupnega imenovalca - kako najhitreje pregreti in uničiti zavorne elemente!!

Lep pozdrav

Re: Problem z zavorami

Objavljeno: Ne dec 09, 2012 9:42 pm
Napisal/-a nevermind
Potem naredim takole: dalo se bo preverit in menjat tesnila zavornega cilindra ter zamenjam olje. A cevke tudi?

Re: Problem z zavorami

Objavljeno: Ne dec 09, 2012 10:26 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

V koliko zavorni cilindri na blokirajo in na zunaj ni videti poškodb na ceveh ( preparela, počena............... ) ...................... ni potrebno menjati zavornih cevi. Zavorna tekočina pa se menja pri prezračevanju sistema.

Lep pozdrav

Re: Problem z zavorami

Objavljeno: Ne dec 09, 2012 10:44 pm
Napisal/-a buhti
To še ne pomeni da je šel glavni zavorni cilinder. Lahko tudi kje pri čeljustih spušča. Uglavnem preglej vse cevi, vse čeljusti. En naj ti stiska zavoro ti pa okoli vse preglej. Če ti pedal pada notri, ti more nekje kar dosti v ''curku'' tečti ven... saj meni je ;)

lp

Re: Problem z zavorami

Objavljeno: Ne dec 09, 2012 11:20 pm
Napisal/-a lancia hf
Samo če bi cevke pušale bi sigurno videl se ti ne zdi.

Re: Problem z zavorami

Objavljeno: Ne dec 09, 2012 11:41 pm
Napisal/-a Fan
buhti je napisal/-a:To še ne pomeni da je šel glavni zavorni cilinder. Lahko tudi kje pri čeljustih spušča. Uglavnem preglej vse cevi, vse čeljusti. En naj ti stiska zavoro ti pa okoli vse preglej. Če ti pedal pada notri, ti more nekje kar dosti v ''curku'' tečti ven... saj meni je ;)

lp


Pozdravljeni

Ja, v tem primeru bi stalno puščalo in nagajalo............................... ne samo občasno
Zavorna stopalka ne pada samo ob puščanju, temveč tudi kadar so kakšne druge okvare.

lep pozdrav

Re: Problem z zavorami

Objavljeno: Po dec 10, 2012 4:02 am
Napisal/-a sašo5
Fan je napisal/-a:Pri menjavi zavornih ploščic, se je prehitro/premočno stisnilo zavorne batke na zavornih cilindrih, olje je odlšlo nazaj v lonček in pri tem dejanju poškodovalo zavorna tesnila v glavnem zavornem cilindru.


točno to se je zgodilo.......