Stran 1 od 3

Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: Ne dec 16, 2012 8:35 pm
Napisal/-a jozekuch
Spoštovani,
Pri Peugeot 106 menjam olje.
Verjetno delam nekaj narobe, ker je vedno velika »svinjarija«.
Najprej iz motorja (rezervoar spodaj) spustim olje. To je ok.
Ko pa menjam oljni filter se ulije še nekaj deci olja po tleh.
Kako naj naredim, da se to ne bo dogajalo?
Dob'r dan in hvala lepa.

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: Ne dec 16, 2012 8:40 pm
Napisal/-a lancia hf
Podstaviš kantico, da olje ne steče po tleh.
Ali pa avto postaviš pokonci, da iz filtra ne steče po motorju. ;)

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: Po dec 17, 2012 8:23 am
Napisal/-a marko01
Rešitev je preprosta, drugič dajte olje menjat mehaniku.

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: Po dec 17, 2012 9:59 am
Napisal/-a jurijprodnik
... ne vem točno v kateri legi ima peugeot oljni filter-če ga ima vodoravno potem bi precej pomagalo, da ga predno ga čisto odviješ zamotaš s kakšno staro krpo ("pucvolo") ...

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: Po dec 17, 2012 11:35 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Pomaga, če filter samo malo odviješ, toliko da začne tečt iz njega in pod avto nastaviš prestrezno posodo. Malo počakaš, da se iz filtra in motorja izcedi, potem odviješ filter in ga vržeš v posodo, da se scedi do kraja. Če olje steče po mašini ali po podvozju, ga pač z brake cleanerjem in krpo očistiš.Pa ni nikjer nobene packarije.

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: Po dec 17, 2012 12:03 pm
Napisal/-a joztom
Greš h mehaniku, ki ima dvigalo, dvigne avto, sname spodnjo oblogo motorja in podstavi lovilec olja, potem pustiš dobrih 10 minut, da se iz filtra in izpustnega vijaka vse odteče. Zamenjaš tesnilo vijaka in novi oljni filter zaviješ z roko z naoljenim tesnilom. Vijak spodaj zategneš kot svečo na 2,5kg. Naliješ olje in kontroliraš nivo, kakšen mm pod max je najbolje.

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: Po dec 17, 2012 12:36 pm
Napisal/-a Energetik81
Tako kot so že drugi rekli - podstaviš kantico še pod filter, a ni to malce logično? :)

Ulije se tudi pri Hyundaiu, ampak jaz najprej iztočim iz karterja, zategnem nazaj čep, postavim kanto pod filter in odšraufam še tega.

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: Po dec 17, 2012 12:49 pm
Napisal/-a f.taunus
marko01 je napisal/-a:Rešitev je preprosta, drugič dajte olje menjat mehaniku.

Ki mu je najlažje olje spustit in drugo noter nalit, z menjavo filtra olja pa se ne bo packal. :lol:

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: Po dec 17, 2012 7:11 pm
Napisal/-a ESX
Energetik81 je napisal/-a:Tako kot so že drugi rekli - podstaviš kantico še pod filter, a ni to malce logično? :)

Ulije se tudi pri Hyundaiu, ampak jaz najprej iztočim iz karterja, zategnem nazaj čep, postavim kanto pod filter in odšraufam še tega.


drugače je bolše če prvo zamenjaš oljni filter in nato spustiš olje iz karterja

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: Po dec 17, 2012 8:16 pm
Napisal/-a marko01
ESX je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:Tako kot so že drugi rekli - podstaviš kantico še pod filter, a ni to malce logično? :)

Ulije se tudi pri Hyundaiu, ampak jaz najprej iztočim iz karterja, zategnem nazaj čep, postavim kanto pod filter in odšraufam še tega.


drugače je bolše če prvo zamenjaš oljni filter in nato spustiš olje iz karterja


Zakaj že ??

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: Po dec 17, 2012 8:39 pm
Napisal/-a ESX
če prvo spustiš olje iz karterja in ga zapreš nato pa odviješ še oljni filter nekaj olja steče spet v karter kjer tudi ostane če ga spet ne spustiš vn

tole so tovarniška navodila za citroen kako naj bi se pravilno menjavalo olje na 1.6HDI



The commonest reason for the 1.6HDi turbos to fail is due to poor maintenance, and poor oil quality.... or not being drained properly at the service. Citroen have in fact issued dealers with a specific bulletin for the changing of oil in the 1.6HDi. What they are saying is that if not drained 100%... old oil can pollute the new oil causing accelerated ageing of the new oil in the engine possibly even causing it to congeal.

Citroën wrote ...

OIL CHANGE PROCEDURE ON ALL DV6 ENGINES

It is necessary to follow a specific oil change procedure on all DV6 and DV6U engines so as to ensure that no used oil remains to mix with the new oil.

The following method must be used:

• The engine oil temperature must be at least 50°C :
- the engine oil temperature is considered to be at 50°C when the water temperature indicator is between 80°C and 90°C or the cooling fan has cut in
• ensure that the vehicle is level (side to side and fore and aft)
• remove the oil filter to allow the circuit to drain completely
• remove the oil filler cap and the dipstick
• remove the drain plug
• allow the oil to drain by gravity for at least 10 minutes (DO NOT USE SUCTION METHODS)
• fit a new oil filter
• refit the drain plug with a new sealing washer
• fill the engine with quantity of oil recommended for the engine
• refit the oil filler cap and the dipstick
• run the engine at idle until the oil pressure warning lamp goes out (about 1 minute)
• wait 5 minutes
• check the oil level using the dipstick: the level should be as close as possible to, but not exceeding the maximum mark (1) so as to be between (1) and (3)

For information, the lower mark (2) = Min (0%) the upper mark (1) = Max (100%) the intermediate mark (3) = ¾ litre.

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: To dec 18, 2012 11:11 am
Napisal/-a Energetik81
ESX je napisal/-a:če prvo spustiš olje iz karterja in ga zapreš nato pa odviješ še oljni filter nekaj olja steče spet v karter kjer tudi ostane če ga spet ne spustiš vn
Niti ne. Če imam čas po odvitju filtra še enkrat odvijem čep, pa se praktično nič dodatnega olja ne ulije ven.

Aja, glede kante za lovljenje olja imam jaz eno 5L kvadratno plastenko, ki sem ji izrezal 1 od večjih stranic. Ko notri ulovim staro olje, samo odšraufam zamašek s plastenke in svinjarijo lepo izlijem v posodo za odpadno olje.

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: To dec 18, 2012 11:18 am
Napisal/-a buhti
Energetik81 je napisal/-a:
ESX je napisal/-a:če prvo spustiš olje iz karterja in ga zapreš nato pa odviješ še oljni filter nekaj olja steče spet v karter kjer tudi ostane če ga spet ne spustiš vn
Niti ne. Če imam čas po odvitju filtra še enkrat odvijem čep, pa se praktično nič dodatnega olja ne ulije ven.


Jah lej tam notri je ponavadi še kakšne 2 deci olja. Kam potem tebi zgine to olje, nebi vedu.... :D

lp

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: To dec 18, 2012 11:33 am
Napisal/-a Energetik81
Nikamor ne zgine, ostane v filtru, nekaj pa se izlije iz navoja filtra. Nič pa se ne izlije v karter.

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: To dec 18, 2012 12:00 pm
Napisal/-a marko01
Upam trdit da vsi ki servisiramo avte prvo spustimo olje iz karterja, pustimo da se izteka ob tem pa zamenjamo še olni filter, nato pa komaj zapremo karter in damo novi filter gor.

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: To dec 18, 2012 12:03 pm
Napisal/-a crxdelsol
Res je velik "big deal" tista 2dl olja če ostane noter ali ne. Pri hondi vti je tud predpisano nekaj manj kot 4l olja da gre noter, po generalki pa ga gre celih 5l, torej še 1 liter nekje ostaja...deci dva res gor/dol če ostane noter.

Jaz prvo odvijem filter da podstavim posodo pod filter, malce počakam da se odteče, ga odtegnem, še pustim posodo spodaj nekaj časa malo pobrišem in nato posodo prestavim pod karter in gasa. Ker mam vedno več olja kot ga gre v avto pustim spodaj na karterju odprt čep in kaka 2-3deci zlijem v motor da še tistega starega ven potisne šele nato začepam karter. Na koncu breake cleaner da se vse opere in čao. Če maš tiste forenzične rokavice zravn si še rok ni treba umivat :)

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: To dec 18, 2012 1:18 pm
Napisal/-a ESX
Energetik81 je napisal/-a:Nikamor ne zgine, ostane v filtru, nekaj pa se izlije iz navoja filtra. Nič pa se ne izlije v karter.


Ni res, pri nekaterih avtomobilih nekaj olje steče v karter odvisno od pozicije oljnega filtra


marko01 je napisal/-a:Upam trdit da vsi ki servisiramo avte prvo spustimo olje iz karterja, pustimo da se izteka ob tem pa zamenjamo še olni filter, nato pa komaj zapremo karter in damo novi filter gor.


pač vsi delate narobe easy as that

crxdelsol je napisal/-a:Res je velik "big deal" tista 2dl olja če ostane noter ali ne. Pri hondi vti je tud predpisano nekaj manj kot 4l olja da gre noter, po generalki pa ga gre celih 5l, torej še 1 liter nekje ostaja...deci dva res gor/dol če ostane noter.




Citroen have in fact issued dealers with a specific bulletin for the changing of oil in the 1.6HDi. What they are saying is that if not drained 100%... old oil can pollute the new oil causing accelerated ageing of the new oil in the engine possibly even causing it to congeal.

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: To dec 18, 2012 1:47 pm
Napisal/-a Energetik81
ESX je napisal/-a:Ni res, pri nekaterih avtomobilih nekaj olje steče v karter odvisno od pozicije oljnega filtra
Torej pri nekaterih očitno ja, pri mojem pa ne. Filter je nagnjen navzdol pod ca. 45°.

ESX je napisal/-a:Citroen have in fact issued dealers with a specific bulletin for the changing of oil in the 1.6HDi. What they are saying is that if not drained 100%... old oil can pollute the new oil causing accelerated ageing of the new oil in the engine possibly even causing it to congeal.
Smešna izjava. Nikoli ne moreš 100% odtočiti starega olja, razen če v nulo razstaviš mašino in vse spucaš. Vedno ga bo še vsaj 1-2dl po mašini, recimo v glavi pod pokrovom ventilov. Ampak tisti deci v 3-4 litrih novega je okoli 3% vse količine in to ne more vplivat na sposobnosti novega olja.

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: To dec 18, 2012 1:53 pm
Napisal/-a ESX
Energetik81 je napisal/-a:
ESX je napisal/-a:Ni res, pri nekaterih avtomobilih nekaj olje steče v karter odvisno od pozicije oljnega filtra
Torej pri nekaterih očitno ja, pri mojem pa ne. Filter je nagnjen navzdol pod ca. 45°.


dosti avtov ima oljni filter postavljen navpično navzgor predvsem tisti, ko imajo vložek.

100% olje res ne boš spravil ven je pa boljše da ga čim več ane

Re: Menjava olja Peugeot 106 - velika packarija

Objavljeno: To dec 18, 2012 2:01 pm
Napisal/-a GranDuke_JK
Jaz kdaj ulijem noter še kakšen deci do dva novega olja da malo oplakne. Samo ko sam menjaš olje začuda ne ratuje tako črno kot če ti ga pooblaščeni servis :mrgreen: