Stran 1 od 1

Renault R5 1,4 five - ročna ne popusti

Objavljeno: Če dec 27, 2012 11:08 pm
Napisal/-a martin94
Pozdravljeni!

Nastala je naslednja težava: ko avto na začetku odpeljem, dela vse kot mora, vendar mi po nekaj minutah začne avto opazno izgubljat zagon. Nato ko se ustavim, je ročna zablokirana, zadnja platišča zelo segreta, bobni da ne govorimo in ročica ročne zavore se dvigne za polovico manj kot na začetku. Nato pustim, da se ohladi (je bilo treba prit do doma ;) ) in odpeljem naprej, ampak se mi težava ne ponovi, dokler ne rabim malo bolj močno zavreti, nato je spet ista pesem. Kakor sem jaz lahko z mojim (ne)znanjem ugotovil, je to, da mi ročna zablokira, ko se mi zavore segrejejo ob zaviranju?!? Kaj to pomeni? Morda zrak v sistemu?

Hvala vnaprej za odgovore ;)

Re: Renault R5 1,4 five - ročna ne popusti

Objavljeno: Če dec 27, 2012 11:31 pm
Napisal/-a bedolin
Potrebna bo menjava zavornih cilinderčkov, pa mogoče tudi oblog, če si jih že pregrel in so trde ko kamen. :D

Re: Renault R5 1,4 five - ročna ne popusti

Objavljeno: Pe dec 28, 2012 9:40 am
Napisal/-a sašo5
bedolin je napisal/-a:Potrebna bo menjava zavornih cilinderčkov, pa mogoče tudi oblog, če si jih že pregrel in so trde ko kamen. :D

.........in sproti še zajle....

Re: Renault R5 1,4 five - ročna ne popusti

Objavljeno: So dec 29, 2012 8:48 am
Napisal/-a Romzis
več stvari:
-prvič, ne se hecat z zavorami in nekaj ugibat in na palec postavljat diagnoze v tri dni (velja za avtorja in za soforumaše)!! Če gre karkoli narobe z zavorami, so posledice lahko zelo hude, tega menda ni treba posebej razlagat.
-drugič, še nisem zasledil nikoli, da bi se kaj takega dogajalo zaradi slabih zadnjih cilindrov. In to celo na obeh hkrati! Če bi bili zadnji cilindri fuč, bi utegnilo kaj puščat ali pa ne bi zaviralo (zariban cilinder).
-tretjič, obvezno preverit kaj je z glavnim cilindrom in servom, ker je vse skupaj zelo sumljivo. Kaj se zgodi, če avto samo zalaufaš in ga pustiš na mestu nekaj časa? Tudi začne blokirat zadaj ali ne?
-in še: tudi če menja zadaj cilindre in pakne, ni popolnoma nobenega pametnega razloga da bi menjal še zajle - če niso poškodovane in lepo tečejo seveda.
Če ne uspeš sam odpravit napake, daj zrihtat nekomu ki zna. Deli za R5 so poceni in ne bi smelo biti drago

Re: Renault R5 1,4 five - ročna ne popusti

Objavljeno: So dec 29, 2012 12:16 pm
Napisal/-a bedolin
Romzis je napisal/-a:več stvari:
-prvič, ne se hecat z zavorami in nekaj ugibat in na palec postavljat diagnoze v tri dni (velja za avtorja in za soforumaše)!! Če gre karkoli narobe z zavorami, so posledice lahko zelo hude, tega menda ni treba posebej razlagat.
-drugič, še nisem zasledil nikoli, da bi se kaj takega dogajalo zaradi slabih zadnjih cilindrov. In to celo na obeh hkrati! Če bi bili zadnji cilindri fuč, bi utegnilo kaj puščat ali pa ne bi zaviralo (zariban cilinder).
-tretjič, obvezno preverit kaj je z glavnim cilindrom in servom, ker je vse skupaj zelo sumljivo. Kaj se zgodi, če avto samo zalaufaš in ga pustiš na mestu nekaj časa? Tudi začne blokirat zadaj ali ne?
-in še: tudi če menja zadaj cilindre in pakne, ni popolnoma nobenega pametnega razloga da bi menjal še zajle - če niso poškodovane in lepo tečejo seveda.
Če ne uspeš sam odpravit napake, daj zrihtat nekomu ki zna. Deli za R5 so poceni in ne bi smelo biti drago


več stvari:
- prvič, avtor je vprašal za nasvet in mu želimo pomagati (velja za soforumaše). Se strinjam, če gre karkoli narobe z zavorami ni OK
- drugič, v življenju sem imel že dvakrat primer, da so zadnja kolesa blokirala ko si močneje stopil na zavoro in niso odpustila. Po snetju zadnjega bobna in nato odstranitvi zavornega cilindra s pomočjo brenerja (ker ni šel drugače ven) - cilinder je bil popolnoma korodiran - iz njega je tekla voda. Ko si pritisnil zavorni pedal je bila sila olja dovolj močna da ga je spravila ven, noter pa ni šel.
Na servis se je zadnjič pripeljala stranka z žarečim prednjim diskom. Diagnoza - cilinder na prednji čeljusti gre ven, noter pa ne. Obnovljena čeljust je rešila problem. Pa je bil avto 2007 letnik. Mogoče se tukaj na forumu kdaj prevečkrat omenja glavni zavorni cilinder. Pri glavnem zavornem cilindru je simptom npr. slaba zavorna sila ali enostavno rečeno: "avto slabo zavira".
- tretjič itak se bo avtor javil, pa naj pove kaj je bil vzrok

Re: Renault R5 1,4 five - ročna ne popusti

Objavljeno: So dec 29, 2012 12:49 pm
Napisal/-a martin94
Najprej hvala vsem za odgovore ;)

No, stvar je sledeča: avto mi tega ne naredi, če stoji prižgan na mestu in tudi takrat ne, ko pride iz krajše vožnje, ki ni vključevala močnejših ali daljših zaviranj. Zajla od ročne je neoporečna, saj je bil en teden nazaj na servisu, ker je šel prednji ležaj na kolesu, pa so mi še preverili stanje avta, ker imam 15. januarja tehnični, ampak očitno se takrat ta napaka ni pokazala, oziroma ni bila očitna (smo družinski prijatelji, tako da dobro vem, da opravi delo na avtu kakor se zagre, ter sem bil tudi zraven, ko se je delo opravljalo ;) ).
Avto sedaj stoji v garaži (oziroma že od takrat, ko se je težava pokazala), saj je serviser do 4. januarja na dopustu, takoj ko bo zopet na delu, ga nemudoma odpeljem na popravilo, ter bom potem javil v čem je bil vzrok težave ;) .

Sam pa sem najprej pomislil na zrak v sistemu predvsem zaradi tega, ker se mi je to kdaj pojavljalo na kolesu, ki ima za zavorne diske na hidravliko (ja vem, ni primerjave in če bi bilo to res, potem mi ne bi samo zadaj blokiralo oops ).

Re: Renault R5 1,4 five - ročna ne popusti

Objavljeno: So dec 29, 2012 2:06 pm
Napisal/-a Romzis
Moram reč da so simptomi čudni, vsaj sodeč po opisu. Vem kakšen je občutek če cilinder blokira in zato ni treba it daleč, to lahko stestiraš pravzaprav na dvorišču.

Re: Renault R5 1,4 five - ročna ne popusti

Objavljeno: Ne jan 06, 2013 7:27 pm
Napisal/-a martin94
Se je avto zapeljal do delavnice, ter se ga je dvignilo, odmontiralo bobne in pregledalo komplet zavorni sistem s cevmi, tekočino, zajlo ročne, cilinderčki čeljusti, glavnega zavornega valja itd., ampak se ni odkrilo nobene okvare ali hibe in kakor nalašč, se mi to ne dogaja več, tako da res nevem kaj je bilo :ue So tudi na testni vožnji (cca. 25 km) večkrat zelo močno zavirali, pa še vedno se ni pokazala nobena težava...

Tako da so rekli, da če se ponovi, naj nemudoma odpeljem njim v delavnico, pa se bo morda takrat kaj videlo oz. pokazalo....

Re: Renault R5 1,4 five - ročna ne popusti

Objavljeno: Po jan 07, 2013 10:05 pm
Napisal/-a lisko
Zmontiri diske pa je zadeva rešena :)

Vseeno bi pa na tvojem mestu menjal zavorne cilindrčke (Če še seveda niso bili). Niti dragi niso.

Re: Renault R5 1,4 five - ročna ne popusti

Objavljeno: To jan 08, 2013 10:04 am
Napisal/-a Energetik81
Si prepričan, da je zajla za ročno OK? Če se ti je napaka pojavila praktično hkrati na obeh zadnjih zavorah, je to lep simptom zmrznjene zajle za ročno (če si jo imel pred vožnjo zategnjeno). Da bi ti hkrati zaribala oba zadnja cilindra se mi zdi skrajno neverjetno.
Zmrznjena zajla tudi pojasni, zakaj zdaj nimaš problemov - temperature so skoraj ves čas nad ničlo.

Re: Renault R5 1,4 five - ročna ne popusti

Objavljeno: Sr jan 09, 2013 12:08 pm
Napisal/-a martin94
Zajla za ročno je 100% OK ;) ročne tudi pred tem nisem imel zategnjene in tudi je nikoli nimam (garaža). Saj je serviser takoj posumil na zamrznitev, vendar lahko povem, da se je to dogodilo pri 7 stopinjah nad ničlo, tako da ta možnost odpade ;) cilinderčki bobnov so vizualno nepoškodovani, gibljejo se brez napak v obe smeri, tako da tukaj tudi ne bi smelo biti težave.... bom videl kaj bo naslednji teden (kao pod ničlo cele dni =P ), pa sporočim, če se težave ponovijo ;)

lisko je napisal/-a:Zmontiri diske pa je zadeva rešena :)


jo imam itak namen imeti še cca. 2 leti, nato jo bo (če bo finančna situacija enaka kot sedaj :roll: ) nadomestilo novo vozilo, tako da mi ni smiselno več vlagat v ta avto, razen toliko, da je mehansko neoporečen ;)

Re: Renault R5 1,4 five - ročna ne popusti

Objavljeno: Sr jan 09, 2013 5:31 pm
Napisal/-a martin94
imam samo še eno vprašanje oops : mesec nazaj sem zaradi divjadi na cesti moral ustaviti v sili, pri čemer sem zablokiral sprednja kolesa. Sedaj pa se mi že nekaj časa trese med vožnjo, kot da je nekaj na sprednjih kolesih....kaj je možno, da se je ob tem zaviranju tako zdrsalo profil na mestu blokiranja, da je zdaj pnevmatika neenakomerno obrabljena :?: Gume so nove (kupljene novembra) in sicer Goodyear UltraGrip 8 ;)