Stran 1 od 1

VW Passat 3BG letnik 2001, motor AVF 1,9 TDI

Objavljeno: Ne dec 30, 2012 9:09 pm
Napisal/-a guslovd
Živjo,

počasi bo potrebno narediti servis na avtu pa imam nekaj nejasnosti. Sicer sem naredil že kar nekaj servisov na drugih avtih pa vseeno so vedno nejasnosti:

- s katero silo se zategne vijak za izpust olja na karterju, vem da je to stvar občutka pa vseeno bi rad, da je vse narejeno kot je potrebno?
- ko se menja filter za gorivo, je potrebno v novi filter naliti čim več goriva. Sedaj me zanima je to vse kar je potrebno narediti, ker na nekaterih avtih je potrebno nafto ročno napumpati, ta model Passata mislim, da ima avtomatki potisk nafte v rezeroarju in ni potrebno pumpanje. V katero luknjo se nalije nafta, verjetno v tisto veliko, ki jo je na začetku potrebno preluknjati?
- s kakšno silo se zategne plastični čep za oljni filter?
- Do sedaj sem imel olje Shell 505.01, sedaj pa bi rad nalil Castrol pa me zanima katerega, vem da mora biti 505.01 zaradi pumpe?
- pri filtru za gorivo me zanima, kako se preluknja tisti dovog goriva, kar z izvijačem ali pa se cev kar malo močneje vtakne?


Hvala

Re: VW Passat 3BG letnik 2001, motor AVF 1,9 TDI

Objavljeno: Ne dec 30, 2012 9:10 pm
Napisal/-a guslovd
Sedaj sem preveril na mojem motorju in je tukaj tak filter, kot je na spodnjem linku:

http://www.ebay.co.uk/itm/VW-PASSAT-AUDI-A4-A6-DIESEL-FUEL-FILTER-8D0127435-NEW-GENUINE-VW-AUDI-PART-/380471744218


Zanima me zakaj imajo nekateri takšnega kot je zgoraj, nekateri pa tega:

http://www.ebay.co.uk/itm/VW-BEETLE-PASSAT-1-9-2-0-DIESEL-FUEL-FILTER-/170624248960


Je postopek v mojem primeru kaj drugačen, ali le odvijem sredinski vijak in zamnejam spodnji filter ter vse ostalo privijam nazaj?

Re: VW Passat 3BG letnik 2001, motor AVF 1,9 TDI

Objavljeno: Po dec 31, 2012 11:49 am
Napisal/-a zlica22
guslovd je napisal/-a:Živjo,

počasi bo potrebno narediti servis na avtu pa imam nekaj nejasnosti. Sicer sem naredil že kar nekaj servisov na drugih avtih pa vseeno so vedno nejasnosti:

- s katero silo se zategne vijak za izpust olja na karterju, vem da je to stvar občutka pa vseeno bi rad, da je vse narejeno kot je potrebno?
- ko se menja filter za gorivo, je potrebno v novi filter naliti čim več goriva. Sedaj me zanima je to vse kar je potrebno narediti, ker na nekaterih avtih je potrebno nafto ročno napumpati, ta model Passata mislim, da ima avtomatki potisk nafte v rezeroarju in ni potrebno pumpanje. V katero luknjo se nalije nafta, verjetno v tisto veliko, ki jo je na začetku potrebno preluknjati?
- s kakšno silo se zategne plastični čep za oljni filter?
- Do sedaj sem imel olje Shell 505.01, sedaj pa bi rad nalil Castrol pa me zanima katerega, vem da mora biti 505.01 zaradi pumpe?
- pri filtru za gorivo me zanima, kako se preluknja tisti dovog goriva, kar z izvijačem ali pa se cev kar malo močneje vtakne?


Hvala


Zategneš s približno 30Nm.
Nevem, zakaj bi karkoli luknjal??
Ja, nafta se nalije v večjo luknjo, ki je ne preluknjaš ampak odstraniš folijo z vrha filtra. (razen če ne razumem tvojega vprašanja) :)
Filter- če je vložek, se spet zategne približno s 30Nm, če je samostojni ga pač pritegneš na roke, kolikor lahko.
Za olje- standard piše na embalaži olja (zadnja stran)... (za castrol, castrol edge 5w-40) kot sem rekel, oznaka 505.01 je na zadnji strani

Re: VW Passat 3BG letnik 2001, motor AVF 1,9 TDI

Objavljeno: Po dec 31, 2012 12:00 pm
Napisal/-a abbe
na pokrovu od oljnega filtra piše 20nm+-5nm al neki tazga.mislm da to vse pove.
čep karterjaa so že odgovorili.
v filter pa ne nalivaš nafte nič,ker boš po vsej verjetnosti nalil tisto iz starega filtra ,ki pa verjetno ni glih čista.preden bos avto vžgal daj 3x kontakt da pumpa iz tanka porine gorivo v filter in je to to.

Re: VW Passat 3BG letnik 2001, motor AVF 1,9 TDI

Objavljeno: To jan 01, 2013 7:05 pm
Napisal/-a trs
...na plastičnem oljnem pokrovu filtra piše 25Nm. To pa je približno 2.5kg

Re: VW Passat 3BG letnik 2001, motor AVF 1,9 TDI

Objavljeno: Sr jan 02, 2013 7:15 am
Napisal/-a guslovd
Super, hvala za odgovore. Sem se pozanimal na servisu in sicer letnik 2001 ima malo drugačen filter nafte kot kasnejši letniki. Pri mojem se je fora, da je zgoraj neka komora, ki skrbi za ogrevanje nafte, predenj ta pride v motor, menja pa se samo vložek v spodnjem delu. Torej me zanima, ali ima kdo izkušnje z menjavo takega filtra, se enostavno odvije sredinski imbus vijak, nalije nekaj nove nafte v novi filter in privije nazaj? Piše, da se ga privije z silo 0.8kg, na filtru pa piše da 1,4 kg?

http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V.en-GB.3B-MO-MOAJM/1470356/2

Vijak na karterju se privije z silo od 2,5 do 3 kg, vse to si informacije z pooblaščenega servisa.