Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a fare Ne jan 13, 2013 6:53 pm

muc397 je napisal/-a:Berem tale forum, pa me zanima, če v mojem touranu 2.0 tdi letnik 2003 tudi lahko menjam z enomasnim vztrajnikom? Sedanji je pri 176tkm že bolj pri koncu. Hvala za odgovor!
Kakšni pa so kaj simptomi?lp.
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a fare Ne jan 13, 2013 6:56 pm

Po tem kaj sem prebral tukaj je moje mnenje da tisti ki menjate pač dajte Sachsov dmf komplet ki so baje kar kvalitetni in potem mir za cca 200tkm če seveda lepo voziš. Pa sej take kilometrine če se dela 25-30tkm letno ne narediš kar tako. Pa itak večina nas vozi rabljene avte z cca -150 tkm in pol menjaš pa do konca zguliš pol pa če bo avto še uporaben pa naj novi ponosen lastnik to rihta.
lp.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Vztrajnik

Napisal/-a valvoline Ne jan 13, 2013 8:02 pm

Kolk nakladanja o vztrajnikih,edina razlika je to da če je enomasni gor motor bolj trese v prostem teku in se malo bolj občuti vibracija pri speljevanju oz bolj trpijo nosilci motorja in menjalnika. Trditev da je motor z navadnim vztrajnikom nevozen pod 1500 obratov je tudi bosa,mojmu a4 1.9tdi nič ne trese tudi k ga furaš v 5to pr. na 1000 obratov. Problem pri dvomasnih vztrajnikih poleg vzdržjivosti je izključno v ceni,pa kaj so ja fukeni za cca 15 kil litine bi rad 500 evrov,nobena hardcore mehanika ali scifi elektronika not ki bi uber zasoljenih cen opravičevala.
p.s.
Kdor fura turbodizla v prenizkih obratih bo vsako leto mogu turbino menjat ali spucat,sploh če je varijabilna,pa včasih menjat ali spucat tudi egr in sesalni kolektor. Turbodizel ni za jajcanje z nizkimi obrati,za to je bolj primeren sdi.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Vztrajnik

Napisal/-a nebivedu Ne jan 13, 2013 8:49 pm

valvoline je napisal/-a:Kolk nakladanja o vztrajnikih,edina razlika je to da če je enomasni gor motor bolj trese v prostem teku in se malo bolj občuti vibracija pri speljevanju oz bolj trpijo nosilci motorja in menjalnika. Trditev da je motor z navadnim vztrajnikom nevozen pod 1500 obratov je tudi bosa,mojmu a4 1.9tdi nič ne trese tudi k ga furaš v 5to pr. na 1000 obratov. Problem pri dvomasnih vztrajnikih poleg vzdržjivosti je izključno v ceni,pa kaj so ja fukeni za cca 15 kil litine bi rad 500 evrov,nobena hardcore mehanika ali scifi elektronika not ki bi uber zasoljenih cen opravičevala.
p.s.
Kdor fura turbodizla v prenizkih obratih bo vsako leto mogu turbino menjat ali spucat,sploh če je varijabilna,pa včasih menjat ali spucat tudi egr in sesalni kolektor. Turbodizel ni za jajcanje z nizkimi obrati,za to je bolj primeren sdi.


Nič ne trese bolj kot prej, nobenih vibracij ni, nosilci motorja nič bolj ne trpijo, le do 1500 obratov se ga v višjih prestavah ne da vozit, je treba držat nad temi obrati. Govorim pa za bencinarja, ne za dizla. Cena je pa 500 evrov za kopije, 780 evrov stane original, drugače pa enomasni vztrajnik odšraufaš iz starejšega avta pa ga daš podrejat in centrirat. To te pride 50 evrov za vztrajnik in 30 evrov drejanje in centriranje, potem pa rabiš še sklopko, ki pa je za te starejše avtomobile tudi poceni. Mene je prišlo vse skupaj (vztrajnik, drejanje, centriranje, košara in lamela ter potisni ležaj) 240 evrov, kar je več kot pol manj od kopije dvomasnega vztrajnika.
Old subarus never die, they just get faster!
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Vztrajnik

Napisal/-a valvoline Ne jan 13, 2013 8:54 pm

Pri bencinarju ne vem,pri dizlu se menjava dmf z navadnim takoj pozna pri vibracijah in speljevanju,tu ni kaj debatirat. Bencinci pa itak ne rabijo dvomasne vztrajnike,saj vibracije so praktično ničelne če jih primerjamo z dizli,ne vem zakaj so sploh šli vgrajevat tega sranja v bencinarjih,res ni potrebe.
 
muc397
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne jan 13, 2013 5:41 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a muc397 Ne jan 13, 2013 11:22 pm

fare je napisal/-a:
muc397 je napisal/-a:Berem tale forum, pa me zanima, če v mojem touranu 2.0 tdi letnik 2003 tudi lahko menjam z enomasnim vztrajnikom? Sedanji je pri 176tkm že bolj pri koncu. Hvala za odgovor!
Kakšni pa so kaj simptomi?lp.


Pri speljevanju oziroma nizkih vrtljajih zarožlja iz mašine in malo potresava v prostem teku. Sploh, če je topla mašina. je pa enkrat tudi zarožljal pri nizkih vrtljajih v 6. prestavi in ful gas. LP, M
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a fare So jan 19, 2013 7:29 pm

muc397 je napisal/-a:
fare je napisal/-a:
muc397 je napisal/-a:Berem tale forum, pa me zanima, če v mojem touranu 2.0 tdi letnik 2003 tudi lahko menjam z enomasnim vztrajnikom? Sedanji je pri 176tkm že bolj pri koncu. Hvala za odgovor!
Kakšni pa so kaj simptomi?lp.


Pri speljevanju oziroma nizkih vrtljajih zarožlja iz mašine in malo potresava v prostem teku. Sploh, če je topla mašina. je pa enkrat tudi zarožljal pri nizkih vrtljajih v 6. prestavi in ful gas. LP, M
Drugače pa ti sklopka, potisni, menjalnik ok funkcionirata? lp.
 
muc397
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne jan 13, 2013 5:41 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a muc397 Če jan 24, 2013 6:42 pm

fare je napisal/-a:
muc397 je napisal/-a:
fare je napisal/-a:
muc397 je napisal/-a:Berem tale forum, pa me zanima, če v mojem touranu 2.0 tdi letnik 2003 tudi lahko menjam z enomasnim vztrajnikom? Sedanji je pri 176tkm že bolj pri koncu. Hvala za odgovor!
Kakšni pa so kaj simptomi?lp.


Pri speljevanju oziroma nizkih vrtljajih zarožlja iz mašine in malo potresava v prostem teku. Sploh, če je topla mašina. je pa enkrat tudi zarožljal pri nizkih vrtljajih v 6. prestavi in ful gas. LP, M
Drugače pa ti sklopka, potisni, menjalnik ok funkcionirata? lp.


Ja, ni problemov. Edino sklopka prime precej na hitro, v smislu, da je "podrsavanja" bolj malo.
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a Badzo To feb 19, 2013 9:01 am

Imam še dve vprašanji:
1. Ko prestaviš pri določenih avtih na križušči v prvo cuknejo, ampak samo ta prvič in še to samo včasih. Če da nato še enkrat v ler in v prvo tega ni.

2. Ko je ogret motor in speljuješ opažam, da določeni trafici potresavajo - tega ni ko je motor hladen, zgolj ko je ogret.

Zanima me katera stvar povzroča te dva problema?


Hvala in lp
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a Badzo Sr feb 20, 2013 11:34 am

Badzo je napisal/-a:Imam še dve vprašanji:
1. Ko prestaviš pri določenih avtih na križušči v prvo cuknejo, ampak samo ta prvič in še to samo včasih. Če da nato še enkrat v ler in v prvo tega ni.

2. Ko je ogret motor in speljuješ opažam, da določeni trafici potresavajo - tega ni ko je motor hladen, zgolj ko je ogret.

Zanima me katera stvar povzroča te dva problema?


Hvala in lp


Res noben?
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Vztrajnik

Napisal/-a ojnica Ne nov 16, 2014 11:21 am

Imam ene težave nameč pri stisnjeni sklopki in vžigu se mi za nekaj časa sliši nek glasn vrteč del, ki poneha po cca 4-5 s. Sklopka je bila komplet nova, menjalnik pa dela tekoče in pri zaviranju se nč ne sliš.

Imam občutek, da je enomasni vztrajnik že proti koncu, saj je avto poleg zvoka tud v notranjosti cela armatura, kot da bi mel dizla, eni bencinarji sploh strani so precej bolj mirni s tem vibiranjem armature...Kakšan ideja se ga lahko unič in kaj ponavadi gre.
Da bi bil potisni ležaj težko vrjamem. Avto je seat 1.4 star 14 let.
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Re: Vztrajnik

Napisal/-a Slicker Ne nov 16, 2014 11:50 am

Enomasno vztrajnik se ne unici. Lahko razpoka, razpade pa ne, ker je to zdrejan velik kos kovine z luknjami za pritrditev in zunanjim ozobljenjem. Glede enomasnega vztrajnik na tdijih so moje izkušnje naslednje: 1.9tdi kar lepo prenasa smf, medtem ko na 2.0 sem ga zmontiral, menjalnik je spuscal take zvoke v prostem teku da sem mislil da bo razpadel. Glede na to da je razlika v ceni cca 100€ se mi zdi totalna bedarija gor dajat enomasni vztrajnik. Ce znas vozit bo zdrzal vsaj 150.000km, ce ne vec.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Vztrajnik

Napisal/-a ojnica Ne nov 16, 2014 7:24 pm

Potem nekaj ropota v menjalniku
 
GTI_Mk4
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Pe jan 08, 2010 1:57 pm

Golf 4 1.9 Tdi vztrajnik - enomasni ali dvomasni???

Napisal/-a GTI_Mk4 Če nov 27, 2014 9:06 pm

Lp
Vem da je ta tema bila že predebatirana 1000x ali vendar.
Vozim golfa 4 1.9 tdi, arl, 150konjev, čipiran ...
Ker gre vzrtajnik proti koncu me sedaj zanima kaj vgradit? Mi priporočate enomasni ali nazaj dvomasni vztrajnik? Baje bi pri enomasnem avto streslo takrat ko pride do točke, ko je največji navor. Je to res? Kaj mi priporočate?
hvala
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: Golf 4 1.9 Tdi vztrajnik - enomasni ali dvomasni???

Napisal/-a ESX Če nov 27, 2014 11:10 pm

sachs dvomasni vztrajnik+sklopka pa bo zihr ok

maš velik tega na ebayu
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a hippo Pe nov 28, 2014 10:38 am

Enomasen bo problem zaradi tresljajev.
 
GTI_Mk4
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Pe jan 08, 2010 1:57 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a GTI_Mk4 Pe nov 28, 2014 2:17 pm

Torej bi potem spet zdržal vsaj 100000km? Ker ne vozim počasi :D
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a TrijoAdijo So nov 29, 2014 6:00 pm

Če imaš bikovske tace, boš vztrajnik frdirbal v 10kkm. Dvomasni vztrajnik mora ob normalnem načinu vožnje zdržat 250kkm brez težav. Zakaj 250kkm? Zato, ker jih ima moj foc tulk za sabo in je zadeva še originalna pa je tut zlorabe že doživljal in še kr dela, pa ne trese, pa ne ropota....
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1273
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Re: Vztrajnik

Napisal/-a mevden Pe mar 01, 2019 7:41 am

Pozdravljeni,

Oče ima octavio 2, 2005, 1.9 tdi 77kw. Pred cca 45.000 km je menjal vztrajnik in sklopko. Pred dnevi je začelo spet tresti. V leru se nič ne sliši, speljevanje je ok, druga prestava je ok. V 3 in 4 prestavi pri pospesevanju avto trese. V 4. prestavi bolj kot v 3ji. Ko drzis hitrost konstantno ne trese. Pospesujes in začne tresti. Ali je možno, da je spet vztrajnik? V leru avto lepo laufa, in ima cca 330k km.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Vztrajnik

Napisal/-a hippo Pe mar 01, 2019 10:35 am

Preveri polosovino.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 116 gostov