TrijoAdijo je napisal/-a:Ne vem,kaj je narobe s tem, če človek slikovno pokaže, da mu je debata zanimiva????
Če je bilo tako mišljeno, potem se opravičujem.TrijoAdijo je napisal/-a:Ne vem,kaj je narobe s tem, če človek slikovno pokaže, da mu je debata zanimiva????
Energetik81 je napisal/-a:Če je bilo tako mišljeno, potem se opravičujem.TrijoAdijo je napisal/-a:Ne vem,kaj je narobe s tem, če človek slikovno pokaže, da mu je debata zanimiva????
Ponavadi pomeni nekaj drugega...
~toMmy~ je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Ja, če boš gas pritiskal enako kot prej, potem ti bodo v klanec obrati padali malce počasneje s težjim vztrajnikom. Vendar ima to veze morda pri zelo kratkih klancih, ki jih prevoziš v rangu recimo 1-2 sekund (energija, shranjena v vztrajniku ni prav velika). Pri daljših klancih boš moral itak pri obeh vztrajnikih dodati gas, da boš ohranil hitrost.~toMmy~ je napisal/-a: Ali pa recimo v tretji greš proti vrhu klanca, ti ne bodo z lažjim nekoliko prej padli obrati ipd.?
Vem, da ni neke blazne razlike, si je pa lažje predstavljat, kaj se v praksi dogaja, če razliko v teži navidezno povečaš. Izhajam predvsem iz tiste trditve, da naj bi z enomasnim pridobil 25 KM, naj bi avto občutno hitreje pospeševal ipd. A ni v praksi največja razlika v sami odzivnosti, ko gas pritisneš/spustiš in ne v tem, koliko bo v končni fazi avto dal od sebe pri normalni vožnji?
@nebivedu piše kot da težji vztrajnik povzroča hude izgube (ker mora gred vrtet še dodatno težo), ampak bistvo je, da se ustvari zaloga energije, ki se "sprosti" npr. ko spustiš gas.
Razlagam pa bolj po "kmečko", ker očitno govorite eni mimo drugih.
Romzis je napisal/-a:WTF in kaj si se nauču? @nebivedu tako vtrajno tumba svoje, da bo še kdo verjel da ima prav. Tisto kar je napisal Joztom drži, za vsakodneven avtmobile pa lajšanje vzrtajnika nima smisla. Še manj ma pa to veze z DMF ali navadnimi vztrajniki.
Romzis je napisal/-a:WTF in kaj si se nauču? @nebivedu tako vtrajno tumba svoje, da bo še kdo verjel da ima prav. Tisto kar je napisal Joztom drži, za vsakodneven avtmobile pa lajšanje vzrtajnika nima smisla. Še manj ma pa to veze z DMF ali navadnimi vztrajniki.
nebivedu je napisal/-a:Pa gremo še enkrat:
Motor da od sebe recimo 100KM. Nekaj jih pobere vztrajnik (recimo da ima 10kg za lažji prikaz), nekaj menjalnik in nekaj diferenciali, nekaj težka kolesa, ki jih mora vrteti. V končni fazi pride na kolesa recimo 90KM.
Sedaj pa dam v avto 5kg težak vztrajnik. Motor še vedno daje ven 100km, menjalnik in ostalo jih pobere še vedno enako, le vztrajnik je sedaj pol lažji. In ker je 10lbs približno 1KM, 10 lbs je pa 4.5kg, bo v končni fazi iz tega motorja prišel 1KM na kolesa več, kot z pol težjim vztrajnikom. Jasno pa da govorimo pa za pospeševanje, ker tam je moč pomembna, ko se ti že konstantno voziš je to itak brezpredmetno, u bistvu bi ti takrat prišel prav še 2x težji vztrajnik, da bi še z manj moči motor lahko vzdrževal konstantno hitrost.
Se s tem strinjaš, ali ne? Pa zakaj ne?
TrijoAdijo je napisal/-a:Čist tko za info me zanima: Kak pa se obnaša do 1500 rpm,da je nevozen?
nebivedu je napisal/-a:Romzis je napisal/-a:WTF in kaj si se nauču? @nebivedu tako vtrajno tumba svoje, da bo še kdo verjel da ima prav. Tisto kar je napisal Joztom drži, za vsakodneven avtmobile pa lajšanje vzrtajnika nima smisla. Še manj ma pa to veze z DMF ali navadnimi vztrajniki.
Očitno še en ki ne razume tegale.nebivedu je napisal/-a:Pa gremo še enkrat:
Motor da od sebe recimo 100KM. Nekaj jih pobere vztrajnik (recimo da ima 10kg za lažji prikaz), nekaj menjalnik in nekaj diferenciali, nekaj težka kolesa, ki jih mora vrteti. V končni fazi pride na kolesa recimo 90KM.
Sedaj pa dam v avto 5kg težak vztrajnik. Motor še vedno daje ven 100km, menjalnik in ostalo jih pobere še vedno enako, le vztrajnik je sedaj pol lažji. In ker je 10lbs približno 1KM, 10 lbs je pa 4.5kg, bo v končni fazi iz tega motorja prišel 1KM na kolesa več, kot z pol težjim vztrajnikom. Jasno pa da govorimo pa za pospeševanje, ker tam je moč pomembna, ko se ti že konstantno voziš je to itak brezpredmetno, u bistvu bi ti takrat prišel prav še 2x težji vztrajnik, da bi še z manj moči motor lahko vzdrževal konstantno hitrost.
Se s tem strinjaš, ali ne? Pa zakaj ne?
Po forumu brska: errhec in 30 gostov