Badzo je napisal/-a:Eeee, to sem rabil To da je na sklopko vezano sem vedel, edino ni mi jasno zakaj se vedno vztrajnike omenja pri dizlih, ker nisem še slišal za primer pri bencinarju da bi šel vztrajnik - je to povezano kaj z navorom ali pa izkoristkom?
Recimo če avto pri vžihanju ali ugašanju zelo strese je lahko vztrajnik? Ali pa med vožnjo če v prostem teku potresava je tudi lahko vztrajnik?
Kaj pa privede do odpovedi vztrajnika? Samo kilometrina oz starost ali lahko mi z načinom kako vplivamo da hitreje/počasneje uničujemo vztrajnik?
Za kurilca je mišljeno za dizla
TrijoAdijo je napisal/-a:Imaš talente,ki vztrajnik uničijo v 40kkm
nebivedu je napisal/-a:Enomasni vztrajnik:
vztrajnik, nanj je pritrjena košara sklopke, v njej je lamela, ki ima vzmeti, da kompenzira in potem imaš potisni ležaj.
Dvomasni vztrajnik:
vztrajnik, v katerem so fedri za kompenzacijo, nanj je pritrjena košara sklopke, v njej je toga lamela in potem še potisni ležaj.
Okvare vztrajnika - Fedri ne zdržijo več kot 200.000km in na tok naj bi se tak vztrajnik tudi menjal.
Malo slkc kaj se naredi s takim dvomasnim vztrajnikom:
nebivedu je napisal/-a:Okvare vztrajnika - Fedri ne zdržijo več kot 200.000km in na tok naj bi se tak vztrajnik tudi menjal.
buhti je napisal/-a:Gre se zato, ker moram vztrajnik menjati pred čipanjem in načeloma rabim kvaliteto, samo sem pač omejen z financam ane. Za sachs vem, da je Top med temi konkurencami. Bom pa še itak malo pogooglav.
lp
joztom je napisal/-a:Za čipanje pa obvezno enomasni vztrajnik.
peroRS je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Okvare vztrajnika - Fedri ne zdržijo več kot 200.000km in na tok naj bi se tak vztrajnik tudi menjal.
Haha, kaj naj potem naredim na avtu z 290.000km in še prvim dvomasnim vztrajnikom?
Menjam, ker bo morda crknil že jutri
TrijoAdijo je napisal/-a:Po mojih izkušnjah, je LuK nekje na sredini. Sachs je pa the top, je pa tudi cena temu primerna. Valeo....jest to ne bi montiral več v noben avto...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 112 gostov