Stran 1 od 2

Zavore

Objavljeno: To jan 08, 2013 12:09 pm
Napisal/-a Badzo
Pred kratkim sem odprl temo o vztrajniku iz firbca itn.

Sedaj pa potrebujem dejansko pomoč. In sicer gre se za vozilo rover 200.
V začetku mi je na avtu ob zaviranju treslo volan najprej nad 100km/h in potem postopoma tudi pri nižjih
hitrostih. Diski so bili zreli za menjavo, ker so imeli že kar precej roba.
Menjal sem prednje diske, ploščice in zadnje diske ter ploščice in seveda zavorno tekočino. Očistila so se vodila ploščic in vodila čeljusti (batki), zavronih batkov takrat nismo pucali. Ulaufaval sem zavore cca. 500km in sicer nežno postopno zaviranje, vmes tudi ni bilo nobenih kritičnih situacij tako da nisem rabil nič ostro zavirat.
Zadeva je delala brez problema, dokler nisem prevozil cca. 1000km. Kar naenkrat je začelo trest volan. Sem mislil da jih nisem pravilno ulaufal (čeprav baje ne bi smelo bit problemov tudi če bi začel normalno zavore uporabljat), so mi stružili diske in po 1000km ista pesem. Struženje ponovno in cca. 1500km in isto. Istočasno ratajo problem zadnji diski in sicer ko zategneš ročno se avto ustavlja neenakomerno. Struženje zadnjih diskov. Zgleda je roba škart, menjali, prednje diske in prednje ploščice, zadaj samo stružili. Res pazljivo ulaufam nov set diskov in ploščic in tresenje pride šele po 2000km. Grem na drug servis, ki se ukvarja prav z zavorami. Zadnje diske pobera čudno, prednje pravi da imam pretrde ploščice itd, menjamo spet diske in ploščice. Tokrat se očistijo komplet čeljusti z zavornimi batki vred. Zadaj batki zapacani zato je pobiralo disk čudno. Servis torej: komplet vse čeljusti očiščene (vsi deli) z gumicami vred, čeljusti sedaj zelo lepo pouščajo. Zadaj je sedaj ok, spredaj je začelo spet trest.
Trese pa tako kot da bi bili diski izrabljeni in sicer med zaviranjem od 120-90 potem neha in se pojavi spet od 60-40, ko se ustavljaš na križišču lepo konstantno in ne preveč agresivno se od nekje 20-0 prav čuti kako avto pocukava (kot da bi bil disk valovit pravokotno glede na zavorno površino). Serviser pravi da je pesto zvito. Zanimivo pa je dejstvo, da diski ne tresejo niti avto ne pocukava ko so novi in/ali ko so postruženi, šele ko se nekako "utečejo". Po logiki sodeč bi moral avto pocukavat ali trest tudi po struženju oz. po menjavi, ne pa šele po cca. 1000km. Tudi med vožnjo volan kljub 2kratnem centriranju trese in sicer najbolj okoli 100-110, začen pri cca. 85-90 in neha okoli 120-125.

Torej kakšne so kaj ideje kaj je lahko problem? Vem da je to forum in da je težko ugotavljat preko interneta, ampak pol avta pa tudi ne mislim zamenjat. Amortizerji so ok, sicer so še original 15let stari se čuti da niso ravno novi, ampak nimajo nobenega jojo efekta, tudi avto ne plava po cesti, optika narejena. Edini napaki ki sta je rahla zračnost v volanski letvi (trije različni mehaniki potrdili da ne sme biti to problem!? in tudi da ni nevarnosti) in enkrat so bile zavore pregrete (mogoče to - deformacija čeljusti, je to možno!?). Je pa avto doma od novega tako da tudi 100% vem da ni bil zaleten. Naj še dodam da na avto nisem dajal najcenejše robe (ATE in TRW (slednji je zadnji in je še vedno na avtu, dobil na drugem servisu), vmes voking ki ga je dal serviser, kao da je ok)

Re: Zavore

Objavljeno: To jan 08, 2013 1:47 pm
Napisal/-a abbe
to da ti volan trese tut k ne zaviraš ri višji hitrosti sigurno ni normalno..
tko da se poseti tej težavi narej,ker zna bit vzrok tukaj.

Re: Zavore

Objavljeno: To jan 08, 2013 2:35 pm
Napisal/-a Badzo
abbe je napisal/-a:to da ti volan trese tut k ne zaviraš ri višji hitrosti sigurno ni normalno..
tko da se poseti tej težavi narej,ker zna bit vzrok tukaj.


Volan trese samo v določenem območju. A zavore pa ne bi mogle bit VZROK da volan trese tudi kadar ne zaviraš!?

Re: Zavore

Objavljeno: To jan 08, 2013 2:46 pm
Napisal/-a zlica22
Najprej razišči to tresenje volana... Je kje kakšen luft? Ste diske in pesto pomerili z urico? Če niste jih dajte, da se vidi kaj (in če) pravzaprav opleta...

Re: Zavore

Objavljeno: To jan 08, 2013 2:52 pm
Napisal/-a hippo
Badzo je napisal/-a:Volan trese samo v določenem območju. A zavore pa ne bi mogle bit VZROK da volan trese tudi kadar ne zaviraš!?

Ne. Če ne bremzaš in ti trese potem sigurno niso zavore. Preveri pesto.

Re: Zavore

Objavljeno: To jan 08, 2013 3:46 pm
Napisal/-a Koral65
Feltne imate scentrirane? Meni zaradi tega trese v območju 110km/h - 120km/h tudi ko ne bremzam.

Re: Zavore

Objavljeno: To jan 08, 2013 5:23 pm
Napisal/-a Badzo
Koral65 je napisal/-a:Feltne imate scentrirane? Meni zaradi tega trese v območju 110km/h - 120km/h tudi ko ne bremzam.


So, centrirane 2x ker sem mislil da so razcentrirane.

Re: Zavore

Objavljeno: To jan 08, 2013 8:47 pm
Napisal/-a Badzo
Še to: kje se da še drugje pomerit z urico diske in pesta v Lj ali okolici? KOliko € bi zneslo to cca?

Re: Zavore

Objavljeno: To jan 08, 2013 9:28 pm
Napisal/-a marko01
To da ne more trest zaradi zvitih diskov ko ne zaviraš ne bo držalo popolnoma, odvisno koliko so zviti.

Re: Zavore

Objavljeno: To jan 08, 2013 9:47 pm
Napisal/-a Mgajvr
za začetek porihtaj zračnost končnikov, potem pa išči napake naprej.
pri meni je bila napaka ravno v iztrošenem volanskem končniku, da mi je nenormalno treslo pri zaviranju. po menjavi se avto čisto drugače obnaša, pa še tresenje je čisto minimalno.

Re: Zavore

Objavljeno: To jan 08, 2013 9:55 pm
Napisal/-a marko01
Človek je lepo napisal da ko so nove nekaj časa ne trese, potem pa spet začne.... Torej je napaka na zavorah. Kontaktirajte uporabnika Fan tukaj na forumu pa se oglasite pri njem na servisu.

Re: Zavore

Objavljeno: To jan 08, 2013 10:40 pm
Napisal/-a sašo5
kupi že 1x za božjo voljo kvalitetne diske pa bo mir...

Re: Zavore

Objavljeno: To jan 08, 2013 10:55 pm
Napisal/-a hippo
sašo5 je napisal/-a:kupi že 1x za božjo voljo kvalitetne diske pa bo mir...

Je napisal, da so bili ATE ta prva menjava za stare diske, pa mu jih je zvijal...

Re: Zavore

Objavljeno: Sr jan 09, 2013 1:12 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Pesto se ne zvije kar tako, no ja če ga ni gdo preblizu gledal z "macolo" ali pa skakal po robnikih

Preverite:
- zračnost prve obese
- sprednje zavorne ploščice ( pregrete................. - izgubljanje tornosti )
- spredaj vodila zavornih cilindrov
- kako se premikajo zavorne ploščice v vodilih - morajo se premikati na lahko

Skratka pozorno preverite kaj rahlo blokira ali ima zračnost.
Kakšne barve so bili novi zavorni diski ( v koliko so bili Ate ), če so bili sive barve in se jih je kaj čistilo s topili - so zanič
In ja, novih zavornih diskov se ne brusi!

Lep pozdrav

Re: Zavore

Objavljeno: Sr jan 09, 2013 5:37 am
Napisal/-a TrijoAdijo
So bile naležne površine pest očiščene do čistega? Če niso, je to problem. Problem je lahko tudi v zračnosti letve.To dvoje saniraj, pa boš vidu kaj bo.

Re: Zavore

Objavljeno: Sr jan 09, 2013 6:17 am
Napisal/-a sašo5
......pravi možakar:
Res pazljivo ulaufam nov set diskov in ploščic in tresenje pride šele po 2000km.

torej: to nima veze z pesto, ali kako zračnostjo podvozja, saj bi treslo od prvega kilometra dalje :arrow: problem v samih diskih/ploščicah ali, čeprav pravi, da vse skupaj lepo ulavfa, zadeva začne trest..

Zna bit "hudič" tudi če prvih cca 500km ne zaviraš na polno, pa si slučajno z mrzlo vodo polil zavore(rec. pranje takoj po zaključku vožnje, tudi v deževnem vremenu s elahko kaj zjebe - sicer je pa največji problem, da je teh raznoraznih "originalov" na tržišču malo morje, v resnici pa čungalunga_diski mehki kot puter, ploščice svinsko trde

PS. kolega menjal 2x na Mazdi 6 v roku 30.000 km(novo/prvovgradnja)

Re: Zavore

Objavljeno: Sr jan 09, 2013 1:54 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Za probat je. Lahk pa so tut pretrde ploščice. Osebno prisegam samo na ATE komplet, Sem jih že nekaj zmontiral in nobene pritožbe slišal. Prej je pa zmeri neki blo...al so cvilile,al so tresle,al je za en falus prijelo,...itd..

Re: Zavore

Objavljeno: Sr jan 09, 2013 2:53 pm
Napisal/-a hippo
ATE so odlične, ampak tako kot je sašo5 rekel, mora biti vse spucan v nulo, drugače začnejo tudi ATE trest.

Re: Zavore

Objavljeno: Če jan 10, 2013 12:57 am
Napisal/-a Badzo
sašo5 je napisal/-a:kupi že 1x za božjo voljo kvalitetne diske pa bo mir...


Na vozilo sem dal gor komplet ATE, sedaj je gor TRW - ista pesem :( Mislim pa da nobena od znamk ni ravno nek kitajski krep..

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Pesto se ne zvije kar tako, no ja če ga ni gdo preblizu gledal z "macolo" ali pa skakal po robnikih

Preverite:
- zračnost prve obese
- sprednje zavorne ploščice ( pregrete................. - izgubljanje tornosti )
- spredaj vodila zavornih cilindrov
- kako se premikajo zavorne ploščice v vodilih - morajo se premikati na lahko

Skratka pozorno preverite kaj rahlo blokira ali ima zračnost.
Kakšne barve so bili novi zavorni diski ( v koliko so bili Ate ), če so bili sive barve in se jih je kaj čistilo s topili - so zanič
In ja, novih zavornih diskov se ne brusi!

Lep pozdrav


Sprednje zavorne ploščice niso pregrete, disk tudi ni zažgan, po vodilih se lepo premikajo, vodila zavornih cilindrov so ok, rahla zračnost je v volanski letvi (po mnenju treh različnih serviserjev to ni problem). ATE so bili prednji sivkasto barvani (ne roštajo) zadaj pa niso bili barvani, niso bili nič čiščeni, samo montirani in barva "spucana" od zaviranja. Vem da se jih ne struži, ampak že tako sem montiral na avto 2 kompleta preveč (finančno).

sašo5 je napisal/-a:......pravi možakar:
Res pazljivo ulaufam nov set diskov in ploščic in tresenje pride šele po 2000km.

torej: to nima veze z pesto, ali kako zračnostjo podvozja, saj bi treslo od prvega kilometra dalje :arrow: problem v samih diskih/ploščicah ali, čeprav pravi, da vse skupaj lepo ulavfa, zadeva začne trest..

Zna bit "hudič" tudi če prvih cca 500km ne zaviraš na polno, pa si slučajno z mrzlo vodo polil zavore(rec. pranje takoj po zaključku vožnje, tudi v deževnem vremenu s elahko kaj zjebe - sicer je pa največji problem, da je teh raznoraznih "originalov" na tržišču malo morje, v resnici pa čungalunga_diski mehki kot puter, ploščice svinsko trde

PS. kolega menjal 2x na Mazdi 6 v roku 30.000 km(novo/prvovgradnja)


Ravno to me bega - zakaj ne tresejo IN cukajo že od štarta.
Sej to drži, samo da sem pa tak bik da 5krat ne bi znal ulaufat bremz. Tudi z vodo jih nisem polival, lužam se že tako ali tako poskušam ogibat. Če se pa samo zaradi dežja zvijejo (oziroma lažnega cestišča) pol pa ku*c pa kvaliteta iz sladkorja.. Pa spet, mislim da se 5krat niso zvili zaradi dežja.
Sestra ima nove trw diske in ploščice frišna je po izpitu, mehanika ji je španska vas, ulaufala zavor ni (kaj to sploh je, mi je rekla) po 3000km ne tresejo nič! Ustavlja se zadnji moment pred semaforjem (kar pomeni da je nov komplet že kar konkretno obremenila v prvih 500km). Stvar špila tako kot mora.

TrijoAdijo je napisal/-a:So bile naležne površine pest očiščene do čistega? Če niso, je to problem. Problem je lahko tudi v zračnosti letve.To dvoje saniraj, pa boš vidu kaj bo.


Bile očiščene do sijaja praktično, tako da to ni oz. ne bi smel bit problem!

Re: Zavore

Objavljeno: Če jan 10, 2013 1:16 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Kak je pa kaj ostalo podvozje? Roke,končniki,silent bloki,,?So kakšne zračnosti kje?