Zavore
Objavljeno: To jan 08, 2013 12:09 pm
Pred kratkim sem odprl temo o vztrajniku iz firbca itn.
Sedaj pa potrebujem dejansko pomoč. In sicer gre se za vozilo rover 200.
V začetku mi je na avtu ob zaviranju treslo volan najprej nad 100km/h in potem postopoma tudi pri nižjih
hitrostih. Diski so bili zreli za menjavo, ker so imeli že kar precej roba.
Menjal sem prednje diske, ploščice in zadnje diske ter ploščice in seveda zavorno tekočino. Očistila so se vodila ploščic in vodila čeljusti (batki), zavronih batkov takrat nismo pucali. Ulaufaval sem zavore cca. 500km in sicer nežno postopno zaviranje, vmes tudi ni bilo nobenih kritičnih situacij tako da nisem rabil nič ostro zavirat.
Zadeva je delala brez problema, dokler nisem prevozil cca. 1000km. Kar naenkrat je začelo trest volan. Sem mislil da jih nisem pravilno ulaufal (čeprav baje ne bi smelo bit problemov tudi če bi začel normalno zavore uporabljat), so mi stružili diske in po 1000km ista pesem. Struženje ponovno in cca. 1500km in isto. Istočasno ratajo problem zadnji diski in sicer ko zategneš ročno se avto ustavlja neenakomerno. Struženje zadnjih diskov. Zgleda je roba škart, menjali, prednje diske in prednje ploščice, zadaj samo stružili. Res pazljivo ulaufam nov set diskov in ploščic in tresenje pride šele po 2000km. Grem na drug servis, ki se ukvarja prav z zavorami. Zadnje diske pobera čudno, prednje pravi da imam pretrde ploščice itd, menjamo spet diske in ploščice. Tokrat se očistijo komplet čeljusti z zavornimi batki vred. Zadaj batki zapacani zato je pobiralo disk čudno. Servis torej: komplet vse čeljusti očiščene (vsi deli) z gumicami vred, čeljusti sedaj zelo lepo pouščajo. Zadaj je sedaj ok, spredaj je začelo spet trest.
Trese pa tako kot da bi bili diski izrabljeni in sicer med zaviranjem od 120-90 potem neha in se pojavi spet od 60-40, ko se ustavljaš na križišču lepo konstantno in ne preveč agresivno se od nekje 20-0 prav čuti kako avto pocukava (kot da bi bil disk valovit pravokotno glede na zavorno površino). Serviser pravi da je pesto zvito. Zanimivo pa je dejstvo, da diski ne tresejo niti avto ne pocukava ko so novi in/ali ko so postruženi, šele ko se nekako "utečejo". Po logiki sodeč bi moral avto pocukavat ali trest tudi po struženju oz. po menjavi, ne pa šele po cca. 1000km. Tudi med vožnjo volan kljub 2kratnem centriranju trese in sicer najbolj okoli 100-110, začen pri cca. 85-90 in neha okoli 120-125.
Torej kakšne so kaj ideje kaj je lahko problem? Vem da je to forum in da je težko ugotavljat preko interneta, ampak pol avta pa tudi ne mislim zamenjat. Amortizerji so ok, sicer so še original 15let stari se čuti da niso ravno novi, ampak nimajo nobenega jojo efekta, tudi avto ne plava po cesti, optika narejena. Edini napaki ki sta je rahla zračnost v volanski letvi (trije različni mehaniki potrdili da ne sme biti to problem!? in tudi da ni nevarnosti) in enkrat so bile zavore pregrete (mogoče to - deformacija čeljusti, je to možno!?). Je pa avto doma od novega tako da tudi 100% vem da ni bil zaleten. Naj še dodam da na avto nisem dajal najcenejše robe (ATE in TRW (slednji je zadnji in je še vedno na avtu, dobil na drugem servisu), vmes voking ki ga je dal serviser, kao da je ok)
Sedaj pa potrebujem dejansko pomoč. In sicer gre se za vozilo rover 200.
V začetku mi je na avtu ob zaviranju treslo volan najprej nad 100km/h in potem postopoma tudi pri nižjih
hitrostih. Diski so bili zreli za menjavo, ker so imeli že kar precej roba.
Menjal sem prednje diske, ploščice in zadnje diske ter ploščice in seveda zavorno tekočino. Očistila so se vodila ploščic in vodila čeljusti (batki), zavronih batkov takrat nismo pucali. Ulaufaval sem zavore cca. 500km in sicer nežno postopno zaviranje, vmes tudi ni bilo nobenih kritičnih situacij tako da nisem rabil nič ostro zavirat.
Zadeva je delala brez problema, dokler nisem prevozil cca. 1000km. Kar naenkrat je začelo trest volan. Sem mislil da jih nisem pravilno ulaufal (čeprav baje ne bi smelo bit problemov tudi če bi začel normalno zavore uporabljat), so mi stružili diske in po 1000km ista pesem. Struženje ponovno in cca. 1500km in isto. Istočasno ratajo problem zadnji diski in sicer ko zategneš ročno se avto ustavlja neenakomerno. Struženje zadnjih diskov. Zgleda je roba škart, menjali, prednje diske in prednje ploščice, zadaj samo stružili. Res pazljivo ulaufam nov set diskov in ploščic in tresenje pride šele po 2000km. Grem na drug servis, ki se ukvarja prav z zavorami. Zadnje diske pobera čudno, prednje pravi da imam pretrde ploščice itd, menjamo spet diske in ploščice. Tokrat se očistijo komplet čeljusti z zavornimi batki vred. Zadaj batki zapacani zato je pobiralo disk čudno. Servis torej: komplet vse čeljusti očiščene (vsi deli) z gumicami vred, čeljusti sedaj zelo lepo pouščajo. Zadaj je sedaj ok, spredaj je začelo spet trest.
Trese pa tako kot da bi bili diski izrabljeni in sicer med zaviranjem od 120-90 potem neha in se pojavi spet od 60-40, ko se ustavljaš na križišču lepo konstantno in ne preveč agresivno se od nekje 20-0 prav čuti kako avto pocukava (kot da bi bil disk valovit pravokotno glede na zavorno površino). Serviser pravi da je pesto zvito. Zanimivo pa je dejstvo, da diski ne tresejo niti avto ne pocukava ko so novi in/ali ko so postruženi, šele ko se nekako "utečejo". Po logiki sodeč bi moral avto pocukavat ali trest tudi po struženju oz. po menjavi, ne pa šele po cca. 1000km. Tudi med vožnjo volan kljub 2kratnem centriranju trese in sicer najbolj okoli 100-110, začen pri cca. 85-90 in neha okoli 120-125.
Torej kakšne so kaj ideje kaj je lahko problem? Vem da je to forum in da je težko ugotavljat preko interneta, ampak pol avta pa tudi ne mislim zamenjat. Amortizerji so ok, sicer so še original 15let stari se čuti da niso ravno novi, ampak nimajo nobenega jojo efekta, tudi avto ne plava po cesti, optika narejena. Edini napaki ki sta je rahla zračnost v volanski letvi (trije različni mehaniki potrdili da ne sme biti to problem!? in tudi da ni nevarnosti) in enkrat so bile zavore pregrete (mogoče to - deformacija čeljusti, je to možno!?). Je pa avto doma od novega tako da tudi 100% vem da ni bil zaleten. Naj še dodam da na avto nisem dajal najcenejše robe (ATE in TRW (slednji je zadnji in je še vedno na avtu, dobil na drugem servisu), vmes voking ki ga je dal serviser, kao da je ok)