Stran 1 od 1

menjava zobatega jermena na vw 2.0 tfsi

Objavljeno: So jan 12, 2013 10:57 am
Napisal/-a bridgestone
ne mislim nič delat, ker mam itak tdija, samo sem malo gledal elso in me zanima kako je možno jermen našpnati ne da bi se ti premaknil timing odmične in glavne gredi. Ponavadi imajo motorji nek način zaklepanja/blokade glavne in odmične gredi, tu so pa zgolj puščice. Če slediš navodilom:
nastavi odmično in glavno gred, da so oznake poravnane
nasatavi šponer, da se oznake na šponerju poravnajo.

se mi zastavlja čisto logično vprašanje. če so oznake na odmični in glavni gredi poravnani in začnem vrteti špner (špnati jermen), a ne bo potem malo potegnilo odmično in glavno gred skupaj (mišljeno za kot vrtenja šponerja)?

aja pa še to:
kako so uspeli snovalci navodil priti do jermena brez da so odstranili celi prednji del (odbijač skupaj z stosstangami in hladilniki), ker tega v navodilih ni in tudi čas dela je v katalogu 2x 130 točk, torej 2.6 ure. Jest v tem času še olja ne zamenjam.


evo še elsa navodila (tist black ice demo je ker uporabljam visto in nisem imel pdf printerja pa sem ta j***a namestil):

Re: menjava zobatega jermena na vw 2.0 tfsi

Objavljeno: So jan 12, 2013 2:09 pm
Napisal/-a bruki
Seveda se pri zategovanju natezalca: jermenice malo premaknejo,
zato je potrebno nastaviti predvžig,kateri se nastavi s testerjem.
Glede demontaže branika in vezne,branik se sname saj ima le nekaj vijakov.
Odstrani nosilec branika in odvije vezna,katera se zatem lahko odmakne
približno 15 cm,kar je dovolj za dostop do jermenov.To se opravi zelo hitro.

lp

Re: menjava zobatega jermena na vw 2.0 tfsi

Objavljeno: So jan 12, 2013 2:19 pm
Napisal/-a čare
In kako boš na TFSI-ju štelal vžig?? Še nikol nisem nobenega zaklepal pa še vsi vozijo.TDI ima nekak isti sistem pa se nič ne premakne,ker itak šponaš jermentam kjer je frej.Med glavno,odmično in pumpo oz. drugo odmično je jermen našponan ko ga gor daš tam kjer je pa šponat pa ga z njim našponaš in je to to.Še pri nobenem nisem nikoli zaklepal zobnikov niti pri TDI-ju snemal odmične...

Re: menjava zobatega jermena na vw 2.0 tfsi

Objavljeno: Sr jan 16, 2013 2:55 am
Napisal/-a bridgestone
branika in vezne

govori prosim neslovensko, da te sploh kdo razume. Slovenščina je pač tak jezik da te v strojništvu s slovenskimi izrazi le malokdo razume

BTW na uradnem servisu snemajo odbjač, hladilnik in stosstange


kar se tiče vžiga, ne gvori nekaj če ne veš nič. Će si prebral uradna navodila nikjer ne omenja nasavitve vžiga
Kako boš tajming štelal, če se pa ventili premaknejo?

in glede druge butarije, pri TDIjih se zaklepa tako odična kot glavna gred...

Torej prvotno vprašanje še vedno ostaja, če je kdo sploh od blizu VWovga bencinca videl

Re: menjava zobatega jermena na vw 2.0 tfsi

Objavljeno: Sr jan 16, 2013 6:47 am
Napisal/-a čare
Glede slovenscine. Stosstanga??? Glede zaklepanja gredi. Zakaj,ce lahko brez?

Re: menjava zobatega jermena na vw 2.0 tfsi

Objavljeno: Sr jan 16, 2013 11:34 am
Napisal/-a zlica22
bridgestone je napisal/-a:branika in vezne

govori prosim neslovensko, da te sploh kdo razume. Slovenščina je pač tak jezik da te v strojništvu s slovenskimi izrazi le malokdo razume

BTW na uradnem servisu snemajo odbjač, hladilnik in stosstange


kar se tiče vžiga, ne gvori nekaj če ne veš nič. Će si prebral uradna navodila nikjer ne omenja nasavitve vžiga
Kako boš tajming štelal, če se pa ventili premaknejo?

in glede druge butarije, pri TDIjih se zaklepa tako odična kot glavna gred...

Torej prvotno vprašanje še vedno ostaja, če je kdo sploh od blizu VWovga bencinca videl


Kdor bo hotel, bo že razumel.... Saj smo ja Slovenci.
Res, da se gredi blokira, pa bi se stvar še vedno premaknila, ko bi jo popustil (stvar služi bolj za orientacijo kot kaj drugega).
Pri nekaterih se za ta namen odvije jermenica odmične gredi da se prosto vrti, sama odmična gred pa fiksno stoji. Sicer pa, kot je že @čare rekel, itak jermen šponaš na "ohlapni" veji... In ja, sem že kakšnega videl od blizu :)

Re: menjava zobatega jermena na vw 2.0 tfsi

Objavljeno: Sr jan 16, 2013 11:37 am
Napisal/-a TrijoAdijo
bridgestone je napisal/-a:
Torej prvotno vprašanje še vedno ostaja, če je kdo sploh od blizu VWovga bencinca videl


Podvprašanje:
Si ti že kdaj bil zraven, ko se je zobati jermen menjal?

Re: menjava zobatega jermena na vw 2.0 tfsi

Objavljeno: Sr jan 16, 2013 12:12 pm
Napisal/-a abbe
pri tdi-ju se štela timing po menjavi zobatega jermena.tisk k ga pač ne nastav dela ni naredil tako kot more bit.
seprav je polovičar.
štiftam pa tut jaz ne.označim si.štiftanje je bl zato da lah mal na grobo jermen gor povlečeš pa veš da se nebo jermenica zamaknila in je uporabno.
avtor teme pa ne rab bit touk pametn.kako pa menjas olje da traja 2.5 ure?

Re: menjava zobatega jermena na vw 2.0 tfsi

Objavljeno: Sr jan 16, 2013 1:23 pm
Napisal/-a LukL
na recimo 2.0 tfsi audi a4 ne rabiš nič vezne in odbijača dol šraufat... je še dost prostora ;) Bolj problem je pri kakem 3.0 v6 ali v8, takrat se zadeva komplicira ;)

drugače pa na vw tfsi? kateri model vw točno? ker eni ga imajo prečno postavljenega eni vzdolžno

Re: menjava zobatega jermena na vw 2.0 tfsi

Objavljeno: Sr jan 16, 2013 2:54 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Pa še nekaj je:
očitno avtor teme navodil ni prebral:


Install front bumper cover → Rep. Gr.63.
– Check headlight adjustment

To nam pove, da so demontirali odbijač in očitno tudi luči,mar ne?

Pa še nekaj: Kot je vidit, je tale španer avtomatski. In pri špananju španarja in posledično jermena, se jermenice ne zmaknejo kar tako. Če pa se, pa postopek ponavljaš tako dolgo, dokler ti ne rata :D

Re: menjava zobatega jermena na vw 2.0 tfsi

Objavljeno: Sr jan 16, 2013 7:52 pm
Napisal/-a čare
Avtor teme bo moral najprej napisat a bi jermen rad menjal na VW-ju al na Audiju. Navodila so za Audija in ja tam je motor vzdolžno postavljen in je treba sprednji konec podret.Pri VW-ju tega ni treba ker je motor počez.