Stran 1 od 2
clio 2
Objavljeno: Ne jan 20, 2013 8:42 pm
Napisal/-a mašin
pozdravljeni. imam clio 2 letnik 98 1.2 motor.nekaj časa nazaj sem menjal pečko.avto je lepo grel. danes se pa peljem 2 km temperatura motorja je hitro narasla ( več kot je normalno) pihalo je mrzlo.obstojim pogledam nazaj se kadi belo in gosto.pogledam hladilno tekočino ki je narasla do vrha,krepko čez maximum.ena cel je bila vroča druga pa mrzla.mrzla je bila tista,ki ima dve tanjši cevi ki greta v raztezno posodo. če ima kdo kakšen odgovor se zahvaljujem.lp
Re: clio 2
Objavljeno: Ne jan 20, 2013 8:53 pm
Napisal/-a AgitatoR
Lahko da termostat ne spusti vode skozi. Možno je tudi, da ti je glavo motorja skrivilo, glede na simptome, ki jih opisuješ.
Pri hladnem je razstezna prazna oz. moraš kakšen liter in več doliti da je na MAX ?
Re: clio 2
Objavljeno: Ne jan 20, 2013 8:54 pm
Napisal/-a čare
Prepihano tesnilo glave po vsej verjetnosti ali pa samo slabo prezračen sistem po menjavi pečke.Pri mrzlem mu nalij vodo do max. in prezrači sistem potem pa vozi in opazuj.Če zmanjkuje vode je zanič tesnilo,če nabija temp. in ni gretja je ravno tako zanič tesnilo če pa bo ok pa je bilo slabo prezračeno.Glede na dim ki ga omenjaš bo najbrž kar tesnilo.
Re: clio 2
Objavljeno: Ne jan 20, 2013 8:56 pm
Napisal/-a mašin
tisto bom pa jutri zjutraj videl koliko bo tekočine sploh še v posodi.ja tudi sam sumim termostat,da vode ne spusti skozi.ali pa ne.
Re: clio 2
Objavljeno: Ne jan 20, 2013 8:58 pm
Napisal/-a mašin
ja zračeno je bilo dobro,tako da .......tesnilo?
Re: clio 2
Objavljeno: Ne jan 20, 2013 9:51 pm
Napisal/-a Blinder
pa bo šlo 400€
Re: clio 2
Objavljeno: Ne jan 20, 2013 10:20 pm
Napisal/-a a4
mogoče res termostat ne spusti vode skoz
jap, 400€ za drug motor. imam enako izkušnjo pa tudi renault, s tem da je meni počil še hladilnik
Re: clio 2
Objavljeno: Po jan 21, 2013 12:20 am
Napisal/-a ESX
če bi termostat zaštekal, bi mu gretje še vedno delalo
tako, da termostat lahko kar črtaš
Re: clio 2
Objavljeno: Po jan 21, 2013 3:36 pm
Napisal/-a WMB
ESX je napisal/-a:če bi termostat zaštekal, bi mu gretje še vedno delalo
tako, da termostat lahko kar črtaš
Ne bo držalo....piha mrzlo če termostat ne odpira.
Re: clio 2
Objavljeno: Po jan 21, 2013 6:59 pm
Napisal/-a ESX
WMB je napisal/-a:ESX je napisal/-a:če bi termostat zaštekal, bi mu gretje še vedno delalo
tako, da termostat lahko kar črtaš
Ne bo držalo....piha mrzlo če termostat ne odpira.
pretok skozi pečko je speljan tako, da čim prej greje hladen avto in ne šele ko odpre termostat
Re: clio 2
Objavljeno: Po jan 21, 2013 9:11 pm
Napisal/-a mašin
prosim za resen odgovor.kakšni bojo dejansko moji stroški,če je šlo tesnilo na glavi in če se seveda splača popravljat.hvala in lp.
Re: clio 2
Objavljeno: Po jan 21, 2013 10:24 pm
Napisal/-a robig
Če je šlo tesnilo glave več kot 200€ nebi smelo bit stroškov.
Re: clio 2
Objavljeno: Po jan 21, 2013 10:37 pm
Napisal/-a Fan
mašin je napisal/-a:prosim za resen odgovor.kakšni bojo dejansko moji stroški,če je šlo tesnilo na glavi in če se seveda splača popravljat.hvala in lp.
Pozdravljeni
Dobro bi bilo, da vam kakšen mojster/mehanik/popoldanec pogleda in postavi diagnozo okvare. V koliko je prebilo tesnilo motorne glave se hitro vidi mehurčke v expanzijski posodi med obratovanjem motorja ali pa se preveri s pritiskom.
pri menjavi tesnila motorne glave se kar nabere stroška, vse skupaj posamezno ni veliko se pa vseeno nabere:
- tesnilo glave, tesnilo izpuha, ravnanje motorne glave, novi vijaki ( priporočeno ), motorno olje + čistilci, antifriz in delo ...................... pa še kaj se bo našlo, jermeni........................ in strošek popravila na kraju ne bo majhen, glede na vrednost vozila. Cene za naštete dele se lahko dobi v lokalni trgovini z rezervnimi deli.
Lep pozdrav
Re: clio 2
Objavljeno: Po jan 21, 2013 10:38 pm
Napisal/-a čare
Ja če narediš šalabajzersko in menjaš samo tesnilo,če pa se gremo zares je pa za 200€ samo materjala. Grt. zgornjih tesnil,jermeni šponarji,vodna pumpa olje filter,antifriz...
Re: clio 2
Objavljeno: Po jan 21, 2013 11:00 pm
Napisal/-a buhti
čare je napisal/-a:Ja če narediš šalabajzersko in menjaš samo tesnilo,če pa se gremo zares je pa za 200€ samo materjala. Grt. zgornjih tesnil,jermeni šponarji,vodna pumpa olje filter,antifriz...
In zakaj bi pri menjavi dihtenge menjal še komplet jermena, servis in vse to?
Re: clio 2
Objavljeno: To jan 22, 2013 9:08 am
Napisal/-a GranDuke_JK
buhti je napisal/-a:čare je napisal/-a:Ja če narediš šalabajzersko in menjaš samo tesnilo,če pa se gremo zares je pa za 200€ samo materjala. Grt. zgornjih tesnil,jermeni šponarji,vodna pumpa olje filter,antifriz...
In zakaj bi pri menjavi dihtenge menjal še komplet jermena, servis in vse to?
Zato ker potem lahko stranki računaš še par ur ekstra za popravilo? Sicer se realno zamudiš samo 10 sekund več, a pustmo stat.
Re: clio 2
Objavljeno: To jan 22, 2013 10:37 am
Napisal/-a Blinder
Zato ker mehanik v vsakem primeru odstrani jermen in ti ne računa nič dodatnega dela za vgradit nov jermen namesto starega. Za imet velik servis plačaš tako samo ceno materiala. Jermene, ki niso več novi je tudi nevarno odmontirat in ponovno vgradit na nategnit, se poveča tako možnost, da bo počil.
Re: clio 2
Objavljeno: To jan 22, 2013 2:57 pm
Napisal/-a zlica22
No... kaj več kot 250€ nebi smelo biti (spet odvisno kje se to dela). Sem ravno prejšnji teden menjal tesnilo glave na istem avtu, najnovejša cena za material, vključno s tefloni in frezanjem glave je okoli 150€... Za delo sem vzel kolikor pač sem-to moraš vprašati svojega serviserja...
Re: clio 2
Objavljeno: Če okt 03, 2013 9:31 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Pozdravljeni
Pred 2 mesecema sem zamenjal (verjetno še prvi termostat) na vozilu.
Sedaj pa opažam, da mi pri višjih vrtljajih malo curi hladilna pri ohišju termostata - glej sliko.
Če lepo vozim z nižjimi vrtljaji ni težav .
Tesnilo na ohišju termostata je novo, na lokaciji puščanja sem pri menjavi opazil malo najedeno površino na motorskem delu.
Summ da je to težava, ker nisem spoliral ležišča do gladkega ... rob od starega tesnila sem očistil le s čistilom.
Kaj mi svetujete kako to popraviti . . . sneti dol in spolirati ali uporabiti tesnilno maso ?
Hvala za koristne nasvete.
Lp.
Re: clio 2
Objavljeno: Če okt 03, 2013 10:06 pm
Napisal/-a =swen=
Gospod Darko, vi imate pa na tem avto precej za postoriti (nepravilno ogrevanje gum, zadnji most, potem zadnji bobni, zdaj to...)
Ste morda razmišljali o menjavi, ali je to vaš hobi?
Sprašujem zgolj iz radovednosti; pa brez zamere.
Najbolje bi bilo, da se termostat odstrani, dobro očisti površino, pa pregleda da je tesnilo tako kot mora bit... Ko boste imeli podrto se bo hitro videlo zakaj pušč.
