Stran 1 od 1

Prosti tek

Objavljeno: Ne feb 03, 2013 1:52 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp vsem skupaj.

Imam eno tezavo ki je nikakor ne morem resiti. Avto mi v prostem teku deluje na obratih okrog 900rpm,ko pa prizgem luci in
Ventilator na max. Obrati padejo pod 500rpm.
Scistil in nastavil sem paramametre za loputo po manualu in sicer 0.62v pri zaprti loputi (kar je majn obrati nihajo ob min.dodajanjem plina) in 5v pokaze pri odprti na max. Demontiral sem tudi motorcek prostega teka in ga ocistil. Fiksni vijak je bil potreben nastavitve in je tudi nastavljen po manualu ( en obrat od nasedanja lopute). Altenator je nov. V glavnem avto precej zatrese ko to vse skup vklopim. Svecke so nove,kabli tudi.

Motor 4g13 12v

Se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo?

Lp

Re: Prosti tek

Objavljeno: Pe feb 08, 2013 10:56 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Ve kdo?

Re: Prosti tek

Objavljeno: So feb 09, 2013 12:20 pm
Napisal/-a buhti
Alternator je že nou. Samo ampak dejansko dela? Za vsak slučaj ga pomeri koliko fila...

Re: Prosti tek

Objavljeno: Ne feb 10, 2013 8:00 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Ko je motor hladn 14.5 ko je ogret 14.2V


lp

Re: Prosti tek

Objavljeno: Ne feb 10, 2013 10:15 pm
Napisal/-a joztom
Bi rekel, da je to posledica šarjenja na vijaku nasedanja lopute, ki je prepovedano. V resnici se nastavlja kot na stikalu-metuljčku, ki mora tik pred nasedanjem vklopiti bypass regulacijo, seveda nekaj desetink prej. To kar tebi dela, je električna napaka ajnšpric sistema.

Re: Prosti tek

Objavljeno: Ne feb 10, 2013 10:50 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Sem menjal loputo in je stvar se vedno ista. Nevem vec kje naj se gledam. Predvzig je okrog 10 stopinj za ta motor ce se ne motim.
Lp

Re: Prosti tek

Objavljeno: Po feb 11, 2013 8:46 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
lp.

Vprašal bi še glede vžiga na koliko stopinj mora bit. Sedaj mam na 5stopinj in avto ne vleče kot bi moral. Po manualu je 5 stopinj. Prej sem imel na 10 pa je blo bolše. Zakaj do takega odstopanja od tovarniških nastavitev?

Re: Prosti tek

Objavljeno: Po feb 11, 2013 10:44 pm
Napisal/-a zlica22
Brez zamere, ampak sumim, da nekaj ne delaš pravilno... Če je vse nastavljeno po predpisih bi moralo biti OK. Še enkrat preveri, če je vse kot mora biti, vse na svojem mestu... Najbrž bo bolje, če poiščeš pomoč kakega, ki tega ne počne prvič.

Re: Prosti tek

Objavljeno: Če feb 14, 2013 11:41 am
Napisal/-a Proton-Blaž
Sem odpravil tezavo:) bili so delno zapacani injektorji in lamda sonda. Po menjavi je prosti tek mirn in avto bolje dela.

Lp

Re: Prosti tek

Objavljeno: Ne feb 17, 2013 8:21 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
lp.

težava se je spet pojavila. bil sem pri parih strokovnjakih v tem času in niso znali odpraviti napake.Evo prilagam še film kako to zgleda:

http://www.youtube.com/watch?v=7GaJ8-0U ... e=youtu.be

Re: Prosti tek

Objavljeno: Če avg 01, 2013 6:39 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
lp

ponovno se oglašam. Za to težavo je kriv ALTENATOR. Ker je dokaj nov sem ga danes menjal in starejšega dal dol in tega gor. In glej ga zlomka. Prižgem ventilacijo obrati padejo na 600rpm prižgem gretje šip obrati padejo na 400 .Skratka obrati padajo kot za šalo.Altenator polni 14.3V. To sem opazil ko je motor topel. Skratka dal sem gor tastar altenator in tega problema ni. Vse prižgano, obrati fiksni na 700rpm,brez nihanj in treslajev. Ker je altenator še v garanciji in ga jutri nesem reklamirat me zanima kaj je lahko narobe z njim,da se to dogaja, da jim povem .

lp Blaž

Re: Prosti tek

Objavljeno: Če avg 01, 2013 8:18 pm
Napisal/-a abbe
kva pa bi jm ti rad povedal?
oni morajo teb povedat kaj je narobe.

Re: Prosti tek

Objavljeno: Če avg 01, 2013 9:34 pm
Napisal/-a joztom
Novi alternator je v okvari in nima nadzora nad vzbujevalno napetostjo, pa postane pretežek. Dobro, da ti ni jermenice obrnilo, če je vulkanizirana.