Stran 1 od 1

Možnost okvare razdelilca? [Polo]

Objavljeno: So feb 09, 2013 12:14 am
Napisal/-a kemc
Pozdravljeni
Sem lastnik polota letnik 97 in 170 000 km 1.4 bencin. Sedaj pa me zanima če bi kdo od vas vedel v čem bi bila težava, da mi avto ob vžigu deluje nekako zamorjeno in poka iz izpušne cevi, kolega je rekel da je že naletel na to in da mi ne deluje eden od cilindrov vzroka pa ni znal povedati kaj bi lahko bilo nadaljnja raziskava po drugih forumih je pokazala na okvaro razdelilca oz njegovega rotorja, sam sem pomislil na sveče in kable ker težava ni vedno prisotna. Vsake toliko časa je to v redu in avto pokaže svojih 44 kw in če sem čisto pošten (avto sem kupil pred dvema dnevoma ker sem ga nujno potreboval, dolga zgodba mogoče o tem drugič) sem ga na poti iz posredovalnice proti domu kar pošteno 'tišal' avto je tam stal 1 mesec.Avto bi odpeljal k mehaniku vendar bo ta na žalost imel čas šele naslednji teden enkrat do takrat ga pa nujno potrebujem in me zanima če je kakšna možnost da problem odpravim sam oziroma ali kaj škoduje motorju če naredim z njim v takem stanju cca 100 km?
Lepo vas prosim za pomoč in odgovore.
Kemc.

Re: Možnost okvare razdelilca? [Polo]

Objavljeno: So feb 09, 2013 1:33 am
Napisal/-a esem
Ker se ne ve za vzrok, je lahko škodljivo tudi za 100 km.
Za začetek preglej kontakte razdelilec/kabel in kabel/svečka. Sam lahko zamenjaš sveče, kable in rotor, verjetno to ni drago, in če bo še vedno nagajalo, je vzrok nekje pri dovodu goriva (preveč vbrizga ali napačna mešanica zrak/gorivo). Lahko bi tudi najprej sčistil sveče in pri rotorju ter pregledal kable (ponoči - če prebijajo, se običajno v temi vidi), morda bi pomagalo. Če boš kupoval rotor, kupi komplet, ker je morda kakšna "nevidna" razpoka na "pokrovu" razdelilca vzrok težave.

To "zamorjeno" - če si vozil še avte s čokom - je podobno kot če bi pri segretem motorju dal čok do konca?

Re: Možnost okvare razdelilca? [Polo]

Objavljeno: So feb 09, 2013 3:19 am
Napisal/-a kemc
esem je napisal/-a:Ker se ne ve za vzrok, je lahko škodljivo tudi za 100 km.
Za začetek preglej kontakte razdelilec/kabel in kabel/svečka. Sam lahko zamenjaš sveče, kable in rotor, verjetno to ni drago, in če bo še vedno nagajalo, je vzrok nekje pri dovodu goriva (preveč vbrizga ali napačna mešanica zrak/gorivo). Lahko bi tudi najprej sčistil sveče in pri rotorju ter pregledal kable (ponoči - če prebijajo, se običajno v temi vidi), morda bi pomagalo. Če boš kupoval rotor, kupi komplet, ker je morda kakšna "nevidna" razpoka na "pokrovu" razdelilca vzrok težave.

To "zamorjeno" - če si vozil še avte s čokom - je podobno kot če bi pri segretem motorju dal čok do konca?


Hvala bom preveril zjutraj in sporočim.
Avta s čokom nisem vozil če je pa vsaj približno tako kot pri naprimer dobri stari štirki potem pa ja tako zamorjen izgubi moč in sem tudi razmišljal je možnost da je to posledica nedelovanja cilindra? (zdi se mi logično: izguba moči, pokanje iz izpuha(gorivo ki izgori v izpušni cevi?). Upam da je zrahljan kontakt ker mi je zanimivo če avto zamajem oz z njim zapeljem čez luknjo karkoli da avto potrese je lahko nekaj časa v redu nato pa nazaj na izgubo moči in pokanje iz izpuha.
L.p Kemc

Re: Možnost okvare razdelilca? [Polo]

Objavljeno: To feb 12, 2013 7:33 pm
Napisal/-a kemc
Evo primer zaključen, menjava kablov za svečke je rešila težavo. :vrum
Hvala in L.P