Stran 1 od 1
grelne test
Objavljeno: Pe feb 22, 2013 12:44 pm
Napisal/-a no-body
lep pozdrav...mam passata dizla afn motor...včeraj sem testiral grelne svečke tako da sem jo vzel ven in priklopil direkt na akumulator.po rečmo 10 sek je cela žarela...me pa zanima za ta test če je pravilen in sicer da svečko vzamem ven, pustim kabel na njej in maso iz navoja pelem na minus od aku plus dam kontakt.to sem nardil vendar svečka ni zažarela je pa res da je prej motor laudal na mestu 5 min...tak da ni blo treba nevem kakega predgretja(če je to razlog da ni zažarela)...ker ko je mrzel avto vergla 5 sek kasneje pa vžiga u šusu tudi ko je topel.tudi če je okoli 0 stopinj zunaj normalno vžge...če je pa -10 pa vergla..če večkrat zagrejem 2× 3× ne pomaga...akumulator je nov.res je da nisem testiral vseh ampak samo eno ker nisem imel časa ko je nekaj prišlo vmes..me pa zanima kje ma ta avto rele za grelne? senzor temp motorja je tudi nov
Re: grelne test
Objavljeno: Pe feb 22, 2013 12:55 pm
Napisal/-a abbe
zažaret mora po cca 3 sekundah.
kar se tiče žarjenja na napeljavi od vozila je pa tako,če je temperatura hladilca motorja več kot +5 stopinj ecu ne da komande releju za gretje.
če bi rad da napeljava pogreje,da vidiš ali v resnici tudi greje, izkloi konektor od senzorja za temperature vode.če je izklopljen kaze -40 stopinjin bo ecu dal komando releju o boš dal kontakt.
Re: grelne test
Objavljeno: Pe feb 22, 2013 12:59 pm
Napisal/-a no-body
ok hvala...bom izklopil senzor pa da vidmo...mi lahko še prosim poveš kje je rele za grelne...?čepra se sliši klik v vozilu ko daš kontakt
Re: grelne test
Objavljeno: Pe feb 22, 2013 1:45 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ti dej raje svečke zamenjaj,kot pa da nekaj experimentiraš z releji in senzorji. 10 sekund je predolgo da svečka zažari. Cela more zažaret po cca. 2-3 sekundah.Kar je več, ni ok.
Re: grelne test
Objavljeno: Pe feb 22, 2013 1:48 pm
Napisal/-a uros11
Lahko pa tudi zmeriš upor in preveriš ali je enak na vseh. Če se prav spomnim, je bil okrog 1 ohma, ko smo merili in jih nato zamenjali z novimi, čeprav so enako žarele kot stare (menjava brez veze).
Re: grelne test
Objavljeno: Pe feb 22, 2013 3:09 pm
Napisal/-a čare
Če si jo že snel iz glave ne vem zakaj nisi potem kompletne priklopil z kabli in jo lahko probavaš tud pri + 80 stopinjah,sicer pa niti ne vem zakaj si jih ven jemal?? Odklopiš kable gor in potegneš + iz akuja in ga daješ na vsako svečko posebej.Če zašmelca dela,če ne je mrtva.
Re: grelne test
Objavljeno: Pe feb 22, 2013 3:31 pm
Napisal/-a no-body
ko sem jo ven jemal sem jo priklopil direkt na aku...sumim na rele...pa tud šmelcalo je ko sem probaval vendar pravijo da ta test ni zanesljiv...iskrilo se pa je ja
Re: grelne test
Objavljeno: Pe feb 22, 2013 5:19 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Moje mišljenje:
Če si priklapljal grelne direktno preko releja in dal kontakt, je rele normalno deloval, le grelne, ker so švoh, niso zažarele. To sklepam po tvoji izjavi,da so zažarele po 10-ih sekundah. Ker so grelne švoh, v štartu niso zažarele,pa še rele dokaj hitro odklopi (zaradi višje temperature glave motorja) in zato grelne ne zažarijo. Delajo sicer še,ker šmelcajo,ampak so švohotne.
Da pa se ne zafrkavaš z relejem pa experimentiraš, dej samo na kabel od grelnih priklopi problampo,pa dej kontakt. Če problampa posveti,je rele dober.
Re: grelne test
Objavljeno: To feb 26, 2013 7:37 am
Napisal/-a SIMY001
če jih boš menjaval,obvezno bosch če hočeš mir pr bajt.
Re: grelne test
Objavljeno: To feb 26, 2013 2:25 pm
Napisal/-a Bmw.
Jaz mam enak pojav na enakem motorju, tut če trikrat greješ je enako 3,4x obrne potem pa malo vzdigne obrate tam do 1300 rpm pa kresne
