Stran 1 od 2
Passat - nemogoč avto
Objavljeno: Če mar 07, 2013 8:55 pm
Napisal/-a coraxsan
Naj na kratko opišem svojo izkušnjo z Passatom 97, 1,9 TDI. Za avtom se pokadi črno, ampak za dizle je to pač običajno, vendar do neke mere. Zjutraj težko vžiga in ko se prižge nima zdravega zvoka, ampak se "zaletava", kot da ena šoba ne dela, kot bi morala. Nima moči, kot je je nekoč imel, in sicer nad 2000 obrati se popolnoma zgubi. Turbina dela normalno (kar me seveda čudi), ampak na avtocesti se zdi, kot da bi jo nekaj zaprlo. Ko ugasnem in prižgem avto spet dela, ampak ker je zgret motor vleče še slabše kot sicer (v klancu navzgor se moram odmikati kamionom, kar je zelo frustrijajoče, glede na to, da imam 110 konjev - fiktivnih seveda). Na armaturi mi gori lučka za grelne svečke, lučka za ABS (ker je pač crknila centralna enota za ABS), in lučka za ročno. Ko spustim gas mi avto zelo zatrese.
Bil sem že kar pri nekaj mehanikih in moja ugotovitev je, da večina mehanikov ima znanje samo na jeziku. Eden mi je rekel, da najprej zamenjam EGR ventil, če ne bo bolje šobe, če ne bo bolje bosch pumpo, če ne bo bolje turbino, če ne bo bolje motor... Nisem ga vprašal, kaj če tudi potem ne bo bolje? Naj potem zamenjam avto, ali začnem spet pri EGR ventilu? Drug mi je rekel, da je verjetno cev iz intercoolerja počila, ampak so ga drugi "mehaniki" demantirali. Tretji je rekel, da je zanič vsaj ena šoba in bosch pumpa in da bo zamenjal, vendar se mi ne oglaša na telefon. Četrti je rekel senzor sesalnega kolektorja, ampak po drugem poskusu na testerju si je premislil, ker tester tega ni več pokazal. Zato se je odločil za tri opcije: šoba, bosch pumpa ali računalnik. Peti je po priklopu na tester rekel, da je bosch pumpa. K šestem raje n grem, ker bo rekel, da je VW sranje in naj ga zapeljem v graben, še prej pa poberem tablice in CD-je iz avta... Torej, ali lahko kdo od vas uporabnikov kaj doda, ali pozna koga res dobrega mehanika, ali naj ga spravim v dele? Res pa je, da ima avto veliko km (ne vem koliko) in da je bil zaleten...
Po moji logiki bi izključil EGR, intercooler, cev... Moji favoriti so pa šobe, bosch pumpa, kakšen senzor. Luftmesser sem že menjal.
Torej kakšen nasvet razen: menjaj za bencinarja?
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: Če mar 07, 2013 10:06 pm
Napisal/-a WMB
Dej še pred vsem, najceneje, menjaj naftni filter, kjer zna bit kaka svinjarija noter!
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: Če mar 07, 2013 10:07 pm
Napisal/-a ESX
zapel v grabn pa si rešen
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: Če mar 07, 2013 10:27 pm
Napisal/-a gusti85
Če ti ni predaleč, ti predlagam bosch servis jelen, gomilsko. Ko sem imel turbodizla in so vsi ostali dvignili roke, so mi ga pri njih spravili v red. Ampak ti priporočam da se prej po tel. naročiš preden greš tja, ker so ponavadi precej zasedeni. Do njih sem pa sam prišel po priporočilu svojega mehanika.
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: Pe mar 08, 2013 7:37 am
Napisal/-a ESX
Še boljši in cenejši kot Jelen pa je tale gospod:
FRANC VINDER S.P.
Gotovlje 141a, Gotovlje, 3310 Žalec
http://www.rumenestrani.si/si/mehanika- ... ranc-25578
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: Pe mar 08, 2013 9:27 am
Napisal/-a abbe
ceu veselje je s tem avtm.
večino stvari se da pregledat na brzino in jih eliminirat.
tista spirala ki gori na armaturi pomen da je nekaj z elektroniko narobe.kr na tester pa poledat.
kdo z jesenic pa je stimal avto?
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: Pe mar 08, 2013 3:23 pm
Napisal/-a Romzis
@Coraxsan: kakšen LMM si dal noter ko si ga menjal? Upam da ne kakšnega dreka z Ebaya

Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: So mar 09, 2013 4:28 pm
Napisal/-a coraxsan
WMB je napisal/-a:Dej še pred vsem, najceneje, menjaj naftni filter, kjer zna bit kaka svinjarija noter!
To bom naredil tako ali tako, ker bom menjal olje... Ampak dvomim, da je za vse te probleme kriva voda ali smeti v filtru...
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: So mar 09, 2013 4:37 pm
Napisal/-a coraxsan
ESX je napisal/-a:zapel v grabn pa si rešen
Opcija obstaja... Moram na teren iskat res globok graben...
gusti85 je napisal/-a:Če ti ni predaleč, ti predlagam bosch servis jelen, gomilsko. Ko sem imel turbodizla in so vsi ostali dvignili roke, so mi ga pri njih spravili v red. Ampak ti priporočam da se prej po tel. naročiš preden greš tja, ker so ponavadi precej zasedeni. Do njih sem pa sam prišel po priporočilu svojega mehanika.
Klical servis Jelen, možakar je predlagal najprej menjavo šob, ker ni nujno, da je bosch pumpa. Prijazno, ni kaj.
Klical, ampak razočaran, kako dela s strankami... Če ti nekdo frajari in mori, pa še na sred pogovora prekine, potem ali ima preveč strank, ali pa se mu ne da delati. Ta opcija odpade.
abbe je napisal/-a:ceu veselje je s tem avtm.
večino stvari se da pregledat na brzino in jih eliminirat.
tista spirala ki gori na armaturi pomen da je nekaj z elektroniko narobe.kr na tester pa poledat.
kdo z jesenic pa je stimal avto?
Avto sem dal večkrat na tester, pa vsakič druge napake kaže. Ali je pokvarjen računalnik v avtu, ali pa testerji niso zanesljivi, ne vem.
Romzis je napisal/-a:@Coraxsan: kakšen LMM si dal noter ko si ga menjal? Upam da ne kakšnega dreka z Ebaya

LMM sem menjal pri mehaniku, kupljenem pri njem, ampak sumim, da je sploh bil zanič... Sama nategancija s temi mehaniki, res!
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: So mar 09, 2013 5:32 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Ja kar nekaj mehanikov ste zamenjali, bo kar držalo, da je nekaj narobe .................... z mehaniki ( nestrokovnost ) ali lastnikom vozila ( nemogoče želje ). Nikakor ne razumem, da se plačuje nekaj kar ni urejeno/popravljeno. Če se pripelje mehaniku vozilo in ga ta sprejme v delo, predvidevam, da ga tudi uredi/popravi in na kraju stranka plača račun za storitev - no ja, mogoče se motim.
Sedaj je vprašanje s kakšnim diagnostičnim orodjem se je preverjalo in koliko znanja je bilo, ko se je držalo tester v roki.
Osebno bi najprej vse napake pobrisal, se z vozilom zapeljal s priklopljenim testerjem ................................ ni hudič, da ne bi kaj pokazalo ..................... od tu naprej pa se postavlja diagnozo napake in višino stroška za lastnika. Nekaj menjati na pamet .............. pa ni pametno in tudi ekonomsko opravičljivo ni. Po opisu bi sklepal, da je motorna elektronika v servisnem načinu delovanja, torej je razlog/napaka shranjena v ECUju
Lep pozdrav
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: So mar 09, 2013 7:42 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Avto zapelji do prvega sposobnega mehanika in ne k kvazi kozolčarjem, pa ti ga bo uštimal.
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: So mar 09, 2013 9:00 pm
Napisal/-a gepl83
Lej to je čist normalno.

Vsaj vagovci tako pravjo. Sreč, da nimaš kakšnega francoza z temi napakami.
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: So mar 09, 2013 9:08 pm
Napisal/-a zcmr
Zguba casa za odgovore....clovek ima prevec casa in prazen zep...vozi se od delavnice do delavnice v upanju da bo mehanik rekel problem je v mehki rezervni gumi....
Clovek nekje je treba zaceti in nekomu zaupat...ce nimas za placilo pelji na odpad.
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: So mar 09, 2013 9:29 pm
Napisal/-a ESX
tut men se tako zdi
da imaš z vsakim mehankarjem, ki ga srečaš probleme potem je težava pri tebi ne pri njih
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: So mar 09, 2013 10:11 pm
Napisal/-a coraxsan
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Ja kar nekaj mehanikov ste zamenjali, bo kar držalo, da je nekaj narobe .................... z mehaniki ( nestrokovnost ) ali lastnikom vozila ( nemogoče želje ). Nikakor ne razumem, da se plačuje nekaj kar ni urejeno/popravljeno. Če se pripelje mehaniku vozilo in ga ta sprejme v delo, predvidevam, da ga tudi uredi/popravi in na kraju stranka plača račun za storitev - no ja, mogoče se motim.
Sedaj je vprašanje s kakšnim diagnostičnim orodjem se je preverjalo in koliko znanja je bilo, ko se je držalo tester v roki.
Osebno bi najprej vse napake pobrisal, se z vozilom zapeljal s priklopljenim testerjem ................................ ni hudič, da ne bi kaj pokazalo ..................... od tu naprej pa se postavlja diagnozo napake in višino stroška za lastnika. Nekaj menjati na pamet .............. pa ni pametno in tudi ekonomsko opravičljivo ni. Po opisu bi sklepal, da je motorna elektronika v servisnem načinu delovanja, torej je razlog/napaka shranjena v ECUju
Lep pozdrav
Z lastnikom vozila je narobe samo to, da bi rad izvedel kaj je z avtom narobe, ne kaj bi lahko bilo narobe. In ja, če se nekdo ukvarja z avtomehaniko, potem bi lahko nekaj o tem vedel. Problem je tudi v tem, da vsak tester pokaže drugo napako in mi seveda ni logično odpravljati napak, ki to morda niso. In tudi strinjam se s tabo, da nekaj menjati na pamet ni ekonomično.
TrijoAdijo je napisal/-a:Avto zapelji do prvega sposobnega mehanika in ne k kvazi kozolčarjem, pa ti ga bo uštimal.
Saj ravno zato sem odprl temo. Ali, da je kdo imel podobne težave in morda ve odgovor, ali pa da pozna kakega dobrega mehanika. Ker, za vsakega se trdi, da je dober. Sem pa zvedel za enega, ki zamenja varovalko, računa pa za nov motorček in delo za brisalce...
zcmr je napisal/-a:Zguba casa za odgovore....clovek ima prevec casa in prazen zep...vozi se od delavnice do delavnice v upanju da bo mehanik rekel problem je v mehki rezervni gumi....
Clovek nekje je treba zaceti in nekomu zaupat...ce nimas za placilo pelji na odpad.
Prvič, lahko mi odgovoriš direkto, ne pa v tretji osebi, drugič, ne moreš vedeti koliko imam v žepu in koliko sem že dal na avto in koliko se mi posledično zdi vredno vlagati vanj. Ker pa tudi jaz ne vem, kaj mu je, me zanima kaj mu je in koliko bi stalo. Od te točke naprej pa nimam nobenega problema, ali bom popravil in plačal, ali pa ne. In če znaš brati, sem napisal, da sem že zaupal in imel samo sranje. Kar se pa tiče odpada, ti pa dam primerjavo: če ne znaš misliti, vrzi možgane na odpad.
ESX je napisal/-a:tut men se tako zdi
da imaš z vsakim mehankarjem, ki ga srečaš probleme potem je težava pri tebi ne pri njih
Kakšna težava pa je pri meni? Pomoje samo ta, da se ne pustim nategovati. Misliš, da bi jaz rad popravil avto za 20€? Če je bosch pumpa, bom pač ali zamenjal, ali jo dal obnoviti, ampak rad bi bil prepričan. Razumeš?
Tisti, ki ste ponudili pomoč hvala, ostali pa lahko preskočite to temo in ni treba sploh komentirat. Mislil sem, da je forum namenjen za to, da se pomaga, ne pa, da se pišejo zaključki na podlagi nepreverjenih podatkov.
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: So mar 09, 2013 10:23 pm
Napisal/-a .com
kaj jamraš tle je.bemti...pojdi lepo do pooblaščenega servisa, pa naj ti tam vse uredijo/popravijo...
če ne najdeš enega dobrega mehanika za vw, si pa tut za luno...
pojdi na team-vw forum, pa tam predstavi težavo...pa malo prečekiraj kdo je tam štručko za to...jih je kar ene par
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: Ne mar 10, 2013 5:01 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Največji problem dandanašnjih mehanikov je, da večina takoj, ko mu avto pripelješ pred delavnico in mu poveš, da je dizl in da cuka, takoj pribijajo, da je pumpa defektna al pa dize, redkokateri pa se zavzame, priklopi tester in naredi en krog z avtom.Vsi bi samo nekaj napamet menjali,pa to mastno kasirali, stranka pa...eh...ko jo j**e...sej ma dnar,pa naj plačuje
Tko, da avtorja teme čist zastopim. On ne nuca ugibanja mehanikov,kaj bi lahko bilo narobe, niti ne nuca forumskega pametovanja,ampak nuca človeka, ki bo vsaj interes pokazal,da bo napako ugotovil in odpravil.
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: Ne mar 10, 2013 12:26 pm
Napisal/-a Fan
TrijoAdijo je napisal/-a:Največji problem dandanašnjih mehanikov je, da večina takoj, ko mu avto pripelješ pred delavnico in mu poveš, da je dizl in da cuka, takoj pribijajo, da je pumpa defektna al pa dize, redkokateri pa se zavzame, priklopi tester in naredi en krog z avtom.Vsi bi samo nekaj napamet menjali,pa to mastno kasirali, stranka pa...eh...ko jo j**e...sej ma dnar,pa naj plačuje
Tko, da avtorja teme čist zastopim. On ne nuca ugibanja mehanikov,kaj bi lahko bilo narobe, niti ne nuca forumskega pametovanja,ampak nuca človeka, ki bo vsaj interes pokazal,da bo napako ugotovil in odpravil.
X2
Kakor koli se obrne, vozilo o katerem govorimo ni kvantna fizika, v koliko bi se negdo zavzel in ga pregledal, bi našel napako.
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: Ne mar 10, 2013 11:08 pm
Napisal/-a abbe
kaj pa če avto dejansko ima več napak in zato vsak mehanik pravi ,da kaže drugo napako?
ker dvomim da bi rezlični testerji pokazali različne napake pa čeprav bi šlo za isto.
praviš da ko presežeš 2000 obratov vozilo zgubi moč,kako potem veš da turbina dela? (napisal si da turbina dela)
dokler ne pogledaš parametrou ne moreš z zagotovosjo trditi d turbina dela?
Re: Passat - nemogoč avto
Objavljeno: Po mar 11, 2013 11:28 am
Napisal/-a pavlich
.com je napisal/-a:kaj jamraš tle je.bemti...pojdi lepo do pooblaščenega servisa, pa naj ti tam vse uredijo/popravijo...
če ne najdeš enega dobrega mehanika za vw, si pa tut za luno...
pojdi na team-vw forum, pa tam predstavi težavo...pa malo prečekiraj kdo je tam štručko za to...jih je kar ene par
ja sej so tut na poobolaščenih servisih sami kerlci, računalniški pregled in strokovni pregled in ugotovaljanje napake na vozilu plačaš 200 eu, pol ti zamenja motorček k birsalc ne dela, daš še 100 eu, pol pa to crkne po eni uri, ti pa en navaden kmet poprav k ugotovi da se je zrahljal en vijak in da zato ne dela.
smo mel tourana doma ki se je tut takole vozil od mehankarja do mehankarja zaradi večjih težav z mašino, prvi na seznamu je bil pooblaščen servis, ki zna samo račun napisat,se je zmetal na avto še pa še, jama brez dna, smo rajš prodal dokler smo še lahko