Stran 1 od 1

Lamba sonda Seat Ibiza

Objavljeno: Pe mar 08, 2013 8:23 am
Napisal/-a ibizaibiza
Lep pozdrav vsem skupaj! Imam težavo s Seat Ibizo 1,2 letnik 2006. Že pred 14 dnemi je bila na servisu ker je zarustala ročna zavora (ok ja bila sem sama kriva ker sem jo zategnila oops ), no to smo popravili avto je delal kot urca! par dni nazaj se ponovno vsedem v avto da se odpeljem in mi sveti lambda sonda, avto cuka in je brez moči. :shock: :shock: Odprli smo haubo, na kar ugotovim da je zelo malo hladilne tekočine (pod minimumom) in da se lučka za tekočino sploh ni prižgala?! Hladilno dolijem, preverim če morda pušča posoda, vendar ni bilo znakov da bi kje puščala. Avto smo večkrat ugasnili in prižgali, vendar vedno isto. Avto se premakne šele ob večjih obratih, v drugi prestavi je nemogoče voziti, višji prestav nisem zato sploh nisem sprobala. Je res da avto vozim največkrat le za vikende in da ni garažiran, vendar me vseeno zelo jezi da se pokvari tako rekoč ko stoji na parkingu. :shock: Ima kdo podobne izkušnje? Kaj bi lahko to bilo in kakšen je sedaj cel proces da pridem čim ceneje čez? sem popolni laik in bom za vsak odgovor hvaležna! :)
Lp

Re: Lamba sonda Seat Ibiza

Objavljeno: Pe mar 08, 2013 9:42 am
Napisal/-a ESX
Kako ti sveti Lambda sonda ?

Re: Lamba sonda Seat Ibiza

Objavljeno: Pe mar 08, 2013 9:56 am
Napisal/-a abbe
tisto kar se je na armaturi prižgalo je lučka za okvaro elektronike motorja.
pomen da bo treba na tester dat voz.

Re: Lamba sonda Seat Ibiza

Objavljeno: Ne mar 10, 2013 10:28 am
Napisal/-a ibizaibiza
@ ESX: Lučka sveti oranžno, takoj po pred vžigom utripa (pri kontaktu) ko pa avto vžem sveti neprestano. kje v Lj, po možnosti v bljižini Kina Šiška imajo poceni priklop na računalnik? Saj bi peljala k svojemu mehaniku, vendar je na drugem koncu lj s takim avtom pa se ne upam prav daleč peljati ker se mi lahko zaradi trokiranja hitro kdo zaleti v rit.... :?
Hvala obema za odgovor

Re: Lamba sonda Seat Ibiza

Objavljeno: Ne mar 10, 2013 12:43 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Kot je bilo že povedano, opozorilna lučka posveti, ko ECU ( motorna elektronika ) ne more več zagotoviti optimalnega delovanja motorja.
Cena samega priklopa testerja na vozilo je različna od servisa do servisa, veliko servisov pa sam priklop in diagnosticiranje napake ne obračunavajo, če se napaka odpravi pri njih. Kar je nekje logično, če hoče servis napako odpraviti, jo mora poiskati. Res pa je, da veliko strank pride na servis samo za priklop testerja, diagnosticiranje napak in nato popravljajo drugi mojstri/mehaniki/popoldanci to vozilo. Ja, v takšnem primeru pa servis svojo uslugo opravičeno zaračunava.
Po opisu težave bi sklepal, da motor ne obratuje na vse valje. Lahko nagaja samo vlaga/elektrika ali pa vse do preskočenega pogonskega jermena. Osebno bi vozilo spravil do mehanika z vlečno službo, res je, da se s tem podraži sam servis vozila, vendar se lahko izogne kasnejšim dražjim popravilom.

Lep pozdrav