2.7 TDi - vibracije, avto "crkne", povišani obrati,
Objavljeno: Ne mar 17, 2013 8:25 pm
Pozdrav vsem! Po predlogu prijatelja sem sklenil, da se še tukaj pokonsultiram o moji težavi.
Avto je Nissan Terrano II 2.7 Tdi, l, 2001, prevoženih ca. 140.000 km. Odkar je v moji lasti je bila zamenjana sklopka (koristil garancijo, ki sem jo prejel ob nakupu), vodna pumpa, sprednja prema obnovljena, plus redni servisi (Trunk, Krulc)in drobnarije tipa mehanizem za dvig stekel ipd. Enkrat mi je celo nekaj praznilo akumulator, potem so to poštimali na Avtoelektroniki v Črnučah... Enkrat na servisu se je celo odkrilo, da je avto čipiran, oz. pod armaturo je neko stikalo, s katerim lahko vklapljam/izklapljam predelavo - trenutno imam to na off.
Pred časom mi je avto začelo tresti v menjalniku in sicer pri ustavljanju, oz., ko avto stoji - na trenutke sem imel vtis, kot bi ga nekaj dušilo, kot da "švoh diha" in se ta resonanca kaže na menjalniku. Pa ne trese pri vsakem ustavljanju, ampak kot se mu zazdi - včasih bolj, včasih manj. Pri pregledih se ni odkrilo nič - križi, spoji, končniki, vse kar je takšnega je bilo preverjeno in b/p.
No, potem mi pa zadnjič avto crkne na križišču - dobesedno. Med čakanjem na zavijanje v levo ga je malo treslo (non-stop malo naprej pa stop, pa spet naprej, pač se kolona premika) potem pa šlus. Ob poskusu vžiga je gorela lučka za "engine" - verglalo je, samo prižgal ni. S pomočjo usmiljencev sem ga porinil na pločnik in še parkrat poskusil in glej ga - zagon uspe, lučka "engine" gori. Naredim slab km, pri zaviranju mi ugasne. Potem ga prižgem od prve, brez težav in se odpeljem...?
V petek sem očistil MAF senzor in včeraj je avto zadihal, prav živahen je bil. Potem se pa danes namenim na vožnjo. Prižgem, speljem v prvi jasno, šaltam v 2. in našpona obrate nekje do 4, 4,5k in ko se obrati spustijo vklopi lučko za "engine". Parkiram, ugasnem, prižgem, ni lučke, speljem. Zadeva se parkrat ponovi in ugotovim, da je to vsakič, ko pridem nekje do 2-2,5k obratov... Nisem upal pustiti, da to dejansko stori, ko sem na gasu, tako da sem vsakič imel sklopko na standbyu...
Zdaj pa malo raziskujem, kaj bi to lahko bilo, preden se odpravim na vso možno diagnostiko in potencialno drago odpravo problema.
Če se komu sanja, kaj bi lahko bilo narobe, obenem pa pozna res pravega mojstra za kaj takšnega, naj mi prosim sporoči.
Vsi predlogi doborodošli, vsem vnaprej hvala za odziv.
Urban
Avto je Nissan Terrano II 2.7 Tdi, l, 2001, prevoženih ca. 140.000 km. Odkar je v moji lasti je bila zamenjana sklopka (koristil garancijo, ki sem jo prejel ob nakupu), vodna pumpa, sprednja prema obnovljena, plus redni servisi (Trunk, Krulc)in drobnarije tipa mehanizem za dvig stekel ipd. Enkrat mi je celo nekaj praznilo akumulator, potem so to poštimali na Avtoelektroniki v Črnučah... Enkrat na servisu se je celo odkrilo, da je avto čipiran, oz. pod armaturo je neko stikalo, s katerim lahko vklapljam/izklapljam predelavo - trenutno imam to na off.
Pred časom mi je avto začelo tresti v menjalniku in sicer pri ustavljanju, oz., ko avto stoji - na trenutke sem imel vtis, kot bi ga nekaj dušilo, kot da "švoh diha" in se ta resonanca kaže na menjalniku. Pa ne trese pri vsakem ustavljanju, ampak kot se mu zazdi - včasih bolj, včasih manj. Pri pregledih se ni odkrilo nič - križi, spoji, končniki, vse kar je takšnega je bilo preverjeno in b/p.
No, potem mi pa zadnjič avto crkne na križišču - dobesedno. Med čakanjem na zavijanje v levo ga je malo treslo (non-stop malo naprej pa stop, pa spet naprej, pač se kolona premika) potem pa šlus. Ob poskusu vžiga je gorela lučka za "engine" - verglalo je, samo prižgal ni. S pomočjo usmiljencev sem ga porinil na pločnik in še parkrat poskusil in glej ga - zagon uspe, lučka "engine" gori. Naredim slab km, pri zaviranju mi ugasne. Potem ga prižgem od prve, brez težav in se odpeljem...?
V petek sem očistil MAF senzor in včeraj je avto zadihal, prav živahen je bil. Potem se pa danes namenim na vožnjo. Prižgem, speljem v prvi jasno, šaltam v 2. in našpona obrate nekje do 4, 4,5k in ko se obrati spustijo vklopi lučko za "engine". Parkiram, ugasnem, prižgem, ni lučke, speljem. Zadeva se parkrat ponovi in ugotovim, da je to vsakič, ko pridem nekje do 2-2,5k obratov... Nisem upal pustiti, da to dejansko stori, ko sem na gasu, tako da sem vsakič imel sklopko na standbyu...
Zdaj pa malo raziskujem, kaj bi to lahko bilo, preden se odpravim na vso možno diagnostiko in potencialno drago odpravo problema.
Če se komu sanja, kaj bi lahko bilo narobe, obenem pa pozna res pravega mojstra za kaj takšnega, naj mi prosim sporoči.
Vsi predlogi doborodošli, vsem vnaprej hvala za odziv.
Urban