Stran 1 od 1
Menjava zobatega jermena in okvara alternatorja
Objavljeno: Po mar 18, 2013 12:31 pm
Napisal/-a mikecmie
Pred kratkim menjal komplet zobati jermen, mikro, vodno črpalko... čez en teden je prišlo do okvare alternatorja (ful zasmrdelo, posveti lučka, da se akomulator ne fila).
Je lahko to kako povezano in kaj lahko preverim, če je bila napaka pri menjavi jermena?
Avto je Renault Megane, dci.
Re: Menjava zobatega jermena in okvara alternatorja
Objavljeno: Po mar 18, 2013 1:05 pm
Napisal/-a a_sist
Popolnoma enaka stvar se je meni zgodila pri mazdi en teden po velikem servisu. Kaj je pa bilo? Pri meni je zaribal ležaj od rolice in je nato jermen drsal po njem, dokler se ni scvrl in strgal (v roku 30 sekund ), čez en teden je začel rožljati pa še napenjalec.. tako da ti priporočam da zamenjaš jermen, rolico in šponar - vse v kompletu.
Re: Menjava zobatega jermena in okvara alternatorja
Objavljeno: Po mar 18, 2013 1:07 pm
Napisal/-a mikecmie
a_sist je napisal/-a:Popolnoma enaka stvar se je meni zgodila pri mazdi. Kaj je pa bilo? Pri meni je zaribal ležaj od rolice in je nato jermen drsal po njem, dokler se ni scvrl in strgal (v roku 30 sekund ), čez en teden je začel rožljati pa še napenjalec.. tako da ti priporočam da zamenjaš jermen, rolico in šponar - vse v kompletu.
Vse to je bilo menjano en teden nazaj pri menjavi jermena...
Vprašanje je bolj, če je lahko pri menjavi kaj narobe, da zadeva škripne...
Re: Menjava zobatega jermena in okvara alternatorja
Objavljeno: Po mar 18, 2013 1:08 pm
Napisal/-a a_sist
mikecmie je napisal/-a:a_sist je napisal/-a:Popolnoma enaka stvar se je meni zgodila pri mazdi. Kaj je pa bilo? Pri meni je zaribal ležaj od rolice in je nato jermen drsal po njem, dokler se ni scvrl in strgal (v roku 30 sekund ), čez en teden je začel rožljati pa še napenjalec.. tako da ti priporočam da zamenjaš jermen, rolico in šponar - vse v kompletu.
Vse to je bilo menjano en teden nazaj pri menjavi jermena...
Vprašanje je bolj, če je lahko pri menjavi kaj narobe, da zadeva škripne...
Pri glavnem servisu si menjal tudi jermen alternatorja in šponarje?
Re: Menjava zobatega jermena in okvara alternatorja
Objavljeno: Po mar 18, 2013 1:28 pm
Napisal/-a mikecmie
a_sist je napisal/-a:mikecmie je napisal/-a:a_sist je napisal/-a:Popolnoma enaka stvar se je meni zgodila pri mazdi. Kaj je pa bilo? Pri meni je zaribal ležaj od rolice in je nato jermen drsal po njem, dokler se ni scvrl in strgal (v roku 30 sekund ), čez en teden je začel rožljati pa še napenjalec.. tako da ti priporočam da zamenjaš jermen, rolico in šponar - vse v kompletu.
Vse to je bilo menjano en teden nazaj pri menjavi jermena...
Vprašanje je bolj, če je lahko pri menjavi kaj narobe, da zadeva škripne...
Pri glavnem servisu si menjal tudi jermen alternatorja in šponarje?
Ja, mikro jermen. Verjetno tudi šponarje...
Re: Menjava zobatega jermena in okvara alternatorja
Objavljeno: Po mar 18, 2013 1:31 pm
Napisal/-a abbe
preveri če je res bilo menjano.ker verjetno lahko pomeni marsikaj.
sicer pa dvomim da je to kakorkoli povezano. vsaj jaz ne vidim povezave.
Re: Menjava zobatega jermena in okvara alternatorja
Objavljeno: Po mar 18, 2013 3:17 pm
Napisal/-a ESX
mikecmie je napisal/-a:Pred kratkim menjal komplet zobati jermen, mikro, vodno črpalko... čez en teden je prišlo do okvare alternatorja (ful zasmrdelo, posveti lučka, da se akomulator ne fila).
Je lahko to kako povezano in kaj lahko preverim, če je bila napaka pri menjavi jermena?
Avto je Renault Megane, dci.
Lahko je bil jermen alternatorja premočno našponan in je šu ležaj
Re: Menjava zobatega jermena in okvara alternatorja
Objavljeno: Po mar 18, 2013 3:41 pm
Napisal/-a abbe
teli megani majo že avtomatski šponer.
jst bi prej reku da je zaribala jermenica na alernatorju pa je to povzročilo okvaro alternatorja. al pa je pač crknu zarad dotrajanosti oziroma obrabe.
Re: Menjava zobatega jermena in okvara alternatorja
Objavljeno: Po mar 18, 2013 7:37 pm
Napisal/-a tristan01
abbe je napisal/-a:teli megani majo že avtomatski šponer.
jst bi prej reku da je zaribala jermenica na alernatorju pa je to povzročilo okvaro alternatorja. al pa je pač crknu zarad dotrajanosti oziroma obrabe.
Si precej blizu prave diagnoze. Tile motorji so imeli težave z alternatorjem. Ležaj ob jermenici je izpostavljen in s časoma zariba. Ko se ležaj razleti do konca se zgodi, kar je opisano. Sem imel podoben primer na Cliu pri cca 115.000km (prvi lastnik in so kilometri realni). Bo treba do mehanika, preverit stanje alternatorja, kupiti še en jermen, ter preveriti stanje jermenice na alternatorju. Lahko se zgodi da je drsala po ohišju alternatorja in je zvita ali obrabljena.
LP Tristan01
Re: Menjava zobatega jermena in okvara alternatorja
Objavljeno: Po mar 18, 2013 10:46 pm
Napisal/-a joztom
Če samo ne fila, je sam alternator, njegov ležaj, skratka za avtoelektričarja, če pa je tudi servo odpovedal in če ta ni na električno pumpo, je šla jermenica na glavni gredi. Po predpisih se ob menjavi zobatega jermena, menja tudi opisana jermenica, Jo pa najraje ne, ker je najmanj 120€. Lahko je napaka marsikje, tudi kakšna vgrajena nova rolca, šponar, ki nista kvalitetna, ampak kitajski ponaredek.
Re: Menjava zobatega jermena in okvara alternatorja
Objavljeno: To mar 19, 2013 12:16 am
Napisal/-a lisko
joztom je napisal/-a:Če samo ne fila, je sam alternator, njegov ležaj, skratka za avtoelektričarja, če pa je tudi servo odpovedal in če ta ni na električno pumpo, je šla jermenica na glavni gredi. Po predpisih se ob menjavi zobatega jermena, menja tudi opisana jermenica, Jo pa najraje ne, ker je najmanj 120€. Lahko je napaka marsikje, tudi kakšna vgrajena nova rolca, šponar, ki nista kvalitetna, ampak kitajski ponaredek.
Daj mi nekaj povej. Kak veš da ni kitajski ponaredek , če pa ga v evropi prepakirajo/zapakirajo in ob enem preverijo vizualno če je vse ok?
Re: Menjava zobatega jermena in okvara alternatorja
Objavljeno: To mar 19, 2013 8:15 am
Napisal/-a hippo
Ponavadi ob velikem servisu ne menjajo rolce alternatorja (prosti tek, če ga alternator ima), potem pa le ta odleti in seveda moraš ponavadi spet šponarje menjat, ker jih zabije oz. poškoduje (vsaj ponavadi je tako) + plačat delo, ki je ponavadi precej visok strošek. Če bi pa to zamenjal ob velikem servisu je pa strošek minimalen... Je pa tudi res, da nekateri še orodja nimajo za zamenjavo prostega teka.
Je pa problem pri 1.9 dci-jih, ker ima rolca 7 utorov in je zelo draga (cca 100 eurov) in jo ponavadi mehaniki nočejo menjat, ker s tem umetno nižajo ceno velikega servisa, da imajo "dobro reklamo, kao kako poceni so".
Re: Menjava zobatega jermena in okvara alternatorja
Objavljeno: To mar 19, 2013 11:42 am
Napisal/-a D12J12
Čist tko moje mnenje, prej je bil gor stari jermen in stari šponarji in možno je da vse skupaj ni bilo več tako našponano kot pa je sedaj pri novih šponarjih in jermenu in da je zaradi nekoliko večje sile odpovedal ležaj.