Stran 1 od 1
smisel menjave klinastega jermena ob menjavi zobatega
Objavljeno: Po apr 15, 2013 1:31 pm
Napisal/-a bridgestone
Imam predračun (paket vedno vredno) za zamenjavo garniture zobatega jermena z vodno črpalko in napenjalcem za A4 2.0 TDI za 380€, zraven sem rekel naj prištejejo še 20€ za klinasti jermen, svetovali pa so mi še napenjalec in rolbo klinastega v znesku 80€, pa me zanima ali si delam še ta strošek ali ne?
Načeloma če bo kaj narobe z klinastim jermenom je treba še enkrat podreti prednji del avta (obijač z vezno steno in hladilniki), po drugi strani pa to kar ti priporočajo na uradnem servisu je vse pretirano, saj se jim gre le za $$$. Nova vozila z istimi jermeni imajo intervale na 180.000 km.
Avto ima sedaj 120.000km.
Re: smisel menjave klinastega jermena ob menjavi zobatega
Objavljeno: Po apr 15, 2013 1:35 pm
Napisal/-a čare
Če bi delal sam je v bistvu vseeno in bi si ga zamenjal ko bi bilo potrebno tako pa boš 2X plačal delo ko ti bo mogoče čez 200,10000 ali 90000 km odtrgalo jermen ali pa bo šponar začel ropotat.
Re: smisel menjave klinastega jermena ob menjavi zobatega
Objavljeno: Po apr 15, 2013 4:33 pm
Napisal/-a RedBaron
pa nabavi neoriginal mikro jermen, španer in tiso kolo, nekaj ceneje verjetjno bo.
Re: smisel menjave klinastega jermena ob menjavi zobatega
Objavljeno: To apr 16, 2013 9:55 am
Napisal/-a kosir1234
Če je res tok treba podret za menjavo, potem se pa skor res splača, če neboš sam delu...
Re: smisel menjave klinastega jermena ob menjavi zobatega
Objavljeno: To apr 16, 2013 11:11 am
Napisal/-a denko4
Ne vem kje se ta jermen, ker ne poznam tega motorja, ampak če obstaja možnost, da ga ob utrganju kako potegne pod zobatega in ta preskoči ali se utrga, ga absolutno menjaj. V vsakem primeru pa, če misliš imeti avto menjaj vse in si miren.
Re: smisel menjave klinastega jermena ob menjavi zobatega
Objavljeno: To apr 16, 2013 12:02 pm
Napisal/-a Templar
Glede na to, da če že podirajo je strošek 80EUR danes minimalen, ker v kolikor ti začne španar ropotat, ti lahko izrabi jermen (drgne po jermenu), strošek dela pa bo dvojen. Ti razni napenjalci in mikro jermeni se najbolje menjajo tako ker SE izrabijo slej kot prej. Enako kot da bi pri okvari odmičnega ležaja skopke menjal samo ležaj ne pa tudi lamele, ker bi prihranil... Strošek dela pa je če menjaš ločeno dvojen in to ni zanemarljivo.
Re: smisel menjave klinastega jermena ob menjavi zobatega
Objavljeno: To apr 16, 2013 2:25 pm
Napisal/-a bridgestone
okej bom menjal še to, čeprav teh 80€ zame ni ravno malo, sploh ker je to treba prišteti originalnim 380€ za zobati jermen (kit), pa še 10€ mikrojermen + 20 za hlad. tekočino + 170 eurov za redni servis + 50 za menjavo zav olja, čez cajt bo pa to pa to pa to....
Skratka se mi zdi da Audi ni ravno poceni za vzdrževat.
Namen sem mel menjat tudi sklopko, ki pa je odkar se je vreme ogrelo čudežno nehala drseti. (tist bi me prišlo še cca 500€)
Neoriginal zadev se ne splača not dajat, saj niso nič cenej, ker Audi ponuja na vse 20% popusta + 2 letno garancijo na menjavo.
Druge znamke so že v osnovi cenej in ponujajo do 40% popusta.
Re: smisel menjave klinastega jermena ob menjavi zobatega
Objavljeno: Sr apr 17, 2013 6:47 am
Napisal/-a hippo
bridgestone je napisal/-a:Neoriginal zadev se ne splača not dajat, saj niso nič cenej, ker Audi ponuja na vse 20% popusta + 2 letno garancijo na menjavo.
Ceneje niso zato, ker ne veš kje iskati...
Edino, kar je plus je tista njihova garancija, vse ostalo je pa Zlatarstvo VAG.
Re: smisel menjave klinastega jermena ob menjavi zobatega
Objavljeno: Sr apr 17, 2013 1:36 pm
Napisal/-a čare
Če ti je 80€ drago potem prodaj Audija in si kupi punta Mk I in vozi.
Re: smisel menjave klinastega jermena ob menjavi zobatega
Objavljeno: Sr apr 17, 2013 2:42 pm
Napisal/-a TOYOTA
neoriginalni deli so do 50 ali več % cenejši od oem...ni mi pa jasno, da moraš podreti vezno steno in hladilnik, da zamenjaš en ubogi jermen....bedasto! je to res?
Re: smisel menjave klinastega jermena ob menjavi zobatega
Objavljeno: Če apr 25, 2013 10:19 pm
Napisal/-a pristavc
50 eurou za menjavo zavornega olja? haha res strošek, na vseh štirih zavornih cilindrih odšraufaš nipl za prezračevanje, pustiš da teče vmes dolivaš da ne zmanka in k nov ole vn prteče, preluftaš, in to je to.