Stran 1 od 1
Trda zavora
Objavljeno: Sr apr 24, 2013 5:34 am
Napisal/-a SamirRS
Živjo
Imam Laguno 2 ph2 2.2dci. Začela mi je nagajat zavora. Ko se vozim vse deluje super, na parkirišču pa ko parkrat zabremzam in obrnem volan pa postane zavora trda. Ko parkrat dodatm gas, zavore spet delujejo OK. Kaj bi lahko bilo, mogoče zrak v sistemu?
Re: Trda zavora
Objavljeno: Sr apr 24, 2013 6:55 am
Napisal/-a zcmr
Nekje pusca vakum ali vakum crpalka ne zmore vec crpati dovolj .
Re: Trda zavora
Objavljeno: Sr apr 24, 2013 8:02 am
Napisal/-a SamirRS
Ok hvala, tege verjetno sam ne morem preveri? Verjetno potrebujem kakšno posebno orodje?
Re: Trda zavora
Objavljeno: Sr apr 24, 2013 8:37 am
Napisal/-a Energetik81
SamirRS je napisal/-a:Ok hvala, tege verjetno sam ne morem preveri? Verjetno potrebujem kakšno posebno orodje?
Delno lahko brez orodja. Preglej vakuum cevko, ki pelje na servoojačevalnik, če je kaj napokana, luknjasta itd.
Če je pa fuč vakuum pumpa ali ojačevalnik, potem brez orodja in znanja ne bo šlo.
Re: Trda zavora
Objavljeno: Sr apr 24, 2013 9:13 am
Napisal/-a SamirRS
OK hvala za hitro pomoč.
To cevko verjetno najdem nekje pri rezervuarčku za zavorno tekočino?
Re: Trda zavora
Objavljeno: Sr apr 24, 2013 10:21 am
Napisal/-a Energetik81
Zadaj za rezervoarčkom je ena velika plehnata okrogla posoda. Nanjo pride vakuum cevka.
Una stvar, označena z B:

Re: Trda zavora
Objavljeno: Sr apr 24, 2013 7:50 pm
Napisal/-a čare
če ti v treh sekundah 5X pohodiš bremzo bo v vsakem primeru trda,če pa to narediš 5X v 15 sekundah pa ti po vsej verjetnosti nekje nekaj ne tesni.
Re: Trda zavora
Objavljeno: Sr apr 24, 2013 9:06 pm
Napisal/-a SamirRS
Ko je avto na štantgasu pritisnem recimo 3x v 10sekundah pa je zavora trda. Sem gledal, danes malo če kje kaj pušča. Zgleda OK. Bo kaj narobe, če dam cev dol in probam z prstom če se dela vakuum? je potrebno potem odzračit sistem mogoče? Aja še to, cev, ki gre v zavorni cilinder je taka trda plastična, zraven sta pa še mislim, da dve gumijaste ki gresta nekam v motor, čemu so namenjene te cevke?
Re: Trda zavora
Objavljeno: Sr apr 24, 2013 9:19 pm
Napisal/-a lisko
SamirRS je napisal/-a:Ko je avto na štantgasu pritisnem recimo 3x v 10sekundah pa je zavora trda. Sem gledal, danes malo če kje kaj pušča. Zgleda OK. Bo kaj narobe, če dam cev dol in probam z prstom če se dela vakuum? je potrebno potem odzračit sistem mogoče? Aja še to, cev, ki gre v zavorni cilinder je taka trda plastična, zraven sta pa še mislim, da dve gumijaste ki gresta nekam v motor, čemu so namenjene te cevke?
Motorni vakum....krmilje egr...turbine....pa še kaj.
Lahko daš dol in probaš....ampak težko da boš kaj ugotovil.
Re: Trda zavora
Objavljeno: Sr apr 24, 2013 10:20 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Brez "vakum metra" se bo bore malo diagnosticiralo.
Edino kar lahko preverite:
- snamite plastični čep ( na zgornji sliki je označen B ), s cevko preverite ali je kakšna tekočina v ojačevalcu zavor.
Če je:
- prozorna je voda
- rumeno rjava tekočina je zavorno olje / v tem primeru se je zavorna tekočina občasno dolivala v zbiralnik ( potrebno bo urediti glavni zavorni cilinder )
Potegnite ven s šprico in cevko / notranjost mora biti suha
Lep pozdrav
Re: Trda zavora
Objavljeno: Pe apr 26, 2013 11:16 am
Napisal/-a ESX
Fan jest bi te pa prosil, če bi lahko napisal, kako ter kje se z vakuum metrom meri pri ojačevalcu zavor ?
Daš vakuum meter pred ali za enosmerni ventil ? oboje ?
Je normalno, da ko avto laufa da kazalec od vakuum metra skače ?
Če bi lahko malo opisal postopek.
Re: Trda zavora
Objavljeno: Pe apr 26, 2013 9:54 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Zmeraj se meri na kraju cevi, torej na tem delu, ki je vstavljen v ojačevalec zavor.
Meri se v prostem teku motorja, v koliko je kazalček na manometru nemiren, je zanič enosmerni ventil na cevi. Če bi vedel tip motorja, bi lahko napisal koliko podtlaka mora imeti v prostem teku.........................
V koliko pa vam ni predaleč Ljubljana/Vič, se oglasite in bom pogledal/izmeril ( 5 minut dela )
Lep pozdrav