Stran 1 od 1

Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: To maj 07, 2013 9:57 pm
Napisal/-a čare
Se morda komu sanja zakaj po tistem ko sem podrl zadnje klešče pedal ni več tak kot prej??Stvar je taka.Malenkost mi je štekal vzvod ročne in sem klešče podrl (vzel ven batek) in potem očistil,namazal,pregonil vzvod in batek dal nazaj.Zadevo sem prezračil ampak pedal je bil še vedno gumijast in zavora ni imela takega učinka kot bi moral bit.Danes sem zamenjal še glavni zavorni valj in zadevo najbrž da ene 143 X prezračil pod pritiskom in na pumpanje in ja bolje je ampak še vedno ni to to.naj povem da sem eno čeljust zaradi istega problem že zamenjal z rabljeno katero sem samo namontiral in je bilo OK tista moja stara pa se je prodala naprej in sedaj človeku deluje normalno (res je da sem jo še enkrat podrl gledal v njo kot tele ,sestavil nazaj in jo dal tistemu ki mi je "novo" prodal nazaj da jo je dal na avto ki je bil za kose...)Kaj za boga je v tej čeljusti da mi zako zyebe znanje??Še malo se bom zahebaval in v skrajni sili dal nazaj bobne (narejena je bila predelava na diske avto pa je Marea)

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: To maj 07, 2013 10:07 pm
Napisal/-a primozek68
Ja če se ti zdijo klešče v redu, potem bi iskal naslednjo možno stvar-po moje lajtunge.

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: To maj 07, 2013 10:09 pm
Napisal/-a čare
Ma vse je v redu,dokler je nisem narazen dal je delalo.

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: To maj 07, 2013 10:15 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ko se je sestavljalo, ni bil batek postavljen v "nulti položaj", sedaj pa vse lepo "diha" ......................... posledično se čuti na zavorni stopalki - mehka. Bo potrebno še enkrat podreti, postaviti zavorni batek v začeten položaj in sestaviti. Drobovje v zavornem cilindru sicer izgleda preprosto, pa ni.

Lep pozdrav

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Sr maj 08, 2013 5:26 am
Napisal/-a čare
Nulti polozaj pa je kje ??

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Sr maj 08, 2013 3:02 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Glede na to, da si mehanik, predvidevam, da si batek navil do konca nazaj in ga pravilno nastavil, da se ploščice vsedejo v utor v batku. Ali morda nisi tega naredil?

Zdej pa dej naredi tako: Zajlo od ročne popusti in jo odmontiraj iz klešč. Klešče vzami stran, batek navij do konca nazaj,postavi ga v pravilni položaj, in dej klešče nazaj gor. poženi motor in napumpaj nožno bremzo.Še enkrat odzrači, pripni zajlo gor, malo jo nastavi,ampak samo tulk,da bo ročna v kabini čimela isto malo lufta. Levi in desni vzvod (na obeh kleščah), pa morata biti ob spuščeni ročni naslonjena na nosilec vzvodov - se pravi na začetnem položaju.Naredi probno vožnjo,pa bi moral bil pedal ok in zavorni učinek maximalen. Tako jaz delam in bremze vedno primejo tipi-topi.
Sicer je pa tako, da glede na to,da si klešče podiral,spucal in namazal, je sedaj pedal bolj mehek,kot je bil prej,ko je batek laufal "na suho".

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Sr maj 08, 2013 7:44 pm
Napisal/-a čare
Točno tako je bilo narejeno.Zajla sploh ni bil nataknjena dokler se ni prezračilo,najbolj butasto od vsega pa se mi zdi,ker sem včeraj podrl totalno zaribano čeljust od stilota kjer je bila gumica kot bi jo psu dal v gobec za par minut,zadevo namazal(nikjer niso imeli gumic na zalogi) sestavil prezračil in zadeva deluje normalno...Kaj je mene zyebalo nimam pojma.

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Sr maj 08, 2013 8:30 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Preden se zavorni batek porine v cilinder, je potrebno preveriti ali je avtomat v batku na nuli, to je začetek od tu naprej se nastavlja, lukjnico v batku je potrebno ščistiti ( luknjica je na robu batka, kjer se usede protiprašna gumica ), če je prehodna se avtomat v batku sam postavlja v nulo. Preden se batek začne vrteti, ga je potrebno postaviti v pokončni položaj ( "cahni" so tiste dve zareze, moraja stati pravokotno na cilinder ), poriniti v cilinder in šele nato vrteti.
Pred menjavo glavnega zavornega valja bi lahko blokiral zavorne cilindre ( na fleksibilnih ceveh se stisne ) in preveril, kaj pravi višina pedala. Če bi bila visoka, se snema klešče, in pri vsakem kolesu, ko se sname klešče se preveri višino stopalke. Tam kjer pade, tam je napaka.

Lep pozdrav

PS

V koliko ne boste našli zavornih tesnil, jih imam jaz - na zalogi

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Sr maj 08, 2013 9:18 pm
Napisal/-a čare
Avtomat predvidevam da je tist "bat" v batki ki ima navoj on je na nuli kdaj?Luknjica je spucana in prehodna.Cahni??Tiste dve zareze kamor se vsede štift od ploščice?

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Sr maj 08, 2013 10:14 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Avtomat je mišljeno to kar je v zavornem batku, sestavljajo ga: konusni nastavljalec, potisni ležaj, drsna podloška, vzmet, varovalna podloška in tesnilo.
"cahni" ja tiste dve zareze, kjer se vsede izboklina od zavorne ploščice
V koliko ga imate demontiranega, se oglasite pri meni in vam bom pokazal.

Lep pozdrav

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Če maj 09, 2013 8:37 am
Napisal/-a ESX
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
( "cahni" so tiste dve zareze, moraja stati pravokotno na cilinder )


kako pravokotno na cilinder ??

Slika

Je pravilno tako kot sta rdeče ali modre pike ?

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Če maj 09, 2013 12:11 pm
Napisal/-a Fan
rdeče pike

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Če maj 09, 2013 12:11 pm
Napisal/-a Fan
rdeče pike

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Če maj 09, 2013 1:51 pm
Napisal/-a čare
:D in potem je tuki spet Čare s problemom ker ima njegova čeljust 4 cahne.Kateri so potem tapravi? svašta.

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Če maj 09, 2013 6:29 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
čare je napisal/-a::D in potem je tuki spet Čare s problemom ker ima njegova čeljust 4 cahne.Kateri so potem tapravi? svašta.


Hm...ja to je tudi meni znano :D
Po mojem je tako, da mora bit bat vstavljen tako,kot je na zgornji sliki (v obliki +), potem pa ga zavrtiš do konca notri. Če pa je notri vstavljen v obliki x, pa je narobe.

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Če maj 09, 2013 6:39 pm
Napisal/-a Fan
TrijoAdijo je napisal/-a:
čare je napisal/-a::D in potem je tuki spet Čare s problemom ker ima njegova čeljust 4 cahne.Kateri so potem tapravi? svašta.


Hm...ja to je tudi meni znano :D
Po mojem je tako, da mora bit bat vstavljen tako,kot je na zgornji sliki (v obliki +), potem pa ga zavrtiš do konca notri. Če pa je notri vstavljen v obliki x, pa je narobe.


X2

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Če maj 09, 2013 7:19 pm
Napisal/-a čare
In potem je tuki spet Čare ki je prej bil na valarjih in imajo sprednje zavore 0% razlike zadnje pa 6 s tem da tista ki ni bila podrta prime slabše.Pedal pa se tudi neki popravlja oz. je to to.Je možno da se je moral unest/naštelat (cilinder)??Svašta,svašta.

Re: Zadnje zavorne klešče

Objavljeno: Če maj 09, 2013 8:22 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ja je možno, če je luknjica v zavornem batku prehodna, se avtomat sam postavi na "nulo" in od tu naprej sam nastavi.
Ta zavorni cilinder ki je bil podrt in namazan, sedaj lepše deluje in lahko prenaša več sile na zavorne ploščice.

Lep pozdrav