Stran 1 od 2
Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: Ne maj 12, 2013 9:54 pm
Napisal/-a before
Pozdravljeni!
Imam eno vprašanje, upam, da ga zastavljam v pravi rubriki. Torej: moj brat ima Renault Thalio letnik 2001 in mu je že drugič odpovedal ključ za zagon motorja. Prvič je dal to popraviti, sedaj po par letih, ko se je ponovno pokvaril, pa pravi, da bi ga popravilo preveč stalo, glede na starost vozila, ki ga za povrh niti ne vozi več kaj dosti, in ga zanima, če bi se dalo zaobiti vso to vartnostno elektroniko blokade motorja. Na pooblaščenem servisu to ni moč urediti, zato sprašujem na tem mestu, če mi kdo lahko da kakšen nasvet glede te težave.
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: Ne maj 12, 2013 10:48 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Ja, s testerjem se da izklopiti blokado motorja - to lahko mehanik naredi, da lažje diagnosticira napako na vozilu. Vendar je potrebno vklopiti nazaj.
Na servisu vam tega ne smejo izklopiti - če vam po kakšnem ključu ukradejo vozilo, vam je servis dožan povrniti škodo.
Lep pozdrav
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: Po maj 13, 2013 8:37 pm
Napisal/-a before
Da pooblaščen servis tega ne bo storil, mi je jasno (čeprav bi se o smiselnosti te doktrine dalo debatirati, glede na starost vozila - ampak je kakor pač je). Mene zanima, če to lahko opravijo v kakšni drugi avtomehanični delavnici (konkretno v Mariborski okolici). Je to sploh legalno?
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: Po maj 13, 2013 8:44 pm
Napisal/-a Fan
NE, ni legalno!
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: Po maj 13, 2013 8:51 pm
Napisal/-a čare
No ja zakonsko prepovedano ravno ni.
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: Po maj 13, 2013 9:04 pm
Napisal/-a NoF3ar
S katero strojno opremo gre to naredit?
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: Po maj 13, 2013 9:37 pm
Napisal/-a Fan
čare je napisal/-a:No ja zakonsko prepovedano ravno ni.
Pozdravljeni
Vse kar je na vozilu z namenom varnosti, mehanik/mojster/delavnica na svojo odgovornost odklaplja in je za to početje kazensko/materialno odgovoren. Preverjeno. Se je izklopilo na MB C klase, naredilo se je uslugo stalni stranki ( v znani delavnici na Viču ), ko pride do denarja bo uredil, vozilo je čez 10 dni izginilo ....................... s pomočjo tržnega inšpektorja pa je delavnica ( bivši ) stranki povrnila vso nastalo škodo ................. ja, vozilo je bilo dobro prodano.
@NoF3ar
S testerjem.
Lep pozdrav
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: Po maj 13, 2013 9:42 pm
Napisal/-a čare
Tisti ki gre na nekaj vrednem avtu to delat je itak en navaden bik ampak Thalia je itak tako grda (se opravičujem avtorju) da če že bi jo kdo odpeljal bi jo kmalu nazaj pripeljal.Sicer pa a je lastnik MB-ja mel dokaz da so mu ga deblokirali??Če ni imel je tista delavnica malo nora če je to priznala.
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: Po maj 13, 2013 9:54 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Jap, na računu je pisalo, pri opombah
Lep pozdrav
PS
12 let star MB tudi ni zlata vreden, pa vendar je za njega dobil več, kot pa ga bi prodajal na trgu
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: To maj 14, 2013 8:20 am
Napisal/-a nebivedu
Dobil je verjetno dvakrat toliko. Prvič ko je avto prodal v srbijo in prijavil, da je ukraden in drugič, ko mu je servis še enkrat plačal avto.
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: To maj 14, 2013 8:53 am
Napisal/-a Templar
Fan je napisal/-a:NE, ni legalno!
Mogoče samo malo popravim terminologijo:
Izklop blokade je dovoljeno (kar ni prepovedano je dovoljeno) pa tudi tak poseg v avto NE vpliva na varnost drugih udeležncev v prometu.
Je pa res, da tisti, ki izvede takšen odklop je odgovoren za iz tega dogodka nastalo škodo. Če stranka sama naroči izklop gre to izključno na strankino odgovornost in bi se delavnica morala zavarovati in stranki to napisati na račun. V kolikor delavnica to izvede kot "pol sanacijo" oz popravilo napake na vozilu bi morala stranko o tem obvestiti. V kolikor tega ne naredi nosi odgovornost.
V vsakem primeru gre za civilno odgovornost za nastalo škodo zaradi takega odklopa (vozilo je ukradeno).
V primeru kazenske odgovornosti pa je potrebno dokazat namen tistega, ki je blokado izklopil, da je to storil z namenom storitve kaznivega dejanja (pomoč pri kraji ali celo storitev kraje)
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: To maj 14, 2013 10:14 am
Napisal/-a J.McLane
Bi se strinjal s Templarjem.
Če pa kdo še vztraja, da to ni legalno iz strani serviserja, naj mi pa kdo pojasni kako je lahko oglaševanje in izvajanje odstranitve DPF filtra legalna?
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: To maj 14, 2013 10:40 am
Napisal/-a abbe
J.McLane je napisal/-a:Bi se strinjal s Templarjem.
Če pa kdo še vztraja, da to ni legalno iz strani serviserja, naj mi pa kdo pojasni kako je lahko oglaševanje in izvajanje odstranitve DPF filtra legalna?
spet si začel z ekologijo.a res moraš al kaj? v vsaki temi kjer je možno vrineš to notr?
a nebi raj enkrat za spremembo napisal da ni legalo čipat vozil pa vseen to počnemo vsi?
drgač pa oglaševanje ni prepovedano.odstranitev pa tut ni.pokaži mi alinejo v zakonu kjer piše da je prepovedano.
ON: nisem prepričan da se da z univerzalnim testerjem odstraniti blokado vžiga. lahko jo odstraniš samo za 1 vžig motorja,trajno pa ne.
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: To maj 14, 2013 12:06 pm
Napisal/-a Templar
Če smo pri odstranjevanju DPF filtrov:
Tehnično gledano je vsako predrugačenje vozila, ki vpliva na javno vodene podatke potrebno nekje zavest. In DPF filter nedvomno vpliva na izpuste, ker se na tej podlagi določa tudi davek pri novem vozilu. Čisto po zakonu je takšno predrugačenje potrebno vpisat enako kot dimenzije pnevmatik, saj je vozilo drugačno kot tipsko vozilo na podlagi katerega je bila pridobljena homologacija. Razlika je samo, da policist za cesto težje preveri tehnično ustreznost vozila glede izpustov kot dimenzijo pnevmatik oz. niti nima tega znanja ne aparatur (to delajo pooblaščene inštitucije na tehničnem pregledu). Po domače povedano, lahko bi težili na tehničnem za odstranjen DPF filter ni debate. Je pa to vsekakor obveznost lastnika, da registrira/homologira/zavede takšne predelave in ne na firmi, ki izvaja predelave.
Vsekakor pa je ilegalno vozilo predrugačit na način ki bi vplival na varnost drugih udeležencev v prometu. Zakaj široka definicija? Ker če bi bila bolj eksplicitna bi se vedno našel kdo, ki bi ugovovil, da glede na to, da ne moreš imet na odbijaču montirane špice bi si montiral rezilo...
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: To maj 14, 2013 12:56 pm
Napisal/-a abbe
na tehničnem ne bo nihče ugotovil da nimaš dpf-ja gor. sploh pa ne po plinih
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: To maj 14, 2013 1:29 pm
Napisal/-a ESX
abbe je napisal/-a:Bi se strinjal s Templarjem.
ON: nisem prepričan da se da z univerzalnim testerjem odstraniti blokado vžiga. lahko jo odstraniš samo za 1 vžig motorja,trajno pa ne.
Tako je z univerzalnim ali pa namenskim testerjem se imobilizatorja ne da kar tako izklopit.
Da to nardiš je kar nekaj dela in znanja.. odlotat čip (eprom), ga prebrat z programatorjem priredit vsebino in nazaj zalotat
Največji problem je seveda pravilno popravit vsebino eproma

Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: To maj 14, 2013 4:37 pm
Napisal/-a NoF3ar
Hvala ESX,
Točno, to sem jaz hotel vedeti, v prejšnem postu, ko sem vprašal, s katero strojno opremo . Saj so nekateri tukaj napisali, koda je to eden ON/OFF gumb in to to. Branje čipa, in kasnejšo pravilna ureditev bo stala vsaj za 3 kluče. Problem nastane takrat, kadar je coda vstavljenja v Micro procesorje, katere gre prebrat vendar v veliki meri, so neuspešni pri ponovnem zapisovanju podatkov. Kakor koli, če neobstaja takšen tester kot so ga nekateri opisali z "ON/OFF" gumbom, potem ti to močno odsvetujem.
Kot je ESX povedal, je tudi tukaj 100 in 1 možnost, da gre kaj narobe, kar privede do uničene motorne elektronike, kar pa lahko stane več kot Thalia.
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: To maj 14, 2013 6:26 pm
Napisal/-a thunderbolt
before: malo poišči po spletu (tudi bolha), saj se da na novo sprogramirat ključ že za 20€ (avtoelektronika, ključek,...). Sicer je to odvisno od avta do avta, ampak probat ni greh (ključ od lagune I se je dalo na ta način "rešit").
Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: To maj 14, 2013 7:52 pm
Napisal/-a before
Templar je napisal/-a:Izklop blokade je dovoljeno (kar ni prepovedano je dovoljeno) pa tudi tak poseg v avto NE vpliva na varnost drugih udeležncev v prometu.
Je pa res, da tisti, ki izvede takšen odklop je odgovoren za iz tega dogodka nastalo škodo. Če stranka sama naroči izklop gre to izključno na strankino odgovornost in bi se delavnica morala zavarovati in stranki to napisati na račun. V kolikor delavnica to izvede kot "pol sanacijo" oz popravilo napake na vozilu bi morala stranko o tem obvestiti. V kolikor tega ne naredi nosi odgovornost.
Sam imam skoraj identično mišljenje glede tega (to kar je označeno z debelimi črkami), zato mislim, da se bodo morali pristojni za to, ali proizvajalci avtomobilov ali avtomobilistične zveze, slej kot prej pogovoriti o tem. V tako ničvrednem vozilu blokada zagona motorja res ni več nujna, ker vozilo tudi ni več v garanciji, pa tudi za tatove ne nezanimivo. Veliko pa bi pomenilo to lastnikom takšnih vozil. Ampak jaz se ne bom šel neke revolucije na tem področju, sem zgolj povprašal o tem na bratovo željo, ko sem mu omenil, da sem član tega foruma. Hvala vsem za odgovore!

Re: Renault Thalia - ključ za zagon vozila
Objavljeno: To maj 14, 2013 8:16 pm
Napisal/-a ESX
NoF3ar je napisal/-a:Točno, to sem jaz hotel vedeti, v prejšnem postu, ko sem vprašal, s katero strojno opremo .
Jih je več najbolj uporabljeni CarTool samo kot si že sam napisal, stvar ni tako enostavna da bi prebral eprom v programu kliknil čudežni unlock in je urejeno. Žal ne gre tako.
Takole nekako zgleda, ko prebereš eprom
