Stran 1 od 1

Xsara Picasso 2.0 HDI, l. 2003, gorijo pozicijske

Objavljeno: Če maj 16, 2013 9:13 am
Napisal/-a zzitop
Pozdravljeni!

Imamo podoben problem kot kolega hecko20 s Peugeot 406 HDI 2.0, isti letnik.
Vprašal sem že na citroen forumu, pa bi še tukaj prilepil moje vprašanje:



Oče od partnerke ima nenavaden problem na omenjenem vozilu, torej Xsara Picasso 2.0 HDI, l. 2003, motor RHY.
Obeh desnih pozicijskih luči (spredaj in zadaj) ni nikakor mogoče ugasniti. Razen z odklopom kleme iz akumulatorja. Avto ima tudi vlečno kljuko (od Bartola, torej ni original vgradnja), dobil je namig, da bi od tam lahko prišla težava.
No, na uradnem citroen servisu (AVTOHIŠA ŠTOLFA iz Komna na Krasu) niso odkrili še nič konkretnega, pravijo, da si morajo vzet bistveno več časa in vse prekontrolirati.
So pa odkrili preko priklopa na tester, da ta signal pride iz računalnika avtomobila. In da bo po vsej verjetnosti potreben nov računalnik (body computer).
Ta računalnik je precej drag, zato me zanima, če je komu ta težava že poznana in kako jo najugodneje rešiti?
Je možno kako popraviti obstoječi računalnik?

Na servisu smo se pozanimali, če bi lahko vgradili ta računalnik iz kakega starega avtomobila istega tipa, in pravijo, da to ni možno. Da ne bo šlo nič skupaj, da je treba vnest ključe, da bodo drugi kilometri, itd. torej, da ga ne bi preprogramirali, ker ni možno. Vprašam pa se, kako le bi se podatki ujemali z novim računalnikom, verjetno tudi tam še ni kilometrov niti vnešenih ključev in še česa.
Torej zanima me, če ima kdo izkušnje tukaj gor in bi bil pripravljen preprogramirati ta računalnik iz kakega drugega avtomobila in prilagoditi na omenjeno vozilo?

Vsi nasveti dobrodošli, za njih se vam zahvaljujem.

Temo od hecko20 sem prebral, nekaj tudi že izvedel, zanima me še kak dodaten nasvet. LP

Re: Xsara Picasso 2.0 HDI, l. 2003, gorijo pozicijske

Objavljeno: Če maj 16, 2013 12:57 pm
Napisal/-a stig
v najslabšem primeru če se ne bo pogruntal problema ali pa bo potreben drag računalnik bo najcenej če se na to kej spoznaš pa da desne pozicijske vezeš na leve...ni pa najbolj elegantna rešitev...sm bo pa velik cenej kot nov računalnik...

Re: Xsara Picasso 2.0 HDI, l. 2003, gorijo pozicijske

Objavljeno: Če maj 16, 2013 7:03 pm
Napisal/-a zzitop
To bi sicer naredil, vendar bi bil potem računalnik dvakrat močneje obremenjen. Ampak kot praviš, če ni druge, bo tudi ta finta OK.

Pošteno rečeno, nisem na to pomislil, hvala za nasvet

Re: Xsara Picasso 2.0 HDI, l. 2003, gorijo pozicijske

Objavljeno: Če maj 16, 2013 7:49 pm
Napisal/-a mucek
Če se ti zdi problem obremenitev (mogoče je res, čeprav so navadno tranzistorji kar dobro predimenzionirani pri takšnih zadevah), namesto žarnic daj notri LED pozicijske lampe, potem si lahko brez skrbi.

LP, g

Re: Xsara Picasso 2.0 HDI, l. 2003, gorijo pozicijske

Objavljeno: Če maj 16, 2013 8:10 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Napaka je na masi - pol, ali je na obstoječi napeljavi "tujek" in se je CAN-BUSu zmešalo. To enako zna narediti tudi VW Golf V, če se kaj dodatno vgrajuje brez usmerjevalca ( "čudežna črna škatlica, ki je draga ko žefran" ).
Preverite napeljavo

lep pozdrav

Re: Xsara Picasso 2.0 HDI, l. 2003, gorijo pozicijske

Objavljeno: Pe maj 17, 2013 9:57 am
Napisal/-a hecko20
Bsi računalnik na Peugeot servisu je 480 e + 200 - 300 e zamenjava in kodiranje - pa še ne vedo ali bo res vse delovalo! ( tako so mi rekli ) Potem pa nardiš bližnjico in kupiš BSI na netu ( 50 e !? ), prijatelj ga skodira in stvar špila. Mora pa biti isti proizvajalec to pa drži . LP !

Re: Xsara Picasso 2.0 HDI, l. 2003, gorijo pozicijske

Objavljeno: Pe maj 17, 2013 11:07 am
Napisal/-a ESX
zzitop je napisal/-a:Pozdravljeni!

Na servisu smo se pozanimali, če bi lahko vgradili ta računalnik iz kakega starega avtomobila istega tipa, in pravijo, da to ni možno. Da ne bo šlo nič skupaj, da je treba vnest ključe, da bodo drugi kilometri, itd. torej, da ga ne bi preprogramirali, ker ni možno. Vprašam pa se, kako le bi se podatki ujemali z novim računalnikom, verjetno tudi tam še ni kilometrov niti vnešenih ključev in še česa.
Torej zanima me, če ima kdo izkušnje tukaj gor in bi bil pripravljen preprogramirati ta računalnik iz kakega drugega avtomobila in prilagoditi na omenjeno vozilo?


Par dni nazaj je nekdo v sosednji temi pametoval, da če zamenjaš BSI iz drugega (enakega) avtomobila, da to ni noben problem in da ti na servisu preprogramirajo vse bp. Kot sem že tam napisal, je to problem in na servisu ne morejo in niti ne smejo tega delat, se pa da. Določen čip (eprom) je treba odlotat in ga postavit v neko stanje (virginize), da ga potem lahko z testerjem še enkrat sprogramiraš.

Če kupiš nov BSI je ta čip že v tem stanju in ni teh problemov

Vprašaj pri avtoelektroniki ali pa RSR če ti lahko pomagajo

Re: Xsara Picasso 2.0 HDI, l. 2003, gorijo pozicijske

Objavljeno: So maj 18, 2013 12:19 am
Napisal/-a zzitop
Evo, zadevo sem uredil. Če se slučajno še komu zgodi:

V sami BSI enoti je chip (končna stopnja) VNQ660:
http://www.datasheetcatalog.org/datashe ... 6kuw7y.pdf

Zamenjal in sedaj dela ponovno tako kot je treba.

Hvala za pomoč

Re: Xsara Picasso 2.0 HDI, l. 2003, gorijo pozicijske

Objavljeno: So maj 18, 2013 3:12 pm
Napisal/-a zzitop
V tej priponki me zanima, če mi zna kdo povedati, kateri brisalci so torej pravi za to vozilo. To sem iskal glede na VIN, ker sedaj so neki brisalci, vendar naj dolžina ne bi bila glih pravilna.
Da bi kupili točno dolžino, sem pogledal v citroen.service, ampak ne razumem, ali morata biti oba 650 mm ali eden 650 drugi 600?

Hvala

Re: Xsara Picasso 2.0 HDI, l. 2003, gorijo pozicijske

Objavljeno: So maj 18, 2013 4:29 pm
Napisal/-a vuli
V tem katalogu piše, da rabiš 2x 650mm (stran 8 za letnik 05 naprej ), pol na stani 20 piše pa 2x 660 za letnike do 05(Picasso).
http://www.bmc.si/dokumenti/dicra.pdf

Re: Xsara Picasso 2.0 HDI, l. 2003, gorijo pozicijske

Objavljeno: So maj 18, 2013 6:50 pm
Napisal/-a zzitop
Res je, ja. Vendar to je letnik 2003. Po podatkih service.citroen.. pa ne razumem... Malo nerodno, ker ne vemo, kaj kupiti. Bo treba vprašat na servis

Re: Xsara Picasso 2.0 HDI, l. 2003, gorijo pozicijske

Objavljeno: Ne maj 19, 2013 10:50 am
Napisal/-a ESX
zzitop je napisal/-a:Evo, zadevo sem uredil. Če se slučajno še komu zgodi:

V sami BSI enoti je chip (končna stopnja) VNQ660:
http://www.datasheetcatalog.org/datashe ... 6kuw7y.pdf

Zamenjal in sedaj dela ponovno tako kot je treba.

Hvala za pomoč



kako si pa ugotovil, kater čip je za zamenjat ?

Re: Xsara Picasso 2.0 HDI, l. 2003, gorijo pozicijske

Objavljeno: Ne maj 19, 2013 12:18 pm
Napisal/-a zzitop
Kot elektrotehniku se mi je nekako sanjalo, da če sam računalnik ne javlja napake na displayu, to ni software-ska napaka, ampak je napaka na "izhodu".
Z instrumentom sem pomeril, na katerih žicah (priključkih) teče stalni tok. Bila sta dva (prednja in zadnja luč). V vezju sem pogledal, kam gredo povezave teh priključkov in ugotovil, da gresta direktno na isti čip. Seveda je bil takoj na sumu.
V specifikacijah sem ugotovil, da ne sme biti na izhodu napetosti pod pogoji, kakršni so bili in sem takoj vedel, da je pokvarjen. Zamenjal (chip stane 6 EUR) in gasa do daske. :D

Sicer bi cena res bila višja, na citroenu računalnik stane 485 EUR, katerega bi morali še sprogramirati, delo naj bi bilo dodatnkih 200 EUR. Pri zelo dobrem avtoelektričarju sem se zanimal, koliko bi računal za preprogramiranje drugega računalnika. Cena bi bila 120 EUR, s tem da bi moral najti še drug računalnik s popolnoma isto cifro na enoti. In to ne z osnovbo cifro (BSI 00-01E), ampak bi tudi podcifra morala biti enaka (glede na opremo vozila).
Dal sem mu vedeti, da sem elektrotehnik in da bi bilo možno tudi menjati čip od kake BSI enote, ki pa po cifrah ni čisto identična, ampak cena bi ravno tako bila 120 EUR. Zato sem se odločil, da poskusim in na tak način sem privarčeval vsaj 110 EUR, 70 km poti in 10 dni (pred 27. 5. ima avtoelektričar zasedene vse termine).

Skratka, imel sem "krompir" v nesreči. :D