Stran 1 od 2
2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Če maj 16, 2013 4:53 pm
Napisal/-a SamirRS
Živjo
2.2 dci je začel zelo grdo ropotat. Na testerju ni pokazalo nobene napake, serviserji pravijo da je napaka najverjetneje nekje na glavi motorja. Stroški odprianja glave so cca. 300-400€. Bi se komu sanjalo kaj bi bil ta zvok. Avto normalno vžge, nima pa več prave moči in pa kadi črno.
http://www.youtube.com/watch?v=wYlng0kSrN4
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Če maj 16, 2013 5:04 pm
Napisal/-a janez80
A hladilna tekočina izginja? Tole nabijanje me prvo spomne na ventile, batne obročke. Kaj več ne upam napisat, da ne izpadem cepec
Diesel motorje nisem nikol preučeval, zato ugibam... Upam,da se javi kak mojster, ki ima pri tem več izkušenj.
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Če maj 16, 2013 5:08 pm
Napisal/-a SamirRS
Nisem opazil, da bi kaj izginjalo hladilne. Tudi meša ne olja in vode.
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Če maj 16, 2013 5:50 pm
Napisal/-a BoneS
Pod motorjem je kaj mastno? Zascitno plastiko daj dol pa poglej motor..
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Če maj 16, 2013 6:16 pm
Napisal/-a WMB
Kot vsaj 2.2 dci je verjetno spodnji del motorja...
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 9:34 am
Napisal/-a ESX
ojnični ležaji
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 10:03 am
Napisal/-a thunderbolt
ESX je napisal/-a:ojnični ležaji
Pri tem motorju je to res nekaj, na kar najprej človek pomisli. Samir - so bili ti ležaji že menjani - kdaj? Upam, da se ne voziš z njim več naokoli, ker bo strošek servisa iz 150€ hitro narasel na 1000€.
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 10:44 am
Napisal/-a SamirRS
To ni zvok oljničnih ležajev, motor tolče na zgornjem delu. Ko so odklopili eno šobo je začel motor lepše laufat, tako da teoretično bi lahko bila šoba ali pa odmične. Vendar so stroški odpiranja glave astronomski. Mastno pa je pri pokrovu ventilov. Trenutno se najbolj nagibam k menjavi motorja za obnovljenega cena 1600€.
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 10:57 am
Napisal/-a ESX
jest bi se raj nagibal k menjavi avta
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 11:17 am
Napisal/-a srcnik
Pelji avto k enemu dobremu popoldancu oz. specialistu za dizle, ki ti bo zrihtal. Povej od kod si, pa ti bomo priporočali nekoga.
Drugače je pa odpiranje motorja poceni, tistih 300-400€ je, da se "zapre" nazaj

Zato, bi na tvojem mestu vseeno pogledal prej.
Btw, egr ventil je vredu, ste ga kaj očistili in stestirali?
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 11:34 am
Napisal/-a SamirRS
EGR naj bi bil ok. Pa bi lahko zaradi EGRja takole tolkel? Sem pa iz LJ.
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 11:44 am
Napisal/-a yashica
SamirRS je napisal/-a:. Trenutno se najbolj nagibam k menjavi motorja
V Leskovcu pri Krškem je eden, ki obnavlja in prodaja renaultove dizel motorje...baje kvalitetno in ugodno.Garancije da eno leto in po 1500km je potrebno pri njem opraviti pregled/servis.
Podobno situacijo je imel sosed z 1,5 dci-jem in je bil ta najbolj ugoden. Zanj je izvedel od uporabnika @fan...kontakiraj ga in ti bo kaj več povedal

Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 12:03 pm
Napisal/-a SamirRS
Sej mislim da vem koga misliš. Razen če jih je več v krškem ki se z tem ukvarjajo

Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 12:09 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Nazadnje,ko sem poslušal ford z 2.0 tdci motorjem,ki je isto nabijal kot tvoj, je bila ena diza zanič. Ker lastnik ni upošteval priporočil, je bila kmalu luknja v batu.
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 12:15 pm
Napisal/-a srcnik
Tu na forumu imaš uporabnika
Fan, kakor je meni znano je popoldanec in tudi na forumu ponavadi svetuje. Pa s prve deluje tako fer.
Drugače je pa ta specialist, samo je 30 min vožnje iz ljubljane:
http://www.diesel-jelen.com/Drugače imajo ti "specialisti" za diesel motorje, namenske testerje, kjer vidijo bistveno več, kot pa navadni uiverzalni testerji.
Ali pa možnost priklopa na renaultov original tester, kjer ti tudi lahko preveri delovanje egr ventila, itd... (original tester imajo na renault forumu v lj, samo ne vem koliko računajo, za člane vem da je zastonj, tu maš mail:
urban@renault-klub.si )
Drugače pa egr dela čuda problemov, sploh izguba moči in močno kajenje.
Aja, pa za dize ven vzet, ni potrebno razdirati glave

Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 1:03 pm
Napisal/-a SamirRS
Avto je bil na uradnem servisu, kjer računalnik ni pokazal napak. Se je pa danes za kratek cas na ekranu izpisala napaka check injection ko se ga prestavil na dvoriscu. Diza=šoba? To je moj prvi dizel, kako se pride do šob, bi probal še sam odklappjat eno po eno, da slišim razliko.
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 2:49 pm
Napisal/-a joztom
Zdaj, če je šla ena šoba, je za to razlog, špene iz pumpe. Preveri in prereži filter nafte za špene. Če boš še malo čakal, bo prevrtalo bat, kompresija pa bo vrgla olje ven in adijo težke pare. Krivo je nedodajanje dvotaktola v nafto.
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 2:59 pm
Napisal/-a buhti
joztom je napisal/-a:Zdaj, če je šla ena šoba, je za to razlog, špene iz pumpe. Preveri in prereži filter nafte za špene. Če boš še malo čakal, bo prevrtalo bat, kompresija pa bo vrgla olje ven in adijo težke pare. Krivo je nedodajanje dvotaktola v nafto.
Imam eno vprašanje, koliko tvotaktola pa se da na 50l tank?
Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 3:55 pm
Napisal/-a SamirRS
joztom je napisal/-a:Zdaj, če je šla ena šoba, je za to razlog, špene iz pumpe. Preveri in prereži filter nafte za špene. Če boš še malo čakal, bo prevrtalo bat, kompresija pa bo vrgla olje ven in adijo težke pare. Krivo je nedodajanje dvotaktola v nafto.
Špene predvidevam, da so opilki? Nisem ravno avtomehanik, tako da ne poznam teh izrazov.

Re: 2.2 dci video posnetek
Objavljeno: Pe maj 17, 2013 10:10 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
joztom je napisal/-a:Zdaj, če je šla ena šoba, je za to razlog, špene iz pumpe. Preveri in prereži filter nafte za špene. Če boš še malo čakal, bo prevrtalo bat, kompresija pa bo vrgla olje ven in adijo težke pare. Krivo je nedodajanje dvotaktola v nafto.
A daj no....Resno? in kaj bo naredil s tem,če bo prerezal filter? Nič drugega,kot samo to, da bo res našel špene v filtru.Špene pa bodo tam zaradi rezanja filtra.
Za ugotavljanje,če so špene v gorivu,se uporablja drugačen in bolj verodostojen postopek
