Stran 1 od 1
Težava Clio II dci
Objavljeno: Če maj 23, 2013 5:42 am
Napisal/-a mi_c_ho46
Avto je 2004 letnik, 1.5dci 85 km in ima 177000km. Zadnjič se je med vožnjo prižgala lučka za predgretje in stop in stopalka za plin je bila neodzivna. Še prej mi je pa na parkrišču avto med prostim tekom ugasnil brez lučk. Potem sem avto čez nekaj minut ponovno vžgal in potem počakal avtovleko. Ko je prišla vleka, je avto normalno deloval brez lučk. Tester je pokazal okvaro EGR ventila. Ko ga je zamenjal in ponovno nastavil, je tester pokazal drugačno napako na EGR ventilu. Med vožnjo omenjene lučke samo utripnejo in avto ugasne. Ko med vožnjo vzamem kontakt in dam nazaj, je vse OK. EGR ventil je original in nastavljen z original Renault testerjem. Je mogoče kdo že imel podobne težave in kako jih je uspel rešiti?
Re: Težava Clio II dci
Objavljeno: Če maj 23, 2013 9:26 pm
Napisal/-a abbe
slaba masa?
kako lahko dajo nou egr ga nastavijo in potem pokaže drugo napako?
verjetno že v prvo niso postavili pravilne diagnoze?
znana napaka teh cliotou je preriban kabel pedala za gas na prehodu iz kabine v motorni prostor (požarna stena), vendar zaradi tega nebi smel avto ugasnit?
a drugih napak tester ne pokaže?
Re: Težava Clio II dci
Objavljeno: Če maj 23, 2013 9:29 pm
Napisal/-a WMB
Upaj da so le grelne svečke...priporočam dvig zadnjega sedeža, odpreti rezervar in pogledati z lučjo kaki opilki so noter....
Če so srebrni še ni take panike...če so zlati-bakerni pa vedi da je šla pumpa + šobe...cca 1500€ škode.
Re: Težava Clio II dci
Objavljeno: Pe maj 24, 2013 5:31 am
Napisal/-a mi_c_ho46
Fora je, da je najprej dal neoriginal EGR in ga nastavil. Naslednji dan mu je med probo crknil med vožnjo in mu je izpisalo drugačno napako za EGR kot prvič. Potem je dal original EGR in napaka je takoj izginila in se niti ni pojavila. Po 3 dneh testiranja pa avto na poti v službo spet 2x ugasne med vožnjo. Rahlo utripnejo lučki za predgrestje in rdeča stop za motor. Kaj je pa sedaj pokazal računalnik, če ne vem. Na poti iz službe in potem spet do mehanika je bilo pa vse OK. Avto drugače deluje normalno, nobenega cukanja ali kaj podobnega. Po zagotovilih mehanika v naftnem filtru ni bilo nobenih opilkov, ker to je bila prva stvar, ki jo je preveril. Na nekem forumu je imel nekdo podobno težavo. Po menjavi EGR mu je avto tudi crknil in na koncu so ugotovili, da je bil krivec senzor klime, kateri je povzročal kratek stik. Jaz upam na kaj podobnega...
Re: Težava Clio II dci
Objavljeno: Pe maj 24, 2013 7:31 am
Napisal/-a abbe
drgač majo teli renoji res eno bedarijo narejeno ja.
in to ravno to da majo vse senzorje na enem napajanu.sepravi senzorji ki so za motorno elektroniko in klimo so na istem napajanju.
sam če bi prišlo do kratkega stika bi javilo napako na vseh teh senzorjih,č.kar tebi očitno ni.
jst mislm da pade tlak v na rampi ali v pumpi.in zato avto vgasne.vrjetn je kaki ventil na pumpi zanič ali pa zgublja stik..
Re: Težava Clio II dci
Objavljeno: Pe maj 24, 2013 8:35 am
Napisal/-a mi_c_ho46
v tejle temi je v je imel nekdo isto težavo kot jaz
viewtopic.php?f=6&t=90927
Re: Težava Clio II dci
Objavljeno: Pe maj 24, 2013 9:22 am
Napisal/-a momo
Živjo mi smo zadnič imeli podoben problem na VW Polo SDI avto je vžgal in zvok motorja je bil, kot, da se pelje traktor včasih pa je med vožnjo sam ugasnil. Res pa se niso prižigale nobene lučke! Tester je vedno pokazal EGR ventil in smo ga zamenjali z novim, kar ni spremenilo situacije. Na koncu je bila zanič varovalka in avto deluje normalno! Zato te nič ne stane, če preveriš še varovalke...
Re: Težava Clio II dci
Objavljeno: To maj 28, 2013 5:18 am
Napisal/-a mi_c_ho46
Za zadnjo napako je tester je pokazal napako na senzorju za tlak za gorivo. Na koncu je bil kriv kabelček, kateri je povzročal kratek stik, v snopu od računalnika do tega senzorja. Kabel se je izoliral in to je to

Verjetno je ta kratek stik tudi kriv za okvaro EGR ampak kar je je, važno da dela

Re: Težava Clio II dci
Objavljeno: To maj 28, 2013 7:43 am
Napisal/-a abbe
samo da se je rešilo.