Stran 1 od 1

PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Objavljeno: Če maj 23, 2013 9:22 am
Napisal/-a Dj Big
Tokrat me zanima ali je optika pri mojem vozilu pravilno nastavljena, ker sem zmeden, saj sem lani delal optiko pri privatnem mehaniku in mi je čisto pobralo notranje robove pnevmatik. :huh:
Letos, ko so mi namontirali nove pnevmatike, pa sem se odločil za optiko na dunajski (AMZS - s katerim imajo mnoge stranke pozitivne izkušnje). Begajo me zgolj rdeče obarvane številke, verjetno bi morale biti zelene? :ue Ali je optika pravilno nastavljena?

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Objavljeno: Če maj 23, 2013 9:50 am
Napisal/-a north789
Tiste rdeče cifre so samo stanje pred optiko kar je zelenega je aktualno oz. trenutno stanje.

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Objavljeno: Če maj 23, 2013 9:59 am
Napisal/-a Dj Big
Saj, pod aktualno so rdeče številke.

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Objavljeno: Če maj 23, 2013 1:23 pm
Napisal/-a čare
Ne skrbi zaradi rdečih številk.prej si imel špuro nastavljeno v - sedaje je na nuli tko da če imaš vse silent bloke na podvozju zdrave bo OK.

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Objavljeno: Če maj 23, 2013 5:17 pm
Napisal/-a Dj Big
čare je napisal/-a:Ne skrbi zaradi rdečih številk.prej si imel špuro nastavljeno v - sedaje je na nuli tko da če imaš vse silent bloke na podvozju zdrave bo OK.


Podvozje je v odličnem stanju, samo stabilizatorji so bili menjani.. Torej ni nič narobe če so številke rdeče obarvane? Ampak, najverjetneje bi bilo še bolj idealno, da so vse zelene (ustrezne)? Upam, da ne bom deležen kakšnih težav zaradi teh rdečih številk, pa tudi ne razumem zakaj ni mehanik poskrbel, da so vse "zelene", če sem mu še plačal za to =P

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Objavljeno: Če maj 23, 2013 10:50 pm
Napisal/-a čare
Tudi tisto kar je rdeče ni toliko čez mejo da bi bilo kritično in ni recimo ena stran + druga pa v -.Bi bilo pa fajn če bi bilo vse v zelenem ampak nekaterih stvari se pač ne da nastavljat,čeprav nagibe spredaj bi ti pomoje lahko nastavil v zeleno ampak ker po vsej verjetnosti ni delal Anton je tko kot je.Tam na AMZS-ju moraš tud pravega majstra potrofit.

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Objavljeno: Pe maj 24, 2013 9:58 am
Napisal/-a opelboy
S tistimi rdečimi ciframi ni nič narobe - to ima program not določeno neko območje, kjer bi se nastavljalo..ampak sploh pri malo starejših avtih to ne drži več.
Osebno ne vem zakaj ti je na levi strani zmanjšal nagib, napram desni - praksa je namreč glih obratna(zaradi teže voznika).
Pa tudi špura bi lahko bila malo bolj zaprta...razen če res ne voziš pa kakih hudih ovinkih.

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Objavljeno: Po jul 08, 2013 7:01 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Zdravo

Tudi jaz opažam (na vozilu clio 2), da mi je notranji del prednjih gum po končani vožnji bolj ogret na otip glede na zunanji rob... na videz sicer obraba notranjega roba ni izrazito večja malo pa se že pozna po skupno 15k prevoženih km.

Je vzrok za to podrena optika zaradi kakšne udarne jame ? Na robnik se še nisem naslonil v zadnjih 2 letih.. luknjaste ceste pa res imamo. Samo podvozje nima zračnosti sem šel preverit na AMZS.

Če sem pravilno seznanjen se pri cenenih vozilih nastavlja le stekanje... ali se motim ?

************************************

Stekanje koles
Stekanje je razlika v razdalji med sprednjim in zadnjim delom pnevmatik. Nastavitev stekanja vpliva na vodljivost vozila pri vožnji.

Pozitivno stekanje pomeni, da sta si sprednja dela pnevmatik bližje kot zadnja dela. Pozitivno stekanje (navznoter) lahko povzroča podkrmiljenje pri vožnji v zavojih. Če je kot pozitivnega stekanja prevelik, se bo dezen pnevmatike na notranji strani hitreje obrabil kakor na zunanji.

*************************************

Hvala za info.

Lp.

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Objavljeno: Po jul 08, 2013 9:18 pm
Napisal/-a čare
Verjemi da ti pri gumi širine od 165-205 mm ne občutiš razlike v temperaturi na notranjem in zunanjem robu,ker je premala površina da bi bila različna,če pa so neenakomerno obrabljene pa imaš podrto optiko.

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Objavljeno: Po jul 08, 2013 9:22 pm
Napisal/-a vuli
Jaz sem tudi pred parimi meseci delal optiko in sedaj sem opazil, da mi spredaj na zunanji strani bolj pobira gume.
Kaj naj peljem nazaj avto?

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Objavljeno: Po jul 08, 2013 9:43 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Zdravo


Že nekaj dni spremljam . . . res mi ni jasno zakaj se notranji rob gume bolj greje kot zunanji...

imam mogoče premali tlak okoli 2,2 je spredaj v hladnem stanju ?

Hvala za info.

Lp.

Darko

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Objavljeno: To jul 09, 2013 7:17 am
Napisal/-a abbe
Nikola_Tesla je napisal/-a:Zdravo


Že nekaj dni spremljam . . . res mi ni jasno zakaj se notranji rob gume bolj greje kot zunanji...

imam mogoče premali tlak okoli 2,2 je spredaj v hladnem stanju ?

Hvala za info.

Lp.

Darko


s cim si pa pomeru to?
al si kr tko na roke?
ker možno da se tebi zdi da je bolj toplo,ker na notranji strani bolj "puhti" ker je motor blizu pa zavore....

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Objavljeno: Sr jul 31, 2013 1:01 pm
Napisal/-a GTIVR6
Pozdravljeni, na Opel Astri H sem zamenjal zglob na vilici spredaj levo. Original je netan na vilico zdaj je privit na vilico. Po menjavi opazim, da je volan malo zamaknjen v levo, peljem na optiko v Avtotehno Vis v Lj. po narejeni optiki se mi zdi, da je volan še zmeraj malo zamaknjen v levo, ko se peljem po ravni cesti??? Pnevmatik za enkrat se ne obrablja oca 1000 prevoženih km po menjavi in optiki. Kaj storiti???

Re: PRAVILNA NASTAVITEV OPTIKE VOZILA

Objavljeno: Sr jul 31, 2013 5:18 pm
Napisal/-a opelboy
Pejt do majstra, ki ti je delal optiko naj se pelje z avtom - ko bo volan naravnost in avto naravnost prideš avto iskat, se zahvališ in odpelješ.
Simpl, optika je zato da gre avto+volan naravnost in ne "malo levo".