Stran 1 od 1
FORD FOCUS 1,4 16 NE VŽGE
Objavljeno: Pe maj 31, 2013 8:20 pm
Napisal/-a hermand
Tip mot.: FXDA Moč: 55.0 Letnik: 2000
Koda napake:
P0351 Ignition coil A, primary/secondary - circuit malfunction
Avto je med vožnjo izgubil moč in po priklopu na tester je bila prisotna napaka P 0351, avto sedaj ne vžge, napako sem izbrisal in se ne pojavi več. Iskra na svečkah je samo na drugem in tretjem cilindru.
Vžigalna tuljavo sem dal iz delujočega motorja ampak je vseeno isto.
Izmeril sem upornost senzorja odmične gredi in glavne gredi in sta tudi OK. Kabel ki gre iz ECU do vžigalne tuljave imata upornost 0,6OHM.
Kaj bi lahko bil vzrok, da dva 1 in 4 cilinder nimata iskre?
LP
Re: FORD FOCUS 1,4 16 NE VŽGE
Objavljeno: Pe maj 31, 2013 8:43 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Verjetno kablaža med ecu in tuljavo.
Re: FORD FOCUS 1,4 16 NE VŽGE
Objavljeno: Pe maj 31, 2013 8:53 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Napaka kaže, da prvi valj nima prave iskre, ali jo enostavno nima. Povezavo ima z dvema žicama, v eni je tok, v drugi je signal. V koliko se povezava izgubi ( na žicah ali izgubi maso ) lahko računalnik signal/tok/iskro na tem delu omeji ali čisto izključi. S samo menjavo drugih delov, se težava ne bo odpravila, potrebno je najprej računalniku povedati, da nameravate popraviti in naj sprosti signal ( tester )
Napaka je lahko:
- prekinjen dovod na žicah / počena ali se kje dotika mase
- prebija tuljava
- nekje na ožičenju je kratek stik
V koliko imate možnost priklopa testerja, se naj testirajo povezave in priklopi z 30% odstopanjem ( to naj počne nekdo, ki ve kaj dela ), tam kjer računalnik potrebuje odstopanje................tam je napaka. Na brezhibni liniji ne uporablja odstopanja.
Drugače pa lahko izmerite tudi z Volt metrom, postavite ga na AC hertz lestvico .................. izmerjeni signal bi moral biti nekje od 5 do 20Hz, enostavno se preveri točne Hz na liniji ki deluje. V koliko ne dobite nobenega signala - nima mase .......... preverite kje jo izgubi. Izklopite računalnik in pomerite povezavo med pini in tuljavo, Med maso in tuljavo ( neskončna upornost )
Lep pozdrav
Re: FORD FOCUS 1,4 16 NE VŽGE
Objavljeno: Sr jun 19, 2013 8:57 pm
Napisal/-a hermand
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Napaka kaže, da prvi valj nima prave iskre, ali jo enostavno nima. Povezavo ima z dvema žicama, v eni je tok, v drugi je signal. V koliko se povezava izgubi ( na žicah ali izgubi maso ) lahko računalnik signal/tok/iskro na tem delu omeji ali čisto izključi. S samo menjavo drugih delov, se težava ne bo odpravila, potrebno je najprej računalniku povedati, da nameravate popraviti in naj sprosti signal ( tester )
Napaka je lahko:
- prekinjen dovod na žicah / počena ali se kje dotika mase
- prebija tuljava
- nekje na ožičenju je kratek stik
V koliko imate možnost priklopa testerja, se naj testirajo povezave in priklopi z 30% odstopanjem ( to naj počne nekdo, ki ve kaj dela ), tam kjer računalnik potrebuje odstopanje................tam je napaka. Na brezhibni liniji ne uporablja odstopanja.
Drugače pa lahko izmerite tudi z Volt metrom, postavite ga na AC hertz lestvico .................. izmerjeni signal bi moral biti nekje od 5 do 20Hz, enostavno se preveri točne Hz na liniji ki deluje. V koliko ne dobite nobenega signala - nima mase .......... preverite kje jo izgubi. Izklopite računalnik in pomerite povezavo med pini in tuljavo, Med maso in tuljavo ( neskončna upornost )
Lep pozdrav
Na vžigalni tuljavi je konektor s tremi pini, prvi pin je za 1. in 4. cilinder in je napajanje 12V, 2 pin je napajanje 12V, 3 pin je za 2. in 3. cilinder in je napajanje pri kontaktu 12V. Če pa avto vžge delata samo 2. in 3. cilinder kjer je napajanje na 3. pinu 12V signal pa je takšen kot na sliki, na 1. pinu, ki je za 1. in 4. cilinder pa je tudi napajanje 12V ampak signal je samo ravna črta.
Zanima me, od kje pride signal do vžigalne tuljave oz. kdo ga regulira?
Kje bi dobil shemo električno od motornega računalnika?
LP

Re: FORD FOCUS 1,4 16 NE VŽGE
Objavljeno: Sr jun 19, 2013 9:27 pm
Napisal/-a abbe
motorni računalnik krmili tuljavo
ecu pin 59 gre na pin 3 na užigalni tuljavi (črno-zelena žica)
ecu pin 58 gre na pin 1 na vžigalni tuljavi (črno-oranžna žica)
lahko da je vmes tut kaki konektor da ne gre direkt iz ecu-ja na tuljavo!!!
Re: FORD FOCUS 1,4 16 NE VŽGE
Objavljeno: Pe jun 21, 2013 10:49 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Extra konektorja med ecu in vžigalno tuljavo ni. Edini konektor je na ecu-ju.
Preveri to povezavo. Če je ok, potem...bo ecu goden za zamenjavo :S