Opel Insignia CDTI nihanje obratov
Objavljeno: Če jun 13, 2013 8:00 am
Hoj!
Jaz imam pa pri svoji Opel Insignii 2010 CDTI 2.0 130 HP (60.000 km prevoženih) zadnje čase probleme z motorjem in sicer
začelo se je spomladi, ko se je pojavil ropot pri pospeševanju in sicer najbolj med 1800 rpm in 2500 rpm
in to samo takrat, ko je bil prostor okoli motorja segret na okoli 20°C. Ta ropot se je začel stopnjevati in
je začelo ropotat tudi, ko je bil motorni prostor bolj hladen ali bolj vroč od 20°C.
Zatem sem ga peljal na avto servis Moste in so ugotovili, da so verjetno krive šobe na kar so jih dali na teste,
ampak rezultati testa so bili vsi v mejah normale in nobenih odstopanj. Ampak, ko so vrnili šobe nazaj v motor
se je ropot nehal ampak sedaj se je pa pojavilo nihanje obratov in tresenje motorja, ko je motor mrzel
oz. samo pri hladnem vžigu. Po 100ih metrih vožnje pa se to nihanje v prostem teku neha.
Včeraj je prišel avto s servisa, kjer so mu posodobili software in zagotovili, da je sedaj OK. Ampak dons zutraj ni bilo OK,
pa so mi zato na servisu rekli, da tester ni pokazal nobenih napak in da naj počakam še kak mesec dni, če bi se slučajno stopnjevalo.
Ima kdo kako idejo kaj bi bilo? Na kratko... Avto je bil na servisu avtohiša moste, kjer je bil na testerju in šobe so bile testirane.
Pravtako je bil na testerju v torek v Vis &Kosec pa ni bilo nobenih napak in posodobili so ves software.
Redni servis sem imel pred 1000 km kjer so menjali vse filtre z naftnim vred.
Jaz imam pa pri svoji Opel Insignii 2010 CDTI 2.0 130 HP (60.000 km prevoženih) zadnje čase probleme z motorjem in sicer
začelo se je spomladi, ko se je pojavil ropot pri pospeševanju in sicer najbolj med 1800 rpm in 2500 rpm
in to samo takrat, ko je bil prostor okoli motorja segret na okoli 20°C. Ta ropot se je začel stopnjevati in
je začelo ropotat tudi, ko je bil motorni prostor bolj hladen ali bolj vroč od 20°C.
Zatem sem ga peljal na avto servis Moste in so ugotovili, da so verjetno krive šobe na kar so jih dali na teste,
ampak rezultati testa so bili vsi v mejah normale in nobenih odstopanj. Ampak, ko so vrnili šobe nazaj v motor
se je ropot nehal ampak sedaj se je pa pojavilo nihanje obratov in tresenje motorja, ko je motor mrzel
oz. samo pri hladnem vžigu. Po 100ih metrih vožnje pa se to nihanje v prostem teku neha.
Včeraj je prišel avto s servisa, kjer so mu posodobili software in zagotovili, da je sedaj OK. Ampak dons zutraj ni bilo OK,
pa so mi zato na servisu rekli, da tester ni pokazal nobenih napak in da naj počakam še kak mesec dni, če bi se slučajno stopnjevalo.
Ima kdo kako idejo kaj bi bilo? Na kratko... Avto je bil na servisu avtohiša moste, kjer je bil na testerju in šobe so bile testirane.
Pravtako je bil na testerju v torek v Vis &Kosec pa ni bilo nobenih napak in posodobili so ves software.
Redni servis sem imel pred 1000 km kjer so menjali vse filtre z naftnim vred.