Audi A4 tresenje motorja
Objavljeno: Pe jun 14, 2013 1:16 pm
Ker sem izčrpal vse možnosti na uradnem (Verovškova) in neuradnih servisih, obračam se na ta forum.
Audi A4, bencin 1.8 navaden quattro, APT motor, letnik 1999. Ko je avto mrzel, se zmeraj lepo in hitro vžge in dela cca 10-sekund normalno.
Potem začne rahlo tresti in zveneti, kot da dela na treh cilindrih in če takrat speljem, ne pospešuje kot bi bilo treba. Ko se ogreje, dela skoraj normalno, vendar na vsakih nekaj sekund, rahlo zatrese, kot da v tem trenutku svečka ni vžgala ali ni iskre. Po avtocesti se pelje normalno, 150 - 160 km/h in v klancu ne izgublja veliko na hitrosti. Avto ima spoštljivih 351.000 km od tega zadnjih 140.000 na plin. Vse zgoraj navedene težave so prisotne, naj dela na bencin ali na plin. Na plin je celo za odtenek slabše, saj je plin manj kaloričen. Tako da lahko poenotavimo in rečemo, če bo poštimano za bencin, bo tudi plin v redu delal.
Kaj je vse narejeno? Kompresija je na Verovškovi dvakrat izmerjena (v intervalu mesec in pol) in je v redu.
Ni sicer idealna, ampak za to kilometrino, popolnoma OK.
Zamenjani so kabli za svečke in podtlačna cev. Zamenjane so svečke. Zamenjana je loputa. Zamenjan senzor za zrak. Tudi vžigalno tuljavo sem ta teden zamenjal, seveda za rabljeno delujočo z drugega karamboliranega audija.
Po vsakem od posegov, izboljšave delovanja so v odtenkih, ali jih ni bilo. Še vedno obstaja tresenje po vžigu mrzlega avta in občasno preskakovanje v prostem teku.
Avto posebej čudno dela, ko se približi hitrosti 100km/h, potem od 110 naprej ni težav, ni težav tudi do 90 km/h. Avto sem registriral aprila na AMZS in so izpušni plini bili popolnoma OK.
Avto je res stara kanta za na odpad (verjetno bodo menili nekateri), ampak je cena vožnje zaradi plina zelo nizka, v snegu je nepremagljiv in ker naredim v povprečju 100 km na dan, je zame še vedno idealna rešitev. Tako da prosim za pomoč ali idejo, kaj lahko še pogledam?
Hvala vnaprej,
Milenko.
Audi A4, bencin 1.8 navaden quattro, APT motor, letnik 1999. Ko je avto mrzel, se zmeraj lepo in hitro vžge in dela cca 10-sekund normalno.
Potem začne rahlo tresti in zveneti, kot da dela na treh cilindrih in če takrat speljem, ne pospešuje kot bi bilo treba. Ko se ogreje, dela skoraj normalno, vendar na vsakih nekaj sekund, rahlo zatrese, kot da v tem trenutku svečka ni vžgala ali ni iskre. Po avtocesti se pelje normalno, 150 - 160 km/h in v klancu ne izgublja veliko na hitrosti. Avto ima spoštljivih 351.000 km od tega zadnjih 140.000 na plin. Vse zgoraj navedene težave so prisotne, naj dela na bencin ali na plin. Na plin je celo za odtenek slabše, saj je plin manj kaloričen. Tako da lahko poenotavimo in rečemo, če bo poštimano za bencin, bo tudi plin v redu delal.
Kaj je vse narejeno? Kompresija je na Verovškovi dvakrat izmerjena (v intervalu mesec in pol) in je v redu.
Ni sicer idealna, ampak za to kilometrino, popolnoma OK.
Zamenjani so kabli za svečke in podtlačna cev. Zamenjane so svečke. Zamenjana je loputa. Zamenjan senzor za zrak. Tudi vžigalno tuljavo sem ta teden zamenjal, seveda za rabljeno delujočo z drugega karamboliranega audija.
Po vsakem od posegov, izboljšave delovanja so v odtenkih, ali jih ni bilo. Še vedno obstaja tresenje po vžigu mrzlega avta in občasno preskakovanje v prostem teku.
Avto posebej čudno dela, ko se približi hitrosti 100km/h, potem od 110 naprej ni težav, ni težav tudi do 90 km/h. Avto sem registriral aprila na AMZS in so izpušni plini bili popolnoma OK.
Avto je res stara kanta za na odpad (verjetno bodo menili nekateri), ampak je cena vožnje zaradi plina zelo nizka, v snegu je nepremagljiv in ker naredim v povprečju 100 km na dan, je zame še vedno idealna rešitev. Tako da prosim za pomoč ali idejo, kaj lahko še pogledam?
Hvala vnaprej,
Milenko.