TOYOTA YARIS l.99 signalne lučke za temperaturo
Objavljeno: Pe jun 21, 2013 5:23 pm
Imam Toyota Yaris letnik 99, 1.0. Prevoženih pa cca 80.000 km. Avto sem kupila druge roke brez navodil za uporabo zato se pri določenih stvareh malo lovim.
Če mi lahko kdo pomaga do navodil za ta model bi bila zelo hvaležna.
Ob nakupu mi je bilo povedano, da se bo najprej prižgala rdeča kontrolna lučka nato pa modra in, da to ni nič narobe. Avto sem tako normalno vozila in modra lučka mi je praktično gorela vedno. Nisem opazila,da bi se kdaj izklopila. Pred kakšnim tednom pa mi je na poti v službo opazila, da je modra lučka nehala goreti zato sem to začela malo spremljati.
Zjutraj, ko vžgem avto se prižge rdeča in čez par sekund modra, ki gori par minutk in potem izgine in ni prižgana nobena lučka več. Bolj vroče je zunaj in več časa je avto na soncu maj časa gori modra lučka. Na splošno pa res gori zelo malo časa. Prej je gorela praktično stalno.
V navodilih za uporabo za enega mlajših letnikov piše, da tako je prav in tako naj bi delovalo. Ko obe lučki izgineta je dejansko motor prav segret. S to razliko, da v teh navodilih ima modra lučka pripis COOL moja pa ga nima je samo termometerček pa ne vem ali je to dejansko ista lučka in če je princip delovanja pri tem starem modelu enak kot pri novejših.
V tem primeru predvidevam, da se prej motor nikdar ni čisto ogrel ali pa, da je bilo mogoče preveč hladilne tekočine v posodici? Ali pa, je mogoče kriva ta velika razlika v temperaturi? Upam samo, da sedaj ni nič narobe.
Jutri moram na malo daljšo pot iz Ljubljane do Nove Gorice pa me je malo strah, da mi nebi motor zakuhal. Sklepam, da preden bi zakuhal bi se morala prižgati rdeča lučka.
A je mogoče kdo, ki je imel/ima takšnega Yarisa in mi lahko pove kako se je pri njem dogajalo s temi lučkami...?
Ja že nekaj časa mi pa itak gori lučka za motor, ker je zmes zraka in goriva preveč revna. Avto je bil za to že pri mehaniku, ki je par stvari že preizkusil ampak zaenkrat še nismo našli pravega vzroka za to napako, da bi jo dokončno odpravili.
Vprašala bi še če kdo pozna kakšnega dobrega in zaupanja vrednega mehanika v Ljubljani najbolje če v Črnučah ali okolici. Malce neugodno je namreč vsakič peljat avto do Nove Gorice za vsako malenkost, ker ne vem kateremu mehaniku to okoli lahko zaupam, da me ne bo prenesel okoli.
Hvala za pomoč.
Če mi lahko kdo pomaga do navodil za ta model bi bila zelo hvaležna.
Ob nakupu mi je bilo povedano, da se bo najprej prižgala rdeča kontrolna lučka nato pa modra in, da to ni nič narobe. Avto sem tako normalno vozila in modra lučka mi je praktično gorela vedno. Nisem opazila,da bi se kdaj izklopila. Pred kakšnim tednom pa mi je na poti v službo opazila, da je modra lučka nehala goreti zato sem to začela malo spremljati.
Zjutraj, ko vžgem avto se prižge rdeča in čez par sekund modra, ki gori par minutk in potem izgine in ni prižgana nobena lučka več. Bolj vroče je zunaj in več časa je avto na soncu maj časa gori modra lučka. Na splošno pa res gori zelo malo časa. Prej je gorela praktično stalno.
V navodilih za uporabo za enega mlajših letnikov piše, da tako je prav in tako naj bi delovalo. Ko obe lučki izgineta je dejansko motor prav segret. S to razliko, da v teh navodilih ima modra lučka pripis COOL moja pa ga nima je samo termometerček pa ne vem ali je to dejansko ista lučka in če je princip delovanja pri tem starem modelu enak kot pri novejših.
V tem primeru predvidevam, da se prej motor nikdar ni čisto ogrel ali pa, da je bilo mogoče preveč hladilne tekočine v posodici? Ali pa, je mogoče kriva ta velika razlika v temperaturi? Upam samo, da sedaj ni nič narobe.
Jutri moram na malo daljšo pot iz Ljubljane do Nove Gorice pa me je malo strah, da mi nebi motor zakuhal. Sklepam, da preden bi zakuhal bi se morala prižgati rdeča lučka.
A je mogoče kdo, ki je imel/ima takšnega Yarisa in mi lahko pove kako se je pri njem dogajalo s temi lučkami...?
Ja že nekaj časa mi pa itak gori lučka za motor, ker je zmes zraka in goriva preveč revna. Avto je bil za to že pri mehaniku, ki je par stvari že preizkusil ampak zaenkrat še nismo našli pravega vzroka za to napako, da bi jo dokončno odpravili.
Vprašala bi še če kdo pozna kakšnega dobrega in zaupanja vrednega mehanika v Ljubljani najbolje če v Črnučah ali okolici. Malce neugodno je namreč vsakič peljat avto do Nove Gorice za vsako malenkost, ker ne vem kateremu mehaniku to okoli lahko zaupam, da me ne bo prenesel okoli.
Hvala za pomoč.