Stran 1 od 1

P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: Če jul 04, 2013 7:25 pm
Napisal/-a kesneberg
Očitno sem ga preveč hvali v eni od tem zdaj pa zobe kaže.
Že nekaj časa mi je vsake tolko začelo kazat opozorilo za dolivanje vode, pa je bilo treba dolit kak deci na 3-5K km. Ok sem rekel starost itd.. Cca 1tedeni nazaj pa mi je začelo svetit dnevno pa še vedno le za kak deci le da je bila ex.posoda vsakič ko sem odvil pokrov pod pritiskom tudi na mrzel motor. No simptomi mi kažejo na tesnilo glave: mrena v ex. posodi, beli fleki na pokrovču ex. podode, pa pritisk v posodi pa voda zgine cca 3deci. Na oljnnem pokrovčku in palčki pa ni nobenih sledi o vodi. Sem menjal termostat pa pokrovček ex. posode, pristisk, pregrevanje čez 90 (nikoli di rdečega), pri 2000 obratih ventilator še ohlaja če ga bolj tišim pa gre do 100 in z vklopom gretja pade nazaj pod 90st.. Na mestu ga lahko laufam 2 ure pa ne bo pregrel, ostane na 87-90st. Sem dal termostat ven da voda direkt kroži a je dogajanje isto. Pristisk pa zginjane vode temperatura pri 2000 obratih pod 90. Je še kakšna druga možnost da nastaja pristisk v sistemu: kaka čev počena pa vleče zrak, pumpa je sicer nova ok 30k od glavnega.
Pod avtom ni nikjer luže ali mokrote, le ko se ustavim je desni kolotek pa področje pod ex. posodo mokro ker očitno pritisk meče vodo ven čez ex. posodo.
Glede na mrfi je verjetno tesnilo, ker za podiranje motorja nimam žogic, me zanima kolikšen je strošek.
Ja P307 SW hdi2.0/90 l2002

Re: P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: Če jul 04, 2013 9:57 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Po opisu je tesnilo glave motorja. Strošek? Različen, od delavnice do delavnice, najbolj točno bo to povedal ta, ki vam bo to delal.

Lep pozdrav

Re: P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: So jul 06, 2013 9:00 pm
Napisal/-a kesneberg
Se mi je zdelo. Hvala.
Že zbiram ponudbe, glede da je še par stvari za zrihtat bomo vidli kaka bo cena.
- menjava tesnila glave +hladilna....
- sprednji + zadji ležaji (predvideno za letos)
- semeringi + olje menjalnika (predvideno za letos)
- desni ležaj amortizerja (levi je bil že menjan)
- pa reden servis (olje filtri)
P307 SW 2.0 HDI 90 L2002 VF33HRHYB82418996

Če je kdo zainteresiran da mi to izvede in je v bližini Grosuplja oz Ljubljana + okolica R 20KM naj mi pošlje ponudbo na ZS.

Re: P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: Po jul 08, 2013 9:55 am
Napisal/-a ESX
tole pa ne bo poceni

Re: P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: Pe jul 12, 2013 9:29 pm
Napisal/-a kesneberg
ESX je napisal/-a:tole pa ne bo poceni

Odvisno kako gledaš. Za vse skupaj imam od Rodexa ponudbo za 1.3K€.+ strošek optike. Ker je vseeno to malo preveč za moj budget si bomo delo razdelili.
Menjava tesnila(en kup tesnil+brušenje glave)+redni servis naredijo za 640€. (upoštevan moj peugeot popust)
Ležaj amortizerja sem že zamenjal 7,50€
Ker so ležaji in semeringi in olje + delo pri njih 650€ bom to naredil sam. material dobim za 260€ + optika= 300€.
Prihranim cca 350e pa še stošek razbijem na 2 meseca. Tako da bo vse skupaj 950€.

Re: P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: Pe jul 12, 2013 10:52 pm
Napisal/-a ojnica
1300 evrov :roll:
OFF: Vidim, kak drugi kupujejo avte za 10 jurjev potem pa pride takle strošek po tamalem, priznam men za 1300 evrov mehanik obnovi celi motor, podvozje, na 12 let starem avtu, ki ima še staro tehnologijo. Sem si ravno zdej odpravil problem crkovanje, prižigala se mi je lučka za motor, težko šaltanje, jp za vse to sem potreboval 3/4 ure in zadeva zdej lepo funkcionera. Avto pa ima 220tkm.

Re: P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: So jul 13, 2013 1:26 am
Napisal/-a kesneberg
No moj jih ma 370K l2002. Tako da je pač nekaj treba vložit. Dargač je pa vrednost mojga na trgu okol 3K. Glave ne grem sam podirat, ker nimam orodja pa še sveče so ta prve,pa glavo brusit, tapravo debelino tesnila dobit glede na izhod batov pa brušenja.... Drugač pa sem je bila od tistih ki so mi poslali ponudbo cena enaka ali malenkost nižja, pa tudi višja, v večini primerov s povdarkom če bodo šle sveče ven. Tako da je za menjavo tesnila izbran Rodex.

Re: P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: So jul 13, 2013 9:41 am
Napisal/-a srcnik
Pa pelji k popoldancu ;) pa bo glava za 200-300€ zrihtana

Re: P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: So jul 13, 2013 1:05 pm
Napisal/-a ESX
jermene vodno pumpo itd upam da maš namen menjat

Re: P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: So jul 13, 2013 8:18 pm
Napisal/-a kesneberg
ESX je napisal/-a:jermene vodno pumpo itd upam da maš namen menjat

To sem naeril lani 40K nazaj tako da bo sedaj le kontrola mojega dela.

srcnik je napisal/-a:Pa pelji k popoldancu ;) pa bo glava za 200-300€ zrihtana

Ja mogoče če bi bil bencinar, tako mam pa od popoldancev tisti ki so odgovorili najnižjo ceno za menjavo tesnila +servis 550€, najvišjo pa 750€.
Tako da se mi cena pooblaščenca ni zdela pretirana.
Je pa za menjavo ležajev in semeringov, zanimivo ocenjena enako kot za menjavo tesnila, kar se pa meni zdi mal preveč.

Re: P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: Ne jul 14, 2013 2:07 am
Napisal/-a lisko
Ne vidim razlike med bencinarjem in dizlom ....
Kot drugo mi pa ni jasno kaj tok kompliciranja okol tesnila...
Kot tretje mi ni jasna cena....

Re: P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: Po jul 15, 2013 8:35 pm
Napisal/-a kesneberg
lisko je napisal/-a:Ne vidim razlike med bencinarjem in dizlom ....
Kot drugo mi pa ni jasno kaj tok kompliciranja okol tesnila...
Kot tretje mi ni jasna cena....


prvo in drugo je verjeten odvisen na kolk avtomobilih pol l 2002 je kdo menjal tesnilo. Jaz sem ga nazadnje na yugo45 na parkingu pa nič kolikokrat na sejmu da 101 pa yugoti niso kadil k si ga prodajal. Ko pa sem pogledal pod havbo 307 me je pa minil, da samo prideš do vijakov glave in začneš podirat maš za odklopit (pol je treba pa še vse to prklopit), pa za podret en kup robe, od glavnega jermena naprej, pa motor naprej nagnt, da še zadaj prideš. Jaz sem ocenil da je pedantnega podiranja cca 5-6 ur. Pa tapravo tesnilo glede na cahne, pa bušenje nabavit... potem pa še vse skupaj sestavit. Pa torxe, pa zvezda ključe. Ok mogoče res preveč kompliciram ampak ne hvala. Za hobi si bom raje omislil R8 (major) pa ga počasi spedenal (iščem kakega), to je bil moj 1.

Tretje cena. Nič ne poveš za koliko pa ti narediš samo ni ti jasn.
material:
tesnilo glave,tesnilo pokrova ventilov,tesnilo čepa, tesnilo sesanega kolektorja,tesnilo cevi ses. kon, tesnilo izpušnega kolektorja,tesnilo odmične gredi,filtri, olje zrak, kabina, nafta, olje motor, antifriz, termostat.
brušenje glave
delo cca 10ur.

Re: P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: To jul 16, 2013 7:23 pm
Napisal/-a lisko
Za mojga ( pa ne verjamem da je za tvojga bistveno dražje) 1.9D.
Tesnilo glave, komplet tesnil (sesalni/izpušni,semering na odmični, pokrov ventilov, karter,tefloni+kup manjših tesnil), obročki, komplet ležajev, jermen+španer+rolca, termostat,vodna pumpa,ščetke+avtomat štarterja, "regler" pa še kaj sem pozabu...
270 evrov.
3.8eur/lit
Za jeepa je prišlo 290. S tem da sem rolce namest kupil nove (60 eur/komad) obnovil za 15 eur. so pa tri...

Re: P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: To jul 16, 2013 8:15 pm
Napisal/-a kesneberg
Ja sej je tako nekako, v ponudbi so za material -peugeot z brušenjem glave naračunal 200€ brez jermenov pa pumpe ker sem glavnega naredil 40k nazaj.
pa 11 ur za menjavo tesnila (po normativu)+1 sevisno uro(65e) no o tej se bomo še pogovarjal. No ko sem nabiral stroške za material - kao nadomestni bi prišel nekje 30-40e ceneje, pa moram kupit še zezdo za vijake glave(francoz jbga), pa za sveče ki še niso bile menjane. Če nazaj zračunam uro popoldancev ta pride med 25-30€. Tako da ne vem kako lahko gdo da podatek da glavo zrihta za 200-300€, razen če je to podatek za delo brez materiala. No kakor kol po 200K je čas da ga spet en profeionalc v roke vzame pa mal pogleda, bomo pa videl kakšna bo končna cena.

Re: P307SW HDI pristisk v exp. posodi

Objavljeno: Sr jul 24, 2013 10:26 pm
Napisal/-a kesneberg
Evo stvar je zaključena. Spet dela k ura, mirno in brez zvokov.
menjali tesnilo glave, izpušne ventile a pripadajočim materialom(kup tesnil pa teflonov..), brušenje glave, silent bloke, spodnje končnike, olje filter, par stvari po 15€ (3, stop, osvetlitev tablice, par žarnic, termostat, upor ventilatorja 1 stopnja), spucal not pa zunaj, spucal motor, nadomestno vozilo. suma 1021€.