Stran 1 od 3

Renault električna ročna

Objavljeno: Pe jul 26, 2013 10:55 am
Napisal/-a ESX
Je že kdo od vas kdaj menjaval zadnje ploščice ne renaultu z električno ročno zavoro ?
Je obvezen tester clip ali se da kako drugače to naredit. Če ja, kako ?

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Pe jul 26, 2013 11:19 am
Napisal/-a AU
Jaz sem menjal na laguni II in nisem potreboval nič posebnega (clip in podobno). Preprosto menjal ploščice kot pri vsakem drugem avtu.

LP

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Pe jul 26, 2013 11:23 am
Napisal/-a ESX
kaj pa si naredu, da je ročna spustila ?

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Pe jul 26, 2013 11:28 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ja, je potrebno najprej napisati na katerem vozilu...............................................
Obstajajo dva tipa električnih parkirnih zavor, centralni in posamezni:
- centralni, en modul, en motor/reduktor kjer krmili dve žici ( levo in desno ) ............................. načeloma ni nujno imeti tester poleg, je pa zaželeno ................... ročno spustite parkirno zavoro, dvignete vozilo, snamete kolesa, odvijete vodila zavornega cilindra ( ključ 13 ), privijete zavorni batek ( ne stiskati na silo - dobro je, če imate specialno orodje ), namažete z Ate mastjo pod proti prašnim tesnilom, namažete vodila zavornega cilindra, vstavite nove zavorne ploščice in sestavite v obratnem vrstnem redu. Privijete kolesa in se zapeljite z vozilom cca 5km, rahlo zavirajte, da se nove zavorne ploščice prilagodijo zavornem disku in nastavi parkirna zavora. VOZILA NE UGAŠAJTE!!!!!! V koliko je vse pravilno narejeno in nič ne blokira, se bo parkirna zavora nastavila in od tu naprej sama nastavljala .................... v nasprotnem primeru pa servis in tester vabita.
- posamezni, vsak zavorni cilinder ima svoj motor/sklopko/reduktor, dobi samo signal iz računalnika ................................ obvezna uporaba testerja!!!!!!!!!!!

Lep pozdrav

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Pe jul 26, 2013 1:16 pm
Napisal/-a AU
ESX je napisal/-a:kaj pa si naredu, da je ročna spustila ?


Ja pri laguna II je tako, da daš samo kontakt (pri prostoročnem odklepanju samo pritisneš tipko start-stop brez da držiš bremzo in sklopko) in takrat normalno sprostiš ročno zavoro. Ne vem kako je pri ostalih avtih.

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Ne jul 28, 2013 10:09 am
Napisal/-a ESX
Hvala fan za razlago. Mogoce ves ali je tester obvezno renault clip ali gre tudi z autelovim DS al pa z Launchom ?

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Ne jul 28, 2013 10:14 am
Napisal/-a joztom
Vsi električni od Renaulta so na isto foro. Za obdelavo zavor je potrebna čistoča, znanje in praksa.

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Ne jul 28, 2013 10:25 am
Napisal/-a Patrik_A3
če nena avta priklopiš na tester in poženeš bat nazaj, boš imel ob menjavi ploščic probleme. Smo že imeli probleme ko je mehanik zamenjal ploščice brez priklopa na računalnik. Rezultat? Desni zažgan disk in prekurjene ploščice. Zato ker je zadeva štekala in se grela. Nato so mi na renoju zadevo uredili preko testerja in je delovalo.

laguna 2 ,2006

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Ne jul 28, 2013 8:13 pm
Napisal/-a Fan
ESX je napisal/-a:Hvala fan za razlago. Mogoce ves ali je tester obvezno renault clip ali gre tudi z autelovim DS al pa z Launchom ?


Pozdravljeni

Osebno uporabljam, clip in Autelov DS .............. deluje izvrstno. Kakor je meni znano, bi bil dober tudi Launch, vendar z njim nisem nikoli resno delal ( samo v šoli se malo igramo z njim ). Naj pove kakšen, ki ga ima v redni/resni uporabi.

Lep pozdrav

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Ne okt 13, 2013 6:44 pm
Napisal/-a drejko7
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Ja, je potrebno najprej napisati na katerem vozilu...............................................
Obstajajo dva tipa električnih parkirnih zavor, centralni in posamezni:
- centralni, en modul, en motor/reduktor kjer krmili dve žici ( levo in desno ) ............................. načeloma ni nujno imeti tester poleg, je pa zaželeno ................... ročno spustite parkirno zavoro, dvignete vozilo, snamete kolesa, odvijete vodila zavornega cilindra ( ključ 13 ), privijete zavorni batek ( ne stiskati na silo - dobro je, če imate specialno orodje ), namažete z Ate mastjo pod proti prašnim tesnilom, namažete vodila zavornega cilindra, vstavite nove zavorne ploščice in sestavite v obratnem vrstnem redu. Privijete kolesa in se zapeljite z vozilom cca 5km, rahlo zavirajte, da se nove zavorne ploščice prilagodijo zavornem disku in nastavi parkirna zavora. VOZILA NE UGAŠAJTE!!!!!! V koliko je vse pravilno narejeno in nič ne blokira, se bo parkirna zavora nastavila in od tu naprej sama nastavljala .................... v nasprotnem primeru pa servis in tester vabita.
- posamezni, vsak zavorni cilinder ima svoj motor/sklopko/reduktor, dobi samo signal iz računalnika ................................ obvezna uporaba testerja!!!!!!!!!!!

Lep pozdrav

Zdravo,
imam težave z modulom ročne zavore pri Laguni. Lepo bi vas prosil, če bi mi posredovali svoj e-mail ali kontakt za nadaljne informacije.
Lep pozdrav

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Ne okt 13, 2013 7:18 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

@ drejko7
- svoje kontaktne podatke sem vam poslal na ZS

Lep pozdrav

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Ne okt 13, 2013 8:40 pm
Napisal/-a abbe
joztom je napisal/-a:Vsi električni od Renaulta so na isto foro. Za obdelavo zavor je potrebna čistoča, znanje in praksa.

to pa ni res no.
sj je fan zgoraj opisal.

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Ne okt 13, 2013 9:19 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
zakaj pa rabiš priklop testerja po menjavi ploščic ? kaj si računalnik zapomni koliko stisne staro obrabljeno ploščico, in če mu ne resetiraš pač zažge ... ?

pa še vprašanje, če avto parkiraš na velikem klancu, in ob veliki spremembi temperature, ali kakšnega drugea dejavnika da se avto premakne, sistem sam bolj "zategne" ročno ali ne ?

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Ne okt 13, 2013 9:54 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Odvisno od sistema kateri je vgrajen:
- pri centralnem je zaželeno da se ima tester - točna nastavitev parkirne zavore
- pri posameznem pa je tester obvezen

Ja, pri spremembi ( vrtljaji iz ABS senzorjev ) javi potezno stikalo ( bela keramika v modulu ) da se po potrebi bolj zategne

Lep pozdrav

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Po okt 14, 2013 11:33 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
pa je potrebno da se kolo zavrti 1x okoli da se sproži ta "postopek" ali je zadosti 1m da se avto premakne

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Po okt 14, 2013 12:00 pm
Napisal/-a abbe
mrtwelvetrees je napisal/-a:pa je potrebno da se kolo zavrti 1x okoli da se sproži ta "postopek" ali je zadosti 1m da se avto premakne

te ročne na štrom tok močno zategnejo,da ni pogojev da bi popustila zaradi spremembe v temperaturi.
dvomim pa da zateguje poj še kaj dodano,saj je krmilna elektronika abs-ja izklopljena ko je vozilo ugasnjeno in zaklenjeno.

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Po okt 14, 2013 12:01 pm
Napisal/-a ESX
+1

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Po okt 14, 2013 12:54 pm
Napisal/-a Fan
abbe je napisal/-a:
mrtwelvetrees je napisal/-a:pa je potrebno da se kolo zavrti 1x okoli da se sproži ta "postopek" ali je zadosti 1m da se avto premakne

te ročne na štrom tok močno zategnejo,da ni pogojev da bi popustila zaradi spremembe v temperaturi.
dvomim pa da zateguje poj še kaj dodano,saj je krmilna elektronika abs-ja izklopljena ko je vozilo ugasnjeno in zaklenjeno.


Pozdravljeni

To je res, da dovolj močno zategne, je pa elektronika pod stalnim napajanjem, tudi ko se vozilo ugasne in zaklene. Še zmeraj ima elektronika popoln nadzor in v koliko se bi vozilo premaknilo - dovolj je da ABS senzor prebere 6 kockic. Modul avtomatsko spusti tok do motorjev. Tako ima urejeno kar nekaj znamk vozil: Renault, Mercedes, Volvo...................
Problem nastane, ko se pojavi okvara - blokiranje zavor ali zavornega cilindra, lastnik pokliče vlečno službo, ta na silo potegne vozilo, elektronika na vsak način hoče preprečiti gibanje - rezultat: pregoreni motorji ali prežgani releji v modulu. Pri celi zgodbi ni kriva elekronika ali izvedba, temveč lastnik vozila, ki ni prebral knjižice o uporabi vozila. Vsako vozilo ima za ta namen vgrajeno ročico/stikalo, da prekine delovanje ( pri Renaultu je to rumena ročica ).
Velja za skupni modul, ki uravnava najmanj dva zavorna cilindra naenkrat. Za modele, kjer so motorji posamezno v samih zavornih cilindrih ali del zavornega cilindra, to ne velja ( VW, Audi................ ).

Lep pozdrav

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Po okt 14, 2013 4:36 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
kako je pa rešeno z vodo ko ta zamrzne, so lahko kakšne težave tako kot pri "ročni" zavori kje lahko voda pride v cev kjer je zajla in zamrzne ?

Re: Renault električna ročna

Objavljeno: Po okt 14, 2013 5:54 pm
Napisal/-a R 26
Novi Megane ima v cilindru elektromotorcek ki stiska ploscice in brez racunalnika batka ne sprostis