stig je napisal/-a:jst res ne vidm zakaj folk sploh kupeje avte s temi dci motorji res da mal pije sm k pa crkne je pa vse kr si pršparu šlo za popravilo...zdej od kar reno rine te dci motorje v nissana še nisanu uničije ugled...
Blinder je napisal/-a:Kaj pa je treba naredit za zamenjat te ojnične ležaje? Mislim, koliko ur dela ti zaračunajo mehaniki? Če za dat dol in gor glavo računajo 9 ur pol koliko pride za ležaje, 20 ur?
vuli je napisal/-a:stig je napisal/-a:jst res ne vidm zakaj folk sploh kupeje avte s temi dci motorji res da mal pije sm k pa crkne je pa vse kr si pršparu šlo za popravilo...zdej od kar reno rine te dci motorje v nissana še nisanu uničije ugled...
Ne vem, nisem še slišal, da bi imel kdo podobne probleme pri QashQai-ju, ki mislim, da ima tudi tak motor, 1.5 dci K9K 106KM.
Razen, če je kaka razlika, ampak dvomim.
Reno ima oznako K9K 732
pri Nissanu pa samo K9K
Blinder je napisal/-a:Kaj pa je treba naredit za zamenjat te ojnične ležaje? Mislim, koliko ur dela ti zaračunajo mehaniki? Če za dat dol in gor glavo računajo 9 ur pol koliko pride za ležaje, 20 ur?
dvorjan je napisal/-a:Kam smo prisli. Zdaj bo ljudem postalo se samoumevno, da je treba poleg menjave filtrov in olja na servisu menjati se ojnicne lezaje. Jaz bi inzenirje, ki so dizajnirali te motorje, kar s sibo cez hrbet in prste.
Pa rad bi videl racun uradnega servisa, na katerem ta poseg opravijo za 100 evrov. Za kulanco verjetno niti slisati nocejo ...
golf driver je napisal/-a:pri našem scenicu smo jih pri 100 000 menjal pa so bli ze kar dobro zanucani ampak kakih 20 000 bi pa še naredu ... Kakor sem slišal do te težave pride zaradi vztrajnika!?
Po forumu brska: clio05 in 114 gostov