Stran 1 od 2
RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: Po jul 29, 2013 11:18 pm
Napisal/-a hermand
Avto ima prevoženih 140000km. Ležaji ojnični so fuč, na prvem cilindru so se že vrteli v ojnici.
Vidi se tudi na slikah, da so spremenili barvo.


LP
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: To jul 30, 2013 12:01 am
Napisal/-a stig
jst res ne vidm zakaj folk sploh kupeje avte s temi dci motorji res da mal pije sm k pa crkne je pa vse kr si pršparu šlo za popravilo...zdej od kar reno rine te dci motorje v nissana še nisanu uničije ugled...
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: To jul 30, 2013 7:12 am
Napisal/-a Dom3n
Drži, že vsak vrabček čivka, da so težave z ojničnimi ležaji. Zato se jih pač na 100k km zamenja in problema ni več. Tudi nek hud strošek niso cca. 100€ z menjavo vred.
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: To jul 30, 2013 7:31 am
Napisal/-a dvorjan
Kam smo prisli. Zdaj bo ljudem postalo se samoumevno, da je treba poleg menjave filtrov in olja na servisu menjati se ojnicne lezaje. Jaz bi inzenirje, ki so dizajnirali te motorje, kar s sibo cez hrbet in prste.
Pa rad bi videl racun uradnega servisa, na katerem ta poseg opravijo za 100 evrov. Za kulanco verjetno niti slisati nocejo ...
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: To jul 30, 2013 9:00 am
Napisal/-a Blinder
Kaj pa je treba naredit za zamenjat te ojnične ležaje? Mislim, koliko ur dela ti zaračunajo mehaniki? Če za dat dol in gor glavo računajo 9 ur pol koliko pride za ležaje, 20 ur?
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: To jul 30, 2013 9:04 am
Napisal/-a vuli
stig je napisal/-a:jst res ne vidm zakaj folk sploh kupeje avte s temi dci motorji res da mal pije sm k pa crkne je pa vse kr si pršparu šlo za popravilo...zdej od kar reno rine te dci motorje v nissana še nisanu uničije ugled...
Ne vem, nisem še slišal, da bi imel kdo podobne probleme pri QashQai-ju, ki mislim, da ima tudi tak motor, 1.5 dci K9K 106KM.
Razen, če je kaka razlika, ampak dvomim.
Reno ima oznako K9K 732
pri Nissanu pa samo K9K
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: To jul 30, 2013 10:47 am
Napisal/-a zlica22
Blinder je napisal/-a:Kaj pa je treba naredit za zamenjat te ojnične ležaje? Mislim, koliko ur dela ti zaračunajo mehaniki? Če za dat dol in gor glavo računajo 9 ur pol koliko pride za ležaje, 20 ur?
Samo za menjavo ležajev- odstraniti karter, glavno gred, mostičke, črpalko, jermena in ostalo "navlako"... Ponavadi so zamenjani hitreje kot tesnilo glave. Vprašati pa se je treba, kaj si naredil, če si menjal samo ležaje. Polovičarsko delo.
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: To jul 30, 2013 11:06 am
Napisal/-a stig
vuli je napisal/-a:stig je napisal/-a:jst res ne vidm zakaj folk sploh kupeje avte s temi dci motorji res da mal pije sm k pa crkne je pa vse kr si pršparu šlo za popravilo...zdej od kar reno rine te dci motorje v nissana še nisanu uničije ugled...
Ne vem, nisem še slišal, da bi imel kdo podobne probleme pri QashQai-ju, ki mislim, da ima tudi tak motor, 1.5 dci K9K 106KM.
Razen, če je kaka razlika, ampak dvomim.
Reno ima oznako K9K 732
pri Nissanu pa samo K9K
sej niso samo 1.5dci problem...tud 1.9dci delajo probleme vsaj pr senicu vem za par primerov
gremo nazaj na nissana
imam soseda ki mu je zlomilo ojnico na nissanu navari 2.5dci in pol še en iz pa km odaljene vasi je pa zaribal motor zarad ojničnih ležajov isto nissan navara 2.5dci
zgolj naključje ali slabi motorji?
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: To jul 30, 2013 9:05 pm
Napisal/-a ESX
Blinder je napisal/-a:Kaj pa je treba naredit za zamenjat te ojnične ležaje? Mislim, koliko ur dela ti zaračunajo mehaniki? Če za dat dol in gor glavo računajo 9 ur pol koliko pride za ležaje, 20 ur?
ma kakšnih 20h
Simon Pelko ti zamenja ojnične ležaje material + delo cca 150e
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: Sr jul 31, 2013 10:15 pm
Napisal/-a lisko
dvorjan je napisal/-a:Kam smo prisli. Zdaj bo ljudem postalo se samoumevno, da je treba poleg menjave filtrov in olja na servisu menjati se ojnicne lezaje. Jaz bi inzenirje, ki so dizajnirali te motorje, kar s sibo cez hrbet in prste.
Pa rad bi videl racun uradnega servisa, na katerem ta poseg opravijo za 100 evrov. Za kulanco verjetno niti slisati nocejo ...
ziher da ima da ta avto 140 tisoc? Drugo...servisi na 30 tisoc? Vse jasno....1.5dizl in 100 konjev?
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: Če avg 01, 2013 8:17 am
Napisal/-a ojnica
To se vrjetno zgodi, če se ne menjuje olje, je imel sorodnik problem na Hondi, avto je zaribal zaradi ojničnih ležajev.
Včeraj sem na avto.netu zasledil pegoja 306 s 560.000km ! Piše spodaj vožen na relacijah, redno servisiran in, če je to to potem nima kaj ribat.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7535271&show=2
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: Če avg 01, 2013 8:34 am
Napisal/-a joztom
Največ škode se dela, ker se menja na 30kkm ali s kakšnim cenenim in zvenečim turbo oljem namesto predpisane sintetike 5W40. Pa še mrzle avte naganjajo itd. Res pa je nova glavna gred na servisu 103€.
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: So avg 03, 2013 7:57 am
Napisal/-a golf driver
pri našem scenicu smo jih pri 100 000 menjal pa so bli ze kar dobro zanucani ampak kakih 20 000 bi pa še naredu ... Kakor sem slišal do te težave pride zaradi vztrajnika!?
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: So avg 03, 2013 7:50 pm
Napisal/-a abbe
golf driver je napisal/-a:pri našem scenicu smo jih pri 100 000 menjal pa so bli ze kar dobro zanucani ampak kakih 20 000 bi pa še naredu ... Kakor sem slišal do te težave pride zaradi vztrajnika!?
tudi zaradi okvarjenega vztrajnika.
sam da pa pr 100.000 crkne vztrajnik je pa kriv voznik in njegova varčna vožnja,ki na konc sploh ni varčna.
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: Sr jun 14, 2017 8:36 pm
Napisal/-a berlonso
Pozdravljeni,
Ozivljam temo. Imam Scenica 2008 letnik s tem motorjem, prevozenih 105.000 km.
V naslednjih 2000km imam namen narediti servis in razmisljam o preventivni menjavi ojnicnih lezajev.
Je se kaj potrebno menjati poleg ojnicnih?
Kje se dobi originalne dele, se kupi kak kit? Katerega proizvajalca svetujete?
Kako preveriti ali je vztrajnik Ok?
Lep pozdrav
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: Sr jun 14, 2017 9:01 pm
Napisal/-a limas
Če so bili servisni intervali na 15.000, ni potrebe po menjavi ojničnih ležajev.
Kar je več kot 20.000 ali celo 30.000 pa je že nujno.
To velja za vse renojeve motorje. Ni težava v ojničnih ležajih ampak v predolgih intervalih, ki zaradi zaradi slabših mazalnih lastnostih uničijo ležaje.
Primer 2.0 dci, ki velja za premijum in neproblematičen dizel motor. Ubogo stanje ležajev že pri 100.000 zaradi servisnih intervalov na 30.000.
http://www.autobild.de/artikel/renault- ... 72925.htmlEvo, vse lepo in kratko razloženo.
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: Sr jun 14, 2017 10:38 pm
Napisal/-a berlonso
Kupili smo ga lani od 1.lastnice, servisna postemplana in kontrola na Renault servisu in so bli delani na 1 leto, zaradi malo kilometrov je to zneslo cca 13000km na interval. Tudi sam delam na 15000km mali servis in na 30000km se menjavo naftnega filtra.
Hvala za odgovor, nemsko razumem zelo slabo, slike sem si pa pogledal.
Verjamem da je servisni interval zelo pomemben, ni pa po mojem edini vzrok da do obrabe lezajev pride.
Sklepam da ze lezaji sami po sebi bi lahko bili boljsi (materiali, debelina prevleke, tolerance?), bral pa sem, da tezave dela tudi dvomasni vztrajnik in pa nacin voznje.
Avto bi rad imel v uporabi se vrsto let in zelim ga dobro vzdrzevati, tudi preventivno ker v primeru vrtenja in ribanja teh lezajev zna kostat kurativa pol vrednosti avta
Edino nevem ali bom menjal ob tem servisu ali pocakam se 15000km do drugega.
Ima se kdo izkusnje kaj in kje vzeti ter kaj se se menja poleg lezajev da je potem "mir"?
(Do turbine

)
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: Pe jun 16, 2017 7:45 pm
Napisal/-a berlonso
Se kaksen nasvet/izkusnje? Na internetu nisem nasel konkretnih debat okrog tega, je pa moral skoraj vsak lastnik 1.5dci enkrat dat skozi to, jih ni malo okoli...
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: Pe jun 16, 2017 8:04 pm
Napisal/-a limas
Ojnični ležaji niso potrošni material. Prav tako ne turbina in dvomasni vztrajnik. Izjema so tovarniške/konstrukcijske napake.
Če je avto pametno vožen (pismen voznik) in primerno vzdrževan (intervali!, elf 5w30 FE olje), morajo preživeti življenjsko dobo motorja.
Moj dci se približuje 300.000 in je brez napake, spodaj omenjeni serviser Pelko pa predvideva, da bo brez težav dočakal tudi 400.000.
Pred kratkim sem vozil veliko novejši in preizkušeni 2.0 dci, ki mu je pri vsakem pospeševanju žvižgala turbina, da je bilo pravo veselje. Le kako jim uspe uničiti turbino?
Glede menjave pa priporočam serviserja Pelkota, ki tudi sporoči točno ceno posega.
Ta tržišču je prava zmeda glede ojničnih, ki se kljub ustrezni kataloški številki in specifikaciji med seboj ogromno razlikujejo. In ko serviser pri razstavljenem motorju reče, da novi ležaji niso pravi, se človek prime za glavo.
Re: RENAULT SCENIC 1,5DCI 78KW OJNIČNI LEŽAJI
Objavljeno: Pe jun 16, 2017 9:01 pm
Napisal/-a berlonso
Intervali so bili na manj kot 15000km, sam ga vozim nekaj manj kot 30000km in ne teram v obrate, ravno tako ne vozim npr 50km/h v 5. prestavi... Nevem pa kako se je prej z njim delalo in vozilo.
Imas 1.5 dci? Se strinjam, da napisani deli nebi smeli biti potrosni material. Zal pa berem da so take izkusnje kot jih opisujes prej izjema kot pravilo.
Hvala za odgovor, kot tudi za priporocenega serviserja. Sicer nam avte sraufa lokalni "susmar", izkusen serviser, je pa pri njem problem ga dobiti
Se pa vseeno, ker avto ni od novega v moji oziroma druzinski lasti, nagibam k preventivni menjavi... in ravno zaradi teh tezav z deli, bi bilo dobro dobiti se kaksno informacijo. Zagotovo bo tudi naprej se koga zanimalo.
Aja, za zanimivost okrog turbin- na strojni fakulteti v Ljubljani je profesor med predavanjem omenil, da turbino poskodujes (ohisje poci-pokazal slike razpoke in termoanalize), ce jo 3x ba silo segrejes in ohladis. Primer je da gonis po avtocesti in na pocivaliscu takoj ugasnes, ko je ohlajen spet teranje brez ogrevanja. Ni razkril za katerega proizvajalca turbine je slo, prav tako ne s katerimi motorji je vgrajena...
Je pa tudi pri mojem turbina glasna, je pa res da jih nisem vajen... 11 let vozil samo atmosferske bencince.