Kompresor nima sklopke, ima elektromagnetni ventil. Zdaj, če bi bil ležaj bi se moral slišati ves čas, ne
Preguglal vse kar se je dalo in ugotovil, da so kar nekaj kompresorjev pomenjali v garanciji ali izven nje, šlo je pa predvsem za proizvajalca DENSO s kat. številko 1K0 820 859 T. Ta je bil menjan s kompresorji SANDEN ŠT. 5KO 820 803 C.
Naključje, da se menja za drugega dobavitelja ali gre za slabo robo?
Ker mi ni dalo miru sem z boroskopom poiskal na kompresorju številko dela in poslikal tole
:
Ta tip kompresorja je serijski pri motorjih:
1.2TSI CBZA 63kW
1.2TSI CBZB 77kW
1.4TSI CAXA 90kW v mojem primeru!
1.4TSI CAVD 118kW
Pri vseh je bil ob menjavi zamenjan za SANDEN
Preden grem na servis bom poiskal nekoga, ki se ukvarja s popravilom avtoklim in ga prosil za mnenje. Moram bit pripravljen, ker teh buč, ki jih prodajajo imam počasi dovolj.
Pozna kdo zanesljivega in z znanjem podkovanega serviserja avtomobilskih klim na območju Ljubljane @Clancy, če me spomin ne vara je tvoj 1.2
Pri meni veriga ni bila menjana, češ ni v servisnih navodilih
, bil je menjan napenjalec verige, variator faze, oljna črpalka... no po 24.000 prevoženih je variator pred nekaj dnevi (pri mrzlem prvem vžigu) spet začel ropotati. Zagotov je ta znamka in model najslabše kar sem imel v 18 letih v lasti. Z vsemi skupaj nisem imel toliko težav kot s tem v slabih treh letih in rekordnimi 28500 km... na tem avtu sem praktično diplomiral
Mi zaupaš na kateri servis voziš... lahko na zs