Stran 1 od 1
Škoda fabia - akumulator?
Objavljeno: Po avg 19, 2013 8:15 am
Napisal/-a AndrejT
Pozdravljeni
Problem ki se je pojavil pri Škodi je sledeč: fabia (1.2 bencinar) je letnik 2010 in mi je konec lanskega leta pozimi po dveh treh dnevih neuporabe ni hotela več zakurblat. Ker je bil avto kupljen rabljen, sem kupil nov akumulator, in vse do danes je delalo vse ok, saj je bil skoraj vsak dan v uporabi. Prejšnji teden oz. točneje 8 dni avta na dopustu nisem vžgal, včeraj pa ga hočem startat in spet je akumulator prazen. Avtoradio ali kakšna luč/ka ni bila prižgana, da bi izpraznila baterijo. Zanima me, kaj bi lahko bilo narobe, ali je to nekaj povsem običajnega? Če bi bil v okvari alternator bi mi verjetno med vožnjo svetila rdeča lučka za akumulator, ali se motim? Če ima kdorkoli kakšno idejo ali nasvet bi bil hvaležen.
Hvala in lep pozdrav,
Andrej
Re: Škoda fabia - akumulator?
Objavljeno: Po avg 19, 2013 8:59 am
Napisal/-a wizard607
Potem ti nekaj laufa, kar prazni akumulator. Meni je pred leti na Renaultu termostat crknil in potem je ventilator za hlajenje laufal po 2 uri ali več in avto ni več vžgal. Na drugem Renaultu sem 1x pozabil luči prižgane,pa je začel akumulator zabavat,da sem ga mogo zamenjat. Ni normalno,da se sprazni akumulator v 8 dneh. Meni je avto doma stal 2 leti(dolga zgodba) pa je iz prve vžgal.
Re: Škoda fabia - akumulator?
Objavljeno: Po avg 19, 2013 9:20 am
Napisal/-a Nejc90
Zamenjat akumulator ali ga napolnit, zmeriš kolko vleče toka brez kontakta, pa zmeriš kolko polni alternator..
Re: Škoda fabia - akumulator?
Objavljeno: Po avg 19, 2013 9:35 am
Napisal/-a Energetik81
Najprej nabavi multimeter, če ga nimaš (najcenejši Voltcraft v Conradu bo OK). Ugasni avto in iztakni ključ. Odklopi -klemo akumulatorja. Multimeter daj na območje 10A in ga vklopi med aku in odklopljeno klemo. Tok mora biti po določenem času (recimo 30-60sek) manjši od cca. 50mA.
Tako boš vedel, ali imaš parazitskega porabnika, nato boš ugotavljal naprej.
Re: Škoda fabia - akumulator?
Objavljeno: Po avg 19, 2013 11:08 am
Napisal/-a AndrejT
Meritev v območju 200mA je bila 16,5 (nisem ravno domač v štromu ampak to naj bi pomenilo 0,165A?)
Aja pa še to: voltaža aku je 12.15V v mirovanju, ko je avto prižgan je 13.85V, se pravi da je alternator ok?
Re: Škoda fabia - akumulator?
Objavljeno: Po avg 19, 2013 11:37 am
Napisal/-a nejc1
16,5 v tem območju pomeni 0,0165A oz. 16,5mA, kar je normalno. Ko si izmeril teh 12,15V je bil akumulator napolnjen? Ker 12,15V se mi zdi malo premalo za poln akumulator v mirovanju, navadno imajo voltažo nekje cca 12,7-12,8V..
Re: Škoda fabia - akumulator?
Objavljeno: Po avg 19, 2013 11:42 am
Napisal/-a AndrejT
Ne, po mojem ni bil čisto napolnjen, ko ni vžgal sem ga polnil cca 30 minut, potem pa poizkusil in je vžgal. Ga bom dal sedaj polnit do konca.
Edit: ne vem zakaj so mi prej prišle take meritve. Prejle sem pomeril amperažo še enkrat in na območju 200mA je kazalo 2.4, se pravi 0,0024A. Nimam pojma kaj bi bilo lahko narobe. Kot zgleda je poraba v mirovanju ok, alternator tudi, akumulator pa je star 7 mesecev
Re: Škoda fabia - akumulator?
Objavljeno: Po avg 19, 2013 1:16 pm
Napisal/-a Mgajvr
naj ti ga pomeri kakšen avtoelektričar, meni je na oktaviji v levih zadnjih vratih motorček za centralno zaklepanje kuril elektriko.
Re: Škoda fabia - akumulator?
Objavljeno: Po avg 19, 2013 1:41 pm
Napisal/-a Energetik81
AndrejT je napisal/-a:Ne, po mojem ni bil čisto napolnjen, ko ni vžgal sem ga polnil cca 30 minut, potem pa poizkusil in je vžgal. Ga bom dal sedaj polnit do konca.
Edit: ne vem zakaj so mi prej prišle take meritve. Prejle sem pomeril amperažo še enkrat in na območju 200mA je kazalo 2.4, se pravi 0,0024A. Nimam pojma kaj bi bilo lahko narobe. Kot zgleda je poraba v mirovanju ok, alternator tudi, akumulator pa je star 7 mesecev
Čudno, da ti je prej pa izmeril 16mA, to bi moralo vedno kazati enako. No, oboje je dovolj majhno, da ne more povzročati takega izpraznenja aku. Meni kaže recimo trajnih 20mA, najprej pa 250mA v trajanju kakšnih 10s (verjetno računalnik ali kaj podobnega).
Potem imaš spet nekaj možnosti:
- kakšna lučka v prtljažniku. Meni se je to samo 1x zgodilo, da sem slabo zaprl prtljažnik in mi ga je spraznilo.
- slabo polnenje alternatorja
- defekten akumulator