Stran 1 od 1
GOLF 4 81kw 1.9 TDi
Objavljeno: To sep 03, 2013 1:49 pm
Napisal/-a sebastjan13
1.Zanima me ce kdo kaj bi lahko blo narobe ko avto vzgem, ko je hladn oz mrzl...ko obrnem ključ in pricne startat se nekak cudno zaganja ko da bi prižgal starega stayera letnik 80. nwm opisat ampak tak cudno njin njin njin pa vedno hitreje nato pa vzge...pa ni problema da nebi vzgal samo tak cudni zvok ko ga vzgem....Ko je motor topli pa normalno hitro vzge kak ključ obnem njin pa je ze laufa.
2. TURBINA
Turbino sem dal cistit pred tremi tedni in sem plačal 120€ in po tistem je slo normalno kakih 5 dni....sedaj ko se peljem po avtocesti pa ko pride stevec do nekje 3 tisoč obratov pa vrze v varnostni program....vcasih se stevec pride tud malo cez 3000obratov pol pa ko zmansam na 3000 pa se manj pa pridem spet do 3000 obratov jo vrze ven.
3. SKLOPKA
Zanima me tud cena sklopke za golfa 4 81 kw ker ko menjam v vzgratno prestavo zrošta....pa tezko gre vcasih menjavat.[color=#FF0000][/color]
Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi
Objavljeno: To sep 03, 2013 2:54 pm
Napisal/-a ~toMmy~
To ciscenje turbine je bilo po moje nesmiselno, ce nima vecjih tezav, jo lahko das za 250€ obnovit na turbine.si, imas leto garancije in teoreticno mir za "vedno". Pred ciscenjem so sploh bile tezave?
Glede zagona - ste priklopili avto na tester in preverili, ce je kaksna napaka?
Ce se menjalnik zatika, ni nujno problem v sklopki, sploh ce ta drugace ne zdrsuje.
Po moje je najbolje najprej poiskat enega dobrega mehanika...
Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi
Objavljeno: To sep 03, 2013 3:01 pm
Napisal/-a Mate
1.) To zna bit znak zelo slabega akumulatorja. Zjutraj je olje ohlajeno in bolj viskozno, pa tudi tolerance hladnega motorja so drugačne, zato ima starter več dela kot pri toplem motorju.
Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi
Objavljeno: To sep 03, 2013 3:15 pm
Napisal/-a čare
Glede turbine,na tester in po vsej verjetnosti bo pokazal MAP senzor,glede sklopke pa vprašanje tudi kaj je z vztrajnikom ki je lahko povezan tudi z tistim zvokom starega Stayerja
Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi
Objavljeno: To sep 03, 2013 5:45 pm
Napisal/-a sebastjan13
~toMmy~ je napisal/-a:To ciscenje turbine je bilo po moje nesmiselno, ce nima vecjih tezav, jo lahko das za 250€ obnovit na turbine.si, imas leto garancije in teoreticno mir za "vedno". Pred ciscenjem so sploh bile tezave?
Glede zagona - ste priklopili avto na tester in preverili, ce je kaksna napaka?
Ce se menjalnik zatika, ni nujno problem v sklopki, sploh ce ta drugace ne zdrsuje.
Po moje je najbolje najprej poiskat enega dobrega mehanika...
1. Ja pred tem so bile tezave ko sem se peljal nekje 80 km/h je vrglo v varnostni program. pa sem sel do mehanika ta pa mi je rekel da naj dam scistit turbino, reko mi je da tak zasopano ze daugo ni cisto. Pol pa od zacetka ko je jo scistil je slo kaki tedn vredi...zaj pa ko se peljem po avtocesti tak nekje do 130 - 140 km/h nato pa vrze v varnostni program.
2. Ja na testerju je bil ze veckrat pa ni doben reko da bi kaj blo z motorjem narobe...nwm ne...mogo bi posebe rect da bi bol podrobno pogledo za vzig.
3. Kaj bi pa lahko se blo druga ce ni sklopka? Avto sicer ma 238000KM upam da realni vsaj po servisni knjigi. Imam pa ga od decembra.
4. Pa zanima se me zaj en tedn nekje ko se peljem po cesti oz makedamu, zadi tak poka...pa nwm kere gume so hin, al so one po amortizerji al pa one spodi ko pod avtom.
Hvala.
Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi
Objavljeno: To sep 03, 2013 5:46 pm
Napisal/-a sebastjan13
Mate je napisal/-a:1.) To zna bit znak zelo slabega akumulatorja. Zjutraj je olje ohlajeno in bolj viskozno, pa tudi tolerance hladnega motorja so drugačne, zato ima starter več dela kot pri toplem motorju.
Ja se mozno da je to normalno.. samo malo mi je tak cudno... morda ze more bit tak.
HVALA
Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi
Objavljeno: To sep 03, 2013 5:48 pm
Napisal/-a sebastjan13
čare je napisal/-a:Glede turbine,na tester in po vsej verjetnosti bo pokazal MAP senzor,glede sklopke pa vprašanje tudi kaj je z vztrajnikom ki je lahko povezan tudi z tistim zvokom starega Stayerja
Kolko vem je z tem senzorjem vse okej. Vsaj tak mi je reko mehanik.
Ja vztrajnik se vidi ko ma tam odprtino mislim da za nastavljanje vziga ko menjas zobati jermen, in je videt vredi ko novi, nic niso poskodovani zobki.
Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi
Objavljeno: To sep 03, 2013 7:23 pm
Napisal/-a čare
Ti tam vidiš vztrajnik to je pa tudi vse kar vidiš.Zobci nimajo veze s tvojo težavo.Vztrajnik ni nujno da vibrira,lahko je poseden in te zajebava pri prestavlanju in po menjavi te lahko še vedno zajebava.Moraš sklopko stisnit čisto do konca??Če tester ne pokaže napak preglej vse podtlačne cevi...
Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi
Objavljeno: To sep 03, 2013 7:52 pm
Napisal/-a Mgajvr
kaj pa če bi menjal mehanika? ne more kar tako stalno metat v zasilni program. kar pa se tiče vžiga, bi pa mogoče bila potrebna preventivna obnova štarterja. pri teh kilometrih se ponavadi začnejo takšne težave...
Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi
Objavljeno: Pe sep 06, 2013 9:06 am
Napisal/-a sebastjan13
čare je napisal/-a:Ti tam vidiš vztrajnik to je pa tudi vse kar vidiš.Zobci nimajo veze s tvojo težavo.Vztrajnik ni nujno da vibrira,lahko je poseden in te zajebava pri prestavlanju in po menjavi te lahko še vedno zajebava.Moraš sklopko stisnit čisto do konca??Če tester ne pokaže napak preglej vse podtlačne cevi...
Aya...hmm nwm ne...
ja sklopko morem cist do konca not stisnit.