Stran 1 od 1
Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: To sep 10, 2013 6:17 pm
Napisal/-a blazkom
Pozdravljeni.
Sicer sem na drugem forumu že spraševal vendar več glav več ve.
Kupil sem rabljen avto (Focus 2007, ghia, 1,6 Ti-vct 85km)
Servisi do sedaj so bili:
1. Servis 2.10.2008 19.992km (Olje, filter olja, filter zraka)
2. Servis 5.10.2009 37.256km (Olje, filter olja, filter zraka, polnenje klime)
3. Servis 3.10.2010 51.788km (Olje, filter olja)
4. Servis 28.09.2011 68.263km (Olje, filter olja, filter zraka, kaabinski filter)
5. Servis 9.10.2012 85.931km (Še nimam računa, ga bom pa poiskusil dobit tako da recimo samo olje ter filter olja)
6. Servis 10.5.2013 87.800km (svečke, filter olja, filter zraka, svečke)
Kako naj serviseram naprej?
Na 100kkm - Olje, filter olja, (kabinski filter)
Na 120kkm - Svečke, olje, filter olja, zračni filter?
Na 140kkm - Olje, filter olja, zračni filter, kabinski filter
Na 160kkm - Olje, filter olja, zračni filter, Vsi jermeni?
Hvala
Re: Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: To sep 10, 2013 6:29 pm
Napisal/-a fare
Ja, tako kot si si predlagal lp.
Re: Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: To sep 10, 2013 7:31 pm
Napisal/-a StajercS
Ti priporočam,da čimprej menjaš jermen + pumpo + španerje. Naj bi se menjalo tam okoli 120k km oz. 5 let. Boljše prej kot prepozno.
Re: Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: To sep 10, 2013 8:30 pm
Napisal/-a blazkom
Nisem siguren vendar piše na 8let ali 160kkm za jermene
Re: Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: To sep 10, 2013 8:55 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Jap, vendar nihče ne računa motornih ur delovanja, prosti tek/stanje na samaforju....................
Nekdo ki se vozi 160 tisoč km po AC ali drugi, ki jih naredi večina po mestu .................... jermen je različno obrabljen/obremenjen ............ prav zaradi tega, je navada, da se jermen menja prej.
Za vse skeptike: mehanik ima več od tega, če jermen preskoči ali pa utrga, manj pa od redno servisiranega vozila ............. pri slednjem je bolj zadovoljen lastnik
Lep pozdrav
Re: Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: Sr sep 11, 2013 9:50 am
Napisal/-a Ivan36
blazkom je napisal/-a:Nisem siguren vendar piše na 8let ali 160kkm za jermene
Evo tipičen primer lastnika, ki ni dorasel kupljenemu vozilu

!
Re: Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: Sr sep 11, 2013 10:43 am
Napisal/-a hippo
Kabinski filter se menja vsako leto.
Glede tega kdaj se dela veliki servis se pa da vprašat na pooblaščencu.
Re: Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: Sr sep 11, 2013 2:35 pm
Napisal/-a Badzo
Ivan36 je napisal/-a:blazkom je napisal/-a:Nisem siguren vendar piše na 8let ali 160kkm za jermene
Evo tipičen primer lastnika, ki ni dorasel kupljenemu vozilu

!
Bi tole izjavo utemeljil? Res me zanima zakaj ni dorasel nakupu?!
Re: Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: Sr sep 11, 2013 4:46 pm
Napisal/-a NoF3ar
Fordovi bencinski motorji majo 8let ali 160.000km. In ja pri fordu so 100% zračunali da toliko zdrži v mesti vožnji kot na AC. V kolikor so znani predhodni servisi in realni kilometri, nesme nikakor jermena vtrgat pred 160.001km. Nimajo na Fordu zastojn zaposlenih XY inženirov....
Re: Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: Sr sep 11, 2013 5:27 pm
Napisal/-a Daedalus
NoF3ar je napisal/-a:Fordovi bencinski motorji majo 8let ali 160.000km. In ja pri fordu so 100% zračunali da toliko zdrži v mesti vožnji kot na AC. V kolikor so znani predhodni servisi in realni kilometri, nesme nikakor jermena vtrgat pred 160.001km. Nimajo na Fordu zastojn zaposlenih XY inženirov....
Tako je. Neglede na to, ali je vožen po mestu ali ne, 160.000 km / 8 let mora zdržat...če je original, seveda.
Re: Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: Sr sep 11, 2013 8:09 pm
Napisal/-a MORDOR
Tudi jaz imam v mojem fordu ta motor.Vozim se tako po mestu kot avtocesti brez nekega šparanja.Sedaj ima avto 180000km.Valik servis sem naredil na 160000km avto pa je sedaj star 8 let tako da kar mirno.

Re: Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: Sr sep 11, 2013 8:20 pm
Napisal/-a .com
NoF3ar je napisal/-a:Fordovi bencinski motorji majo 8let ali 160.000km. In ja pri fordu so 100% zračunali da toliko zdrži v mesti vožnji kot na AC. V kolikor so znani predhodni servisi in realni kilometri, nesme nikakor jermena vtrgat pred 160.001km. Nimajo na Fordu zastojn zaposlenih XY inženirov....
ah ja...taka miselnost je zgrešena... kaj ne sme? kaj ne more? kaj pa če kar naenkrat vtrga in imaš uničen motor?
vse lahko... moraš imeti malo sreče in veliko pameti, da zguraš čez življenje...
kaj ti pomaga xy inženirjev, če je še zmeraj prisoten človeški faktor??
je neka toleranca seveda in ponavadi zdrži 160000km... lahko pa je napaka v izdelavi ali materialu, pa ne bo...
kaj pa potem?
Re: Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: Sr sep 11, 2013 9:38 pm
Napisal/-a Badzo
.com je napisal/-a:NoF3ar je napisal/-a:Fordovi bencinski motorji majo 8let ali 160.000km. In ja pri fordu so 100% zračunali da toliko zdrži v mesti vožnji kot na AC. V kolikor so znani predhodni servisi in realni kilometri, nesme nikakor jermena vtrgat pred 160.001km. Nimajo na Fordu zastojn zaposlenih XY inženirov....
ah ja...taka miselnost je zgrešena... kaj ne sme? kaj ne more? kaj pa če kar naenkrat vtrga in imaš uničen motor?
vse lahko... moraš imeti malo sreče in veliko pameti, da zguraš čez življenje...
kaj ti pomaga xy inženirjev, če je še zmeraj prisoten človeški faktor??
je neka toleranca seveda in ponavadi zdrži 160000km... lahko pa je napaka v izdelavi ali materialu, pa ne bo...
kaj pa potem?
PO eni strani ti dam prav, pod drugi strani pa lahko začneš potem menjat jermene kar na vsakih 20k km za ziher..
Re: Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: Sr sep 11, 2013 11:34 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Ja v temi se govori o določenem vozilo, ki se ve tip in letnik, prevoženi KM so lahko ?, če pa je vozilo uvoženo ...................... pa tako ali tako KM ne "štimajo". Ni pa nič narobe, če opravi servis ( mali, veliki ) in začne KM šteti iz nič, potrebno je vzeti v zakup, da je vozilo kupljeno iz druge roke. Osebno menim, da to niso servisi " za ziher" temveč skoraj potreba.
Lep pozdrav
Re: Zmeda z rednimi servisi
Objavljeno: So sep 14, 2013 11:34 am
Napisal/-a Daedalus
.com je napisal/-a:NoF3ar je napisal/-a:Fordovi bencinski motorji majo 8let ali 160.000km. In ja pri fordu so 100% zračunali da toliko zdrži v mesti vožnji kot na AC. V kolikor so znani predhodni servisi in realni kilometri, nesme nikakor jermena vtrgat pred 160.001km. Nimajo na Fordu zastojn zaposlenih XY inženirov....
ah ja...taka miselnost je zgrešena... kaj ne sme? kaj ne more? kaj pa če kar naenkrat vtrga in imaš uničen motor?
vse lahko... moraš imeti malo sreče in veliko pameti, da zguraš čez življenje...
kaj ti pomaga xy inženirjev, če je še zmeraj prisoten človeški faktor??
je neka toleranca seveda in ponavadi zdrži 160000km... lahko pa je napaka v izdelavi ali materialu, pa ne bo...
kaj pa potem?
Vtrga ti ga lahko po 10k km, ker je škart. Lahko ti ga tudi po 50k km. Frendu je vtrgalo mikrojermen na Chevy Aveotu na 40k km namesto 60k km. Moji znanki na Accentu na polovičnem času. Kot je Badzo rekel: potem ga lahko menjavaš na 20k km. Pa še vedno, če imaš smolo, in ti ga mačka mal nagrize, in ti ga vtrže.
Če je smola, je smola. OK, rataš malo nervozen, ga menjaš nekaj 1000 km prej, lahko tudi 10, 15k km prej, če je interval 160k km. Sam pretiravat pa ni treba, pa it menjavat npr. na 100k km. Ker karkoli bo vzrok za predčasno odpoved ne bo krivda predolgega intervala. Še enkrat pa poudarjam: to velja za originalne in strokovno vgrajene jermene!
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Ja v temi se govori o določenem vozilo, ki se ve tip in letnik, prevoženi KM so lahko ?, če pa je vozilo uvoženo ...................... pa tako ali tako KM ne "štimajo". Ni pa nič narobe, če opravi servis ( mali, veliki ) in začne KM šteti iz nič, potrebno je vzeti v zakup, da je vozilo kupljeno iz druge roke. Osebno menim, da to niso servisi " za ziher" temveč skoraj potreba.
Lep pozdrav
To drži kot pribito. Vendar v tem konkretnem primeru, če je bil prejšnji lastnik dokazano tudi 1. lastnik in je avto SLO porekla, jaz ne bi preveč skrbel. 15k km na leto za bencinca in računi o servisih so zame dovolj.