Stran 1 od 1
Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 96kW EGR
Objavljeno: To sep 10, 2013 7:40 pm
Napisal/-a turbodiesel
Pozdravljeni.
Imel bi vprašanje za poznavalce Ford-ovih motorjev:
Že nekaj časa mi omenjeno vozilo nagaja v nižjih obratih pri vzdrževanju konstantne hitrosti oz. čisto rahlem pospeševanju, namreč začne komaj opazno cukati.
Na žalost se pa to ne dogaja vedno.
Prav tako mi BC kaže porabo 6.0L/100km, vendar je ta med 7 in 8 litri. (večkrat poln tank, kilometri in kalkulator)
Če ga hitro "zahodim" do konca (npr. pri prehitevanju), konkretno pokadi, po 2-3 sekundah se stanje normalizira.
Zamenjal sem že cev ki gre od IC na sesalni kolektor, prav tako MAF senzor, stanje se je malo poboljšalo vendar ne kaj dosti, prav tako je bil očiščen EGR.
Sumim na slabo tesnenje EGR ventila, nisem pa prepričan.
Vozilo je bilo priklopljeno na univerzalni tester, ni bilo zabeležene nobene napake.
Med sprehajanjem po podatkih smo naleteli na senzor odprtosti EGR ventila, ki je med prostim tekom nihal med 15 in 40mm (oz 1.5 in 4.0 - ne spomnim se če je bila pika ali ne), pri dodajanju plina se je takoj zaprl, v prostem teku je odprtost vedno variirala.
Je to normalno, ali je potrebna menjava?
Za odgovor se lepo zahvaljujem.
LP
Re: Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 96kW EGR
Objavljeno: To sep 10, 2013 7:49 pm
Napisal/-a RedBull™
Koliko je prevoženih kilometrov? Kaj je z šobami, so bile kdaj že pregledane oz. obnovljene?
Re: Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 96kW EGR
Objavljeno: To sep 10, 2013 8:03 pm
Napisal/-a turbodiesel
Pozdravljeni.
Na števcu je 205.000 (sem 4. lastnik, vsa zgodovina ni znana) upam da so realni.
Šobe ter CR črpalka so bili obnovljeni pri 170.000 - na moj strošek

Lep pozdrav
Re: Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 96kW EGR
Objavljeno: Sr sep 11, 2013 10:03 am
Napisal/-a RpDany
Pozdravljen
Kot prvo bi svetoval da spuces sistem se en x preveris vse ce "dihta" pa kolektor tudi spuci tam je dosti saj notri. Poglej tudi ce je erg membrana cela....
Potem pa mel kolega tudi problem z kajenjem sicer ne ford ampak vseeno dizel in je ugotovil da cevi niso dobro bile privite in je zrak vleklo od drugo in ena cev je bila pokjena.
Drugace pa normalno da dizel skadi malo potem pa se normalizira ko zadiha.
To je nekaj za zacetek za preverit in ne stane ostalo je vse povezano z €...
lp Dany
Re: Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 96kW EGR
Objavljeno: Pe sep 13, 2013 7:04 am
Napisal/-a turbodiesel
Včeraj sem bil pri mehaniku in sva kljub temu da ga je lani ob menjavi spodnjega termostata na oljnem izmenjevalcu sproti očistil ter zamenjal tesnila, vzela sesalni kolektor stran in ga znova očistila. (zelo malo novih oblog) Prav tako sva vizualno pregledala cevi in nikjer ni videti da bi bila katera poškodovana ali mastila. Ima pa pod motorjem nekaj 10cm dolg kovinski del cevi, ki gre od turbine proti IC, ki je že malenkost rjav (zime, sol, leta...), mogoče se tam kaj dogaja...
Kako naj preverim membrano EGR ventila? Domnevam da z vakuum črpalko, vendar je moj mehanik nima, pa tudi nobeden v bližini ne. Je kakšen drug način ?
Glede tiste rjave cevi sva z mehanikom razmišljala, da bi opravila preizkus tesnosti cevovoda od turbine do sesalnega kolektorja. Manometer sem že kupil, ventil tudi imam edino ne najdem takih dveh zamaškov kot sta fi cevi od turbine in tista ki pride na EGR. Imate kakšen predlog ?
LP
Re: Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 96kW EGR
Objavljeno: So sep 14, 2013 10:37 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
V koliko je EGR na podtlak, bo potrebno uporabiti podtlačno črpalko. V primeru električnega EGRa, pa se lahko preveri pravilno delovanje s testerjem.
Pokrove vam naredi lokalni orodjar...............
Lep pozdrav
Re: Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 96kW EGR
Objavljeno: Po sep 30, 2013 10:55 am
Napisal/-a turbodiesel
Najlepša hvala Fan za odgovor.
Na orodjarje niti pomislil nisem...
Je pa v bližini orodjarska šola, kjer sem po vašem nasvetu povprašal ter oddal skice kaj bi rad, tako da mi bodo zadeve izdelali, ko bodo utegnili (z minimalnimi stroški...).
Še enkrat se zahvaljujem.
LP
Re: Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 96kW EGR
Objavljeno: Po sep 30, 2013 10:35 pm
Napisal/-a lisko
Vsi moji dizli (tud bencinar) so kadili, dokler so imeli EGR ventil...po blindiranju je kajenje cudezno izginlo. Je pa pri vseh bila enaka tezava...elektronika ga preko vakuma ne uspe prehitr zapret in tako vzrok za kajenje. Zakadi lahko samo v primeru , ko ga zahodis iz nizkih obratov.
Re: Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 96kW EGR
Objavljeno: To okt 01, 2013 9:22 am
Napisal/-a abbe
če egr deluje pravilno potem nebi smelo biti nobene razlike med tem a ga maš na avtu al ga nimaš.
niti ni za vse stvari kriv egr.
Re: Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 96kW EGR
Objavljeno: Pe okt 04, 2013 9:32 am
Napisal/-a turbodiesel
Najbolj pokadi če ga zahodim do podna pri cca 2.000 obratih, takrat konkretno črno zakadi, kakšne 2-3 sekunde, potem je znosno - sicer še vedno kadi vendar pol manj kakor tiste prve 3 sekunde.
Nekje sem bral da imajo Fordovi TDCI motorji kratkotrajen (cca 2 sek.) "transient overboost", ki naj bi se sprožil ko ga naglo zahodiš do podna, kar naj bi kratkotrajno dvignilo navor iz serijskih 330Nm na 360Nm.
Je možnost da zaradi slabega tesnenja EGR oz. kot je lisko napisal zaradi prepoznega zapiranja tako zakadi ?
LP
Re: Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 96kW EGR
Objavljeno: Pe okt 04, 2013 10:24 am
Napisal/-a spektr
Jaz imam podoben problem, sicer na drugem avtu pa vseeno. Poleti vse deal b.p. Ko je malo bolj mraz (zdajle že recimo) pa mi okoli 1200 obratov pri konstantnem gasu trese. Včasih bolj, včasih manj, včasih pa nič. Čisto naključno. Zaenkrat še nisem točno ugotovil kako in kaj. Sumim sicer šobe, samo če bi bla res kaka fuč, en bi delalo 2meseca ok, potem pa spet ne

Re: Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 96kW EGR
Objavljeno: Sr okt 23, 2013 8:21 am
Napisal/-a turbodiesel
Pozdravljeni.
spektr - pri meni je bilo prav tako malo boljše pri temperaturah pod 4°C.
Dolgujem pa odgovor in sicer:
Zamenjal sem EGR ventil.
Situacija je veliko boljša, lepše pospešuje, cukanja ne opažam več, poraba je nižja, kadi veliko manj.
Upam, da tako tudi ostane.
Vsem na forumu se lepo zahvaljujem za dane nasvete.
LP
Re: Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 96kW EGR
Objavljeno: Sr okt 23, 2013 11:24 am
Napisal/-a RedBaron
Kakšen je bil pa strošek menjave EGR? A si dal original Ford?
Re: Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 96kW EGR
Objavljeno: Sr okt 23, 2013 7:26 pm
Napisal/-a turbodiesel
Pozdravljeni
Nisem se odločil za original, ker stane 300+DDV pri pooblaščencu.
Poskusil sem srečo z nakupom preko e-bay-a iz GB, strošek: 75€
Vesel sem da dela b.p. (tok-tok po lesu)
LP