Stran 1 od 2
Neuspešna montaža belih števcev... Totalno narobe ! HELP
Objavljeno: So jan 24, 2004 9:07 pm
Napisal/-a djarty
Lep pozdrav. No, danes sem pljunil v roke, in sem dejal, da bom zamenjal števce v mojem avtu. Vse sem lepo odmontiral, tako da mi je v rokah ostala le še armaturka s števci. Potem pa je prišel težji del, ko je bilo treba odstraniti "cajgre". Tistega za gorivo in temperaturo motorja mi je uspelo zlomiti, ostala 2 za hitrost in obrate sem le nekako ostranil. Tudi nazaj sem jih nekako namontiral, vendar mi moj avto zdaj, ko je na mestu kaže skoraj 40 km/h in ima okoli 2.600 obratov !!!! Kako naj skalibriram števce na normalne obrate ?
aRTy
Objavljeno: So jan 24, 2004 9:10 pm
Napisal/-a nightrider31
tezko a z malo srece in potrpljenja se vse da
Objavljeno: So jan 24, 2004 10:36 pm
Napisal/-a Hoyt
ja zdej morš za 1700 obratov in 40 km/h nazaj števce premaknt. če lahko, jih še enkrat snem, pa od uzadi obrn nekak tko da bo kazal 40km/h / 2600 obratov, snemi kazalce in premakni na prave vrednosti
Objavljeno: So jan 24, 2004 10:45 pm
Napisal/-a cixonne
kateri avto imaš? a imaš elektronske(na to mislim, da nimaš zajl pripeljanih do števcev)? jaz sem imel na polu isti problem. potem sem vzel kazalce dol, odklopil števce da so se zresetirali (počakaš nekaj sekund), ponovno priklopil števce in potem ko so se "skalibrirali" sem jih natačno ponovno gor namontiral. sedaj dela BP.
lp
Objavljeno: So jan 24, 2004 11:12 pm
Napisal/-a djarty
Hm ne vem. Mam roverja 200 letnik 96. Nimam pojma kako je z stem
aRTY
Objavljeno: So jan 24, 2004 11:46 pm
Napisal/-a TITan
Si sigurno dal cagrje na pravo mesto? Ponavadi majo števci oznako kje morajo biti cagrji ko jih nič ne ovira
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 12:23 am
Napisal/-a djarty
Mislim, da vem, kaj sem zaj***l. Baje bi moral odstranit tisti dve mali plastični paličici, ki ustavita kazalec na nuli. Moral bi jih odstranit, potem pa zarisat, do kje bi padel. Ampak zdaj mi pa to ne koristi dosti a ne ? Na pamet nazaj devat bo pa sranje.Števc bo ziher ene 10 do 20 km narobe kazal... Shit.... Lepo bi bilo, če bi se števec sam resitiral... Pa se mislim da ne
aRTy
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 1:12 am
Napisal/-a HUGO_BOSS
mislm da se je en to že razpisal o tem in clo rešu problem, poglej mal po forumu

Objavljeno: Ne jan 25, 2004 1:15 am
Napisal/-a nightrider31
poslje j..... nema kajanja so vcasih rekli ali pa počasi in z pametjo
saj ni tako hudo počasi boš že zadel tako da bo prav kazalo
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 12:54 pm
Napisal/-a matcho
Vse kaj morš nardit je to, da zaženeš motor, pustiš avto da teče v prostem teku in takrat ko laufa v prazno vzameš dol oba cajgerja in ju nastaviš na ustrezno mesto.
Verjemi mi da to dela, ker sem tudi sam tako naredil!!!
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 1:33 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Kot sem ze enkrat napisal v eni podobni debati.
Natankas bencina za poln rezervoar.
zalavfas avto.
Cagar za obratomer das na ene 900 obratov al na kolk tvoj avto lavfa pod minimum.
Cagar za hitrost das na nulo, potem zapeljes avto parkrat naprej in nazaj tolk da se cagar mal premika pol ustavis in preveris ce je cagar se vedno na 0.(problem je ker ko das cagar gor, z neko silo delujes na cel mehanizem in se ti tukaj takoj zmakne, zato ta postopek.)
Cagar za gorivo das na ena oz polno ce si prej avto natankal do vrha cene ne mores natancno nastavit.
Pocakas da se ogreje na tako temperaturo, da zalavfa ventilator na kilerju nato das cagar za temperaturo na 90(stopinj).
Pri meni je blo tak in mi zdaj kaze cist prav. Je pa odvisno tud kaj vse mas na stevcih jest mam sam to.
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 2:10 pm
Napisal/-a Tilen
Zaradi tega sem si glede slednjega premislil

Objavljeno: Ne jan 25, 2004 4:19 pm
Napisal/-a nightrider31
ja kar komplicirana zadeva so te podlage in kazalci

Objavljeno: Ne jan 25, 2004 5:23 pm
Napisal/-a djarty
Hvala mucho. Mislim, da je vse tako, kot mora biti. U bistvu popolnoma logično in preprosto ko enkrat zveš, kako gre vse skupaj a ne

Tenks again.
Aja, a kdo ve, kje bi lahko dobil na kakem odpadu komplet mehanizem za gorivo in temperaturo, ker sem svoje rahlo zaj... ? Rover 214 Si 1996
aRTy
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 5:53 pm
Napisal/-a Johnny
Objavljeno: Pe jan 30, 2004 12:22 pm
Napisal/-a VIA
Mene pa zanima kako si naj omislim osvetlitev.Doma sem si poskeniral stevce in jih naprintal na belo podlago.Problem je v tem da prej so gorele stevilke ponoci sedaj pa sem malo zamaknil vse skupaj in imam 20ko tam kot prej 0 (in tako pridobil da lahko imam cajger do 260) in nikakor vec nimam lepega osvetljenja odzadaj.Kak si naj omislim zadevo?
Da snamem original zarnice in kr zunaj naredim dve modri LEDici-da bo pol celi stevec osvetljen ne le stevilcnice?!Kaj mislite
Objavljeno: Pe jan 30, 2004 12:49 pm
Napisal/-a Chip
VIA je napisal/-a:Mene pa zanima kako si naj omislim osvetlitev.Doma sem si poskeniral stevce in jih naprintal na belo podlago.Problem je v tem da prej so gorele stevilke ponoci sedaj pa sem malo zamaknil vse skupaj in imam 20ko tam kot prej 0 (in tako pridobil da lahko imam cajger do 260) in nikakor vec nimam lepega osvetljenja odzadaj.Kak si naj omislim zadevo?
Da snamem original zarnice in kr zunaj naredim dve modri LEDici-da bo pol celi stevec osvetljen ne le stevilcnice?!Kaj mislite
Ja,je resitev.Skrijes jih pod kaki rob in da svetijo nazaj proti stevcev.
Zna lepo ispast,sem videl.Samo skriti jih moras.
Chip
Objavljeno: Pe jan 30, 2004 12:54 pm
Napisal/-a perimund
ja
Objavljeno: Pe jan 30, 2004 1:27 pm
Napisal/-a matcho
djarty je napisal/-a:Hvala mucho. Mislim, da je vse tako, kot mora biti. U bistvu popolnoma logično in preprosto ko enkrat zveš, kako gre vse skupaj a ne

Tenks again.
Aja, a kdo ve, kje bi lahko dobil na kakem odpadu komplet mehanizem za gorivo in temperaturo, ker sem svoje rahlo zaj... ? Rover 214 Si 1996
aRTy
Ni zakaj!
Zato smo tu.
Objavljeno: Pe jan 30, 2004 6:55 pm
Napisal/-a Rjuhar
Lahko pa naredis, da bo osvetljeno priblizno takole:
