Stran 1 od 1
Pokrov za olje in obrati
Objavljeno: To sep 24, 2013 1:03 pm
Napisal/-a rulebmw
Ravnorak prispel z ogleda opel astra gtc 1.8 16v, z avtom je bilo vse ok, zmotilo me je edino da ob delujocem motorju kadar sem odstranil pokrov za dolivanje olja, se obrati motorja obcutno zamansajo, zanima me ce je to normalno pri teh motorjih ali ne? prosim za odgovore, hvala
Re: Pokrov za olje in obrati
Objavljeno: To sep 24, 2013 4:44 pm
Napisal/-a sparky
Pri delujočem motorju se pokrovčka ne daje stran

Re: Pokrov za olje in obrati
Objavljeno: To sep 24, 2013 5:02 pm
Napisal/-a rulebmw
Re: Pokrov za olje in obrati
Objavljeno: To sep 24, 2013 5:03 pm
Napisal/-a rulebmw
A je tu kaksen izkusen mehanik?? da odgovori na vprasanje

Re: Pokrov za olje in obrati
Objavljeno: To sep 24, 2013 5:30 pm
Napisal/-a Patrik_A3
in čemu bi pri delujočem motorju pokrovček olja odstranjeval? Mislim, kaj si hotel ugotovit/videt?
Re: Pokrov za olje in obrati
Objavljeno: To sep 24, 2013 5:35 pm
Napisal/-a rulebmw
Hotel sem ugotovit ce motor kadi in ce kaj mece olja ven pri pokrovu, ze pri dosti avtomobilov sem to nardil in doben mi ni zmanjsal obrate, zato sprasujem ce je to normalno pri teh motorjih ali ne.
Re: Pokrov za olje in obrati
Objavljeno: To sep 24, 2013 5:43 pm
Napisal/-a ojnica
sej ni golf 2D, ko si pokrovček dal dol pa stisnu ono cev za oddušek, če je kaj prlezu ven olje pri šipki.
S tem ne boš nč ugotovu, ker mam sam mal slabš motor, ampak nikjer nč ne šprica, ne kadi pri bencinarju...moje mnenje, če olje žre bo tud olje na šipki vidt relativno nov, če pa ga ne pije pa bolj črne, vsaj tako je bilo pri polotu s 200.000km+ k ni spil niti 3dcl/15000km. Drugače pa mert kompresijo...
Re: Pokrov za olje in obrati
Objavljeno: To sep 24, 2013 6:53 pm
Napisal/-a rulebmw
Sej zdaj to mi ni vazno, sem pac probal, bolj me je zmotilo da so obrati padli.. mislim da bi motor moral normalno delovat tudi ko das pokrov dol.
Re: Pokrov za olje in obrati
Objavljeno: To sep 24, 2013 7:51 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Ko se je odpro pokrov od olja, se je spremenil tlak v motorju ................................ vozilo se pregleduje s testerjem, ne pa s odprtim pokrovom olja .............. to se je delalo včasih ( pred 30 leti ) na Zastavah, ko je prišel kakšen pametnjakovič in komentiral v kakšnem stanju je motor - itak je udaril mimo
Za takšne teste imajo danes motorji preveč senzorjev, ti pa v hipu odreagirajo - vsaj tisti, ki delujejo..........Lep pozdrav
Re: Pokrov za olje in obrati
Objavljeno: To sep 24, 2013 8:14 pm
Napisal/-a rulebmw
Fan:
Hvala za odgovor.
Re: Pokrov za olje in obrati
Objavljeno: To sep 24, 2013 9:36 pm
Napisal/-a zlica22
Glede metanja olja iz luknje za nalivanje... Nikoli mi ni bilo jasno kaj za božjo voljo se hoče na ta način ugotoviti. Vzvodi, odmikači, odmična gred..., ki so pod pokrovom so mazani z oljem- če je izvedba pokrova dvojna olje ne šprica. Če je pokrov "enojen" pa pač dobiš olje v glavo. Edino kar lahko izveš je to, če bo mama/žena doma precej razjarjena, ko bo morala prati motorno olje

Re: Pokrov za olje in obrati
Objavljeno: To sep 24, 2013 9:48 pm
Napisal/-a primozek68
Ma ne, to se je gledalo, koliko ''puha'' ven, kar naj bi bil znak obrabljenih obročkov/stene cilindrov. Pa robec na avspuh.
Re: Pokrov za olje in obrati
Objavljeno: To sep 24, 2013 9:52 pm
Napisal/-a rulebmw
Ocitno sem staromoden
