Stran 1 od 2

2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: To okt 08, 2013 1:11 pm
Napisal/-a Bronco
Spoštovani forumaši,
moj ford galaxy 2.0 tdci l 08 je pričel s čudnim obnašanjem. In sicer pri malce močnejšem pospeševanju v 4. prestavi ga pri cca 2000 obratih za trenutek zmanjka, obrati narastejo recimo na 2500, avto pa ne potegne na te obrate. kot da bi nekaj zdrselo ali mu odvzelo moč :? . Te simptome opažam samo v 4 prestavi in tu pa tam še v 5. Servis pravi pridite, pa damo na tester... To imam vsekakor namen tudi storiti, me pa zanima, če se morda komu od vas sanja kaj bi lahko bilo narobe. Sam narahlo sumim qplungo, ki je še prva pri 197kkm, vendar pri speljevanju v nižjih prestavah ne drsi. v naprej hvala in lp.

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: To okt 08, 2013 1:24 pm
Napisal/-a LinuxFuter
V 5. prestavi ti tudi zdrsi, a ne? Sklopka ti drsi, ko odpoveduje prvo zdrsi v višjih prestavah ker mora prenašati večji navor, kot v nižjih prestavah...

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: To okt 08, 2013 3:01 pm
Napisal/-a peroRS
x2 (sklopka)

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: To okt 08, 2013 5:43 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Da ne bi slučajno na tester hodu zaradi tega!

Qplunga se poslavlja...to je problem. Zamenjat komplet,pa bo mir :)

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: To okt 08, 2013 6:38 pm
Napisal/-a Bronco
HVala vsem za odgovore... Torej sem prav sumil. A je potrebno menjati komplet s košaro in ležajem ali kako? En mehanik je dejal (avta fizično ni pregledal) da je potrebno menjati tudi dvomasni vztrajnik. To se mi zdi malce čudno, saj ne kaže nekih znakov obrabe (avto ne trese pri ugašanju, vžiganju, prav tako ga ni slišati...)

A je to praksa, da se poleg qplonge še vztrajnik menja, ali kako mi svetujete? Madonca, včeraj sem imel registracijo, veliki servis bo drugi mesec, zimske gume prav tako, pa še qplonga me očitno čaka... :( Vnaprej hvala in lp vsem!

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: To okt 08, 2013 6:52 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ja, najbolje je vse komplet zamenjat, da se čez 3000km spet ne podira pol avta

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: Sr okt 09, 2013 8:13 am
Napisal/-a DePalmo
Ponavadi se menja vse da se ne razkopuje vsega spet čez mesec ali dva. To je nekako standardna praksa, kateri pa ni treba da se sledi.

Za menjavo teh delov kar do popoldanca (če ni avto več v garanciji) in se s tem prišpara več kot polovico.

EDIT: Naj se vaš mehanik pozanima če je za vaš avto na voljo enomasni vztrajnik in raje vgradite tega. Razlike med samo vožnjo praktično nebo, so pa enomasni vztrajniki večni.

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: Če okt 10, 2013 11:54 am
Napisal/-a Bronco
Fatnje, hvala za odgovore, vaša mnenja...

Bom menjal sklopko komplet z vztrajnikom. Edino kak mesec bom še moral pregurat, finance pač... Sem gledal na ebay, komplet v SLO bo nekje 530€. Glede prehoda na enomasnega... kaj pa vem... bi skoraj raje dal kar dvomasnega, kot je v originalu. Sem malo bral in so deljena mnenj. Upam, da bo nato naslednjih 200kkm mir s sklopko in vztrajnikom...

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: Če okt 10, 2013 2:16 pm
Napisal/-a DePalmo
Čisto po želji. Jaz sem to dal narediti na 1.6 HDi (peugeot 206) in se je motor lažje zavrtel ter sklopka je bila mehkejša, kakšnih drugih sprememb pa nisem opazil (več tresenja).

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: Če okt 10, 2013 2:22 pm
Napisal/-a RedBaron
Mislim da ni enomasnega KIT-a, vsaj ko sem jaz na s-maxu 2.0TDCI menjal vztrajnik, ni blo drugega kot samo dvomasni in še to samo LUK

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: Če okt 10, 2013 2:27 pm
Napisal/-a abbe
RedBaron je napisal/-a:Mislim da ni enomasnega KIT-a, vsaj ko sem jaz na s-maxu 2.0TDCI menjal vztrajnik, ni blo drugega kot samo dvomasni in še to samo LUK


in tko je tut prou.
enomasnega dajat notr je brezveze.

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: Če okt 10, 2013 10:22 pm
Napisal/-a DePalmo
Cenejši in dlje zdrži (oz. je večen)? Res brezveze. Same razlike med vožnjo pa niti ne opaziš.

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: Pe okt 11, 2013 8:22 am
Napisal/-a abbe
DePalmo je napisal/-a:Cenejši in dlje zdrži (oz. je večen)? Res brezveze. Same razlike med vožnjo pa niti ne opaziš.


to lahko trdijo samo ljudje ki nimajo občutka,oz ne poslušajo vozila..
jaz sm voz jih par z enomasnim vztrajnikom,pa če se zj usedem v en voz vag grupe bom koj k speljem vedu a je enomasni al ne.
sepravi razlika je. sploh pa nevem od kod vam tako mnenje,a mislte da so a v fabrki dal notr zato da bojo mel lastniki vozil več stroškou.
enomasni pri dizlu slabo vpliva na lezaje glavne gredi in ležaje menjalnika.govorim na dolgi rok.recmo nekih 150.000 do 200.000 km, še slabše pa vpliva na motor in menjalnik okvarjen dvomasni vztrajnik.

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: Pe okt 11, 2013 10:59 am
Napisal/-a DePalmo
Nebom trdil na splošno, lahko pa povem za PSA grupo, sem si lastil 1.6 HDi v 206ki kateri je imel dvomasni vztrajnik. Avto sem kupil z 50.000 km, z okvarjenim (dvomasnim) vztrajnikom sem naredil cca. 100.000 km (kar je zanimivo, nekaterim je nov vztrajnik z prevoženimi ~70.000 km razbilo), nato se je menjalo za enomasnega pri cca 170.000, pri 190.000 sem avto sesul, sedaj motor laufa dalje v P Partnerju in ima preko 200.000 km, brez dodatnih težav.

Preden sem ga šel menjat za enomasnega, so mi vsi svetovali da naj to naredim, nihče pa ni omenjal kakšnih dolgoročnih škod na motorju, so pa rekli da se znajo pojaviti dodatne vibracije katere se pri enomasnem prenašajo, dvomasni jih pa "ubije". No, rezultat je bil da same razlike med vožnjo nisem opazil, edino na trenutke se mi je zdelo da se motor lažje zavrti, kar je logično ker je bil nov vztrajnik pol lažji od starega.

abbe je napisal/-a:a mislte da so a v fabrki dal notr zato da bojo mel lastniki vozil več stroškou.

Ja. Tako kot je slabša kvaliteta avtov, samo zato da živijo od prodaje nadomestnih delov.


Sicer pa, kakor komu. Jaz vem da če bi spet imel izbiro, bi šel na enomasnega.

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: Po okt 14, 2013 11:46 am
Napisal/-a ESX
abbe je napisal/-a:
DePalmo je napisal/-a:Cenejši in dlje zdrži (oz. je večen)? Res brezveze. Same razlike med vožnjo pa niti ne opaziš.


to lahko trdijo samo ljudje ki nimajo občutka,oz ne poslušajo vozila..
jaz sm voz jih par z enomasnim vztrajnikom,pa če se zj usedem v en voz vag grupe bom koj k speljem vedu a je enomasni al ne.
sepravi razlika je. sploh pa nevem od kod vam tako mnenje,a mislte da so a v fabrki dal notr zato da bojo mel lastniki vozil več stroškou.
enomasni pri dizlu slabo vpliva na lezaje glavne gredi in ležaje menjalnika.govorim na dolgi rok.recmo nekih 150.000 do 200.000 km, še slabše pa vpliva na motor in menjalnik okvarjen dvomasni vztrajnik.


končno eden, ki ve tudi za negativne posledice pri prehodu iz dvomasnega na enomastni vztrajnik

poleg tega kar je že abbe naštel se lahko poviša tudi sama poraba avtomobila za 20%

ko pridem popoldne domov bom skeniral iz car mechanic (UK revija) članek točno na to temo

Pa še glede menjave dvomasnega vztrajnika. Najlažje je rečt jaja kr zamenjaj. Nevem jest moram denar služit nevem kako je pri vas. In da bi kar tako "da bo zihr" menjal dvomasni vztrajnik mi ne pade na pamet.

Mehankarju je najlažje rečt treba je menjat ja ker bo potem zihr nekaj časa OK. Pa ne glede na to ali je stari vztrajnik že čisto na koncu ali pa je še BP. Itak stranka plača ane boli te k.


Obstaja pa od LUK-a orodje z katerim se preveri zračnost dvomasnega vztrajnika....

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: Po okt 14, 2013 11:48 am
Napisal/-a ESX
DePalmo je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:a mislte da so a v fabrki dal notr zato da bojo mel lastniki vozil več stroškou.

Ja. Tako kot je slabša kvaliteta avtov, samo zato da živijo od prodaje nadomestnih delov.


Sicer pa, kakor komu. Jaz vem da če bi spet imel izbiro, bi šel na enomasnega.


to so gostilnišle fore ja.. "to dajo not zarat tega da morš kupt hitr nov nadomestni del"

dej pomisl še iz druge strani, če neki fejst crkuje si tovarna z tem fino kvari ugled

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: Po okt 14, 2013 12:02 pm
Napisal/-a joztom
Ne vem, kaj ne razumete. Imam enomasni vztrajnik namesto dvomasnega 70kkm in rezultati so briljantni, lahko probate na mojem avtu. Dvomasni vztrajniki so zasnovani dobro, narejeni pa zelo zelo slabo. Res ni razloga, da dobi vztrajnik luft in da tiste boge fedre tako razsuje. Če dela, je verjetno teorija na strani dvomasnih, seveda, če delujejo, 90% pa jih po 50kkm začne delati škodo. Če niste to nikoli razdirali in si ogledali, ne solite pameti drugim. Razen LUKove pogruntavščine na dvomasne težave so dodali še avtomatsko nastavljanje v košari. To šele nagaja, tanka krona rada poči in razmeroma nove lamele je potrebno menjavati zaradi drsenja. Valeo izdeluje nadomestne košare za 2-masne vztrajnike brez avtomatike in kakršnihkoli težav, vedno izberite Valeo ali Sachs, pri Aisin dobite v škatli LUK, vsaj za nekaj evropskih znamk. Višino pedala itak določa sistem obeh hidravličnih cilindrov in feder na slave colindru. Ko podreš LUKov dvomasni sistem je sicer play zobnikov v okviru 9 zob (+-4,5 zob), radialno pa naj nekako ima do 2,9mm lufta naprej-nazaj na robu zobniškega venca. Pa fantje, a je to zanesljiv sitem za vas??

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: Po okt 14, 2013 12:04 pm
Napisal/-a hippo
Bronco je napisal/-a:Spoštovani forumaši,
moj ford galaxy 2.0 tdci l 08 je pričel s čudnim obnašanjem. In sicer pri malce močnejšem pospeševanju v 4. prestavi ga pri cca 2000 obratih za trenutek zmanjka, obrati narastejo recimo na 2500, avto pa ne potegne na te obrate. kot da bi nekaj zdrselo ali mu odvzelo moč :? . Te simptome opažam samo v 4 prestavi in tu pa tam še v 5. Servis pravi pridite, pa damo na tester... To imam vsekakor namen tudi storiti, me pa zanima, če se morda komu od vas sanja kaj bi lahko bilo narobe. Sam narahlo sumim qplungo, ki je še prva pri 197kkm, vendar pri speljevanju v nižjih prestavah ne drsi. v naprej hvala in lp.

Lahko da boš s tem vztrajnikom naredil še 100kkm ali pa samo 5kkm.
Problem v menjavi samo sklopke ali pa samo vztrajnika je v garanciji. Ob menjavi dvomasnega vztrajnika je pravilo še menjava sklopke, drugače tovarna ne prizna garancije. V tem je keč.
Enomasni se najbolj obnesejo v italjanih in francozih, medtem ko ko se VAG in enomasni nikakor ne marajo.
Kateri 2.0 tdci motor pa imaš noter (moč motorja)?

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: Po okt 14, 2013 1:31 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
joztom je napisal/-a:Ne vem, kaj ne razumete. Imam enomasni vztrajnik namesto dvomasnega 70kkm in rezultati so briljantni, lahko probate na mojem avtu. Dvomasni vztrajniki so zasnovani dobro, narejeni pa zelo zelo slabo. Res ni razloga, da dobi vztrajnik luft in da tiste boge fedre tako razsuje. Če dela, je verjetno teorija na strani dvomasnih, seveda, če delujejo, 90% pa jih po 50kkm začne delati škodo. Če niste to nikoli razdirali in si ogledali, ne solite pameti drugim. Razen LUKove pogruntavščine na dvomasne težave so dodali še avtomatsko nastavljanje v košari. To šele nagaja, tanka krona rada poči in razmeroma nove lamele je potrebno menjavati zaradi drsenja. Valeo izdeluje nadomestne košare za 2-masne vztrajnike brez avtomatike in kakršnihkoli težav, vedno izberite Valeo ali Sachs, pri Aisin dobite v škatli LUK, vsaj za nekaj evropskih znamk. Višino pedala itak določa sistem obeh hidravličnih cilindrov in feder na slave colindru. Ko podreš LUKov dvomasni sistem je sicer play zobnikov v okviru 9 zob (+-4,5 zob), radialno pa naj nekako ima do 2,9mm lufta naprej-nazaj na robu zobniškega venca. Pa fantje, a je to zanesljiv sitem za vas??


Vsekakor. 220kkm pa je še originalni notr. Fora življenske dobe dvomasnih vztrajnikov je v tem, da je treba znat delat s pedalom sklopke in s pedalom za gas. Če tega ne znaš, potem jokaš, da je DMF odletu, pa študiraš o enomasnem,ki BTW dela več škode glavni gredi, ležajem na njej in menjalniku v vseh sodobnih močnejših dizlih. Nekateri smo to razdirali, si ogledali in razumemo delovanje sistema,ki sploh ni napačen. Napačen je za tiste, ki ne znajo upravljat vozila z levo in desno nogo ;)

Re: 2.0 TDCi v 4. zdrsi

Objavljeno: Po okt 14, 2013 1:41 pm
Napisal/-a RedBaron
TrijoAdijo je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Ne vem, kaj ne razumete. Imam enomasni vztrajnik namesto dvomasnega 70kkm in rezultati so briljantni, lahko probate na mojem avtu. Dvomasni vztrajniki so zasnovani dobro, narejeni pa zelo zelo slabo. Res ni razloga, da dobi vztrajnik luft in da tiste boge fedre tako razsuje. Če dela, je verjetno teorija na strani dvomasnih, seveda, če delujejo, 90% pa jih po 50kkm začne delati škodo. Če niste to nikoli razdirali in si ogledali, ne solite pameti drugim. Razen LUKove pogruntavščine na dvomasne težave so dodali še avtomatsko nastavljanje v košari. To šele nagaja, tanka krona rada poči in razmeroma nove lamele je potrebno menjavati zaradi drsenja. Valeo izdeluje nadomestne košare za 2-masne vztrajnike brez avtomatike in kakršnihkoli težav, vedno izberite Valeo ali Sachs, pri Aisin dobite v škatli LUK, vsaj za nekaj evropskih znamk. Višino pedala itak določa sistem obeh hidravličnih cilindrov in feder na slave colindru. Ko podreš LUKov dvomasni sistem je sicer play zobnikov v okviru 9 zob (+-4,5 zob), radialno pa naj nekako ima do 2,9mm lufta naprej-nazaj na robu zobniškega venca. Pa fantje, a je to zanesljiv sitem za vas??


Vsekakor. 220kkm pa je še originalni notr. Fora življenske dobe dvomasnih vztrajnikov je v tem, da je treba znat delat s pedalom sklopke in s pedalom za gas. Če tega ne znaš, potem jokaš, da je DMF odletu, pa študiraš o enomasnem,ki BTW dela več škode glavni gredi, ležajem na njej in menjalniku v vseh sodobnih močnejših dizlih. Nekateri smo to razdirali, si ogledali in razumemo delovanje sistema,ki sploh ni napačen. Napačen je za tiste, ki ne znajo upravljat vozila z levo in desno nogo ;)



In v čem je finta?