Stran 1 od 1
Lep pozdrav
Objavljeno: Sr okt 09, 2013 9:37 am
Napisal/-a Milan46
Prosim mi lahko nekaj poveste ko prižgem avto mi nekaj motor strokira pa še z obrati gor pa dol na 10 in 5 skočijo pol dol vgasne avto kaj bi lahko bil vzrok za to napako. Gre pa za avto Renault megane 1.6 98 letnik?
Re: Lep pozdrav
Objavljeno: Sr okt 09, 2013 9:50 am
Napisal/-a ban
Lep pozdrav!
Mogoče akumulator?
Re: Lep pozdrav
Objavljeno: Sr okt 09, 2013 1:08 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Dobro bi bilo napisati
- za katero vozilo sprašujete ( znamka, tip, letnik, motor.................... )
- kako prižiga topel motor
- ali je bil na testerju
- kaj se je okoli te napake že delalo
Bo veliko lažje svetovati
Lep pozdrav
Re: Lep pozdrav
Objavljeno: Sr okt 09, 2013 3:05 pm
Napisal/-a simonjz1
Pozdravljen!
Jaz sem imel na Peugeotu 206, 2000, 1.4. povsem enak problem...zjutraj ko sem ga štartal sem moral dodati gas in pa na tankšteli, ko sem ga natankal...občasno tudi ko sem šel domov iz službe (avto je stal nekaj ur)....to se mi je dogajalo kakšnega pol leta..mogoče malo več...testeri niso pokazali nič, akumulator, cinšpula, regulator prostega teka, senzorji temperature so bili ali okej, ali menjani...izkazalo se pa je da je bila kriva PUMPA ZA GORIVO...naenkrat mi je med vožnjo crknila..odkar sem jo menjal teh težav več nimam.
LP
Re: Lep pozdrav
Objavljeno: Sr okt 09, 2013 6:25 pm
Napisal/-a Milan46
aha na testerju je bil pa je vse ok. gre pa za renault megane 1998 letni 1,6 motor bencin pumpa laufle se čuje ko je pa topel pa normalno vžiga.
Re: Lep pozdrav
Objavljeno: Sr okt 09, 2013 7:27 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Preverite senzor položaja motorja in senzor temperature motorja
Lep pozdrav
Re: Lep pozdrav
Objavljeno: Sr okt 09, 2013 8:02 pm
Napisal/-a simonjz1
Fan, tudi pri meni je tester pokazal na tipalo temperature motorja, ki sem ga zamenjal (strošek mislim da okoli 20 €)...pumpa pa mi je crknila nato čez recimo kakšna 2 tedna...ne spoznam se toliko na to, je možno tukaj iskati kakšne povezave?
morem pa rečt, da sem bil tukaj zelo nezadovoljen z delom mehanika....poiskusno sem menjal akumulator, cin špulo, 2x mi je čistil regulator prostega teka, čistil tudi neke druge stvari, menjal (sicer nedelujočo) tipalo temperature itd...na koncu pa se je izkazalo da se je to dogajalo zaradi pumpe...ko sem mu naposled to povedal mi je deloval tako, da mi ni verjel tega...
Re: Lep pozdrav
Objavljeno: Sr okt 09, 2013 8:44 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Tester je orodje, ki pomaga najti mehaniku pot do napake. Ta škatla ni vsemogoča in brez človeškega faktorja neuporabna. Osebno pred menjavo delov, preverim/izmerim del še fizično. V koliko obe meritve pokažejo na okvaro dela ................ bo nekaj na tem, da je del zanič.
Žal je kar nekaj uporabnikov mehaničnih storitev razočaranih nad samo sposobnost diagnosticiranja mehanikov. Zadnjih 15 let ne šolajo več mehanikov, so samo še monterji - staro dol, novo gor. Sama menjava delov na pamet, je za lastnika na kraju lahko zelo draga ..................... okvara za katero je prišel mehaniku - pa je ostala. Veliko je odvisno od tega ali človeč opravlja svoje delo z veseljem ali zato ker potrebuje službo ( mesečni dohodek ), pri slednjem se ni potrebno bati, da bi se naučil kaj več, kot je potrebno.
Je pa res, da pri današnjih vozili biti mehanik ni dovolj. Najprej moraš biti dober elektronik/diagnostik, zaželjeno, da si nekaj čarovnika, na kraju pa si lahko tudi mehanik ................. za zamenjati okvarjen del. Velikokrat pa ti stranka ( lastnik vozila ) naredi medvedjo uslugo z raznoraznimi nestrokovnimi posegi ali izklapljanju akumulatorja ........................ tako se ne ve, ali se odpravlja staro napako ali nove, ki so nastale pred kratkim - strošek samega servisa pa se veča
Kljub vsemu, je veliko dobrih mehanikov/mojstrov/popoldancev, ki svoj posel opravlja z veseljem in srcem.
Lep pozdrav
Lep pozdrav
Re: Lep pozdrav
Objavljeno: Če okt 10, 2013 6:23 am
Napisal/-a Milan46
hvala vsem za informacije! kje pa sta dva senzorja za temperaturo in za notor?